czym łatać dziury w podwoziu??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, miś fazi, italiano_83, edzio, VIP

czym łatać dziury w podwoziu??

Postprzez MariuszM » Pn paź 13, 2008 22:32

Witam,

Kolejne pytanie tym razem odnośnie łatania dziur w podwoziu mk3.

Oglądnąłem sobie ostatnio moje autko od spodu i zauważyłem że w 3 lub 4 miejscach na podwoziu tam gdzie są te takie "gumowe korki" pojawiła się ruda .. wyciągnąłem jeden z nich i okazało się że otwór obgnił jakieś 1-1.5 cm do okoła. Zacząłem to czyścić szczotka i papierem ściernym ale przyznam szczerze że ciężko to idzie... może ktoś przechodził podobną przygodę w swoim golfie. Jeśli tak to proszę o porady jak się zabrać za wyczyszczenie (wycięcie ???) tych miejsc i załatanie ich "garażowym" sposobem. Mam u siebie kanał więc dostęp jako taki jest. Ranty progów też już mają trochę dość w paru miejscach a na przodzie tam gdzie się zapina lewarek są strasznie pogięte ...

Zastanawiałem się nad matami szklanymi i później na to konserwacja... poradźcie drodzy koledzy jak się z tym tematem zmierzyć..
MariuszM
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz maja 03, 2007 21:43
Lokalizacja: Chrzanów
Online: 0s

Postprzez albert1973 » Pn paź 13, 2008 22:45

odchyl wykladzine i kup sobie ODRDZEWIACZ do metalu jest w sklepach z chemia w litrowych butelkach dobrze posmaruj i rdza zniknie przezre ja do golej blachy.
albert1973
Użytkownik
Użytkownik
 
Dołączył(a): Cz lis 29, 2007 21:11
Lokalizacja: Elblag
Online: 41m
Pomógł: 66
Auto: MK2 CARAT
Silnik: GU

Postprzez szatanek » Pn paź 13, 2008 23:40

Najlepszym rozwiązaniem byłoby wycięcie tego do zdrowej blachy, usuniecie na około konserwacji i wspawanie blachy, potem trzeba dobrze zabezpieczyc konsrwacją.
szatanek
Forum Master
Forum Master
 
Dołączył(a): Cz sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Online: 1d 3h 13m
Pomógł: 75
Auto: VW Golf 3 Match II
Silnik: AFN

Postprzez Dawid_BB » Wt paź 14, 2008 12:33

Witam.


Podłanczam się do tematu z pytaniem. Czy nie wiecie ile kosztuje konserwacja podwozia w VW 3, oraz gdzie w mojej okolicy ktoś się tym zajmuje i robi to dobrze?? PZDR
Dawid_BB
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So lip 14, 2007 22:26
Lokalizacja: BIELSKO-BIAŁA
Online: 1h 6m

Postprzez ksenonn » Wt paź 14, 2008 13:40

trzeba wyciac przerdzewiala blache i wstawic nowa innej mozliwosci niema bez migomatu nic nie zrobisz
pozdrawiam
ksenonn
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N wrz 28, 2008 10:36
Lokalizacja: Kraków
Online: 35m
Pomógł: 4

Postprzez Utul » Wt paź 14, 2008 22:57

Witam

ksenonn napisał(a):trzeba wyciac przerdzewiala blache i wstawic nowa innej mozliwosci niema bez migomatu nic nie zrobisz
pozdrawiam


Zgadzam się z kolegą, dodam iż najlepiej nie robić już oryginalnych dziur na korki. Spawać najlepiej na styk, a nie na zakładkę (najprędzej rdzewieje między blachami) No i na koniec podkład, dichtung na pędzel Bolla, jeszcze pstryknąć konserwacją z góry i z dołu, i możemy zapomnieć na parę pięknych lat o dziurach w podłodze. A potem :pub:
Odnośnie progów to już wyższa szkoła bo tam "fachowcy" lewarkowali " i pogieli próg. No to tam masz popękany podkład między blachami goła blach ma się rozumieć. Największa rdza jest już w środku proga. Aby się pozbyć tego chroboka to by trzeba wycinać próg. Roboty że chej!! :satan: ale warto
Chyba że ktoś woli prowizorki.

Pozdro
Ostatnio edytowano Wt paź 14, 2008 22:58 przez Utul, łącznie edytowano 1 raz
Utul
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): Pt lip 18, 2008 00:24
Lokalizacja: Marklowice
Online: 22h 33m
Pomógł: 19
Auto: Golf I Cabrio
Silnik: 1.8 PF

Postprzez Paweł Marek » Wt paź 14, 2008 23:09

MariuszM napisał(a):Zastanawiałem się nad matami szklanymi i później na to konserwacja... poradźcie drodzy koledzy jak się z tym tematem zmierzyć..
póki z powodu korozji rantów nie decydujesz się na robotę u blacharza razem ze zmianą progów to tak właśnie zrób. Ale oczyścić do marginesu zdrowej blachy musisz koniecznie. żywica przylega bardzo dobrze, jest to miejsce nie obciążone obcasami jak wsiądziesz :) póki nie walniesz tym miejscem o jakiś pniak będzie ok.
Zresztą pchanie się ze spawarką warto opóźnić póki się da. Ale to moje zdanie.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Paweł Marek
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Online: 23d 36m
Pomógł: 2713
Auto: Vento
Silnik: 2E




Powrót do Techniczne (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,