Filtr paliwa, kilka pytań

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gailbraith

Filtr paliwa, kilka pytań

Post autor: gailbraith » wt wrz 30, 2008 23:43

Witam

Mam kilka pytań dotyczących filtra paliwa zamontowanego w MK2 ze silnikiem 1.8 RP.

1. Jaki ma być kierunek zamontowania filtra? Ze starego niestety już nic nie da się raczej dowiedzieć, w książce "Sam naprawiam" wyczytałem, że mniejsza strona filtra powinna być skierowana w stronę baku z paliwem. Oględziny nowego filtra niestety wykazały, że mniejszej strony on nie ma. Z obu jest taki sam.

2. Te fabryczne metalowe zaciski, i tak najprawdopodobniej pójdą na ich miejsce nowe ale jak je się ściąga? Oglądałem je dokładnie i wyglądają tak jakby zostały sprasowane i jedynie odcięcie ich z wężem pozwoli na wyciągnięcie filtra.

3. Ktoś wie jaką średnicę ma ten wężyk tam zamontowany? Wiem, że mógłbym ściągnąć i sprawdzić ale narazie wszystko siedzi na aucie, będzie komplet rzeczy to dopiero wezmę się do roboty.

4. Czy np. jeśli założyłbym nowe wężyki, i na to opaski ze śrubką- wystarczyłyby one? Na tych wężykach nie ma raczej tak ogromnego ciśnienia przecież, lecz te sprasowane stare zaciski wyglądają prawdziwie siermiężnie :)
Ostatnio zmieniony wt wrz 30, 2008 23:44 przez gailbraith, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » wt wrz 30, 2008 23:54

filtr ma podany kierunek montażu,zwykłe opaski wystarczą


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

gailbraith

Post autor: gailbraith » śr paź 01, 2008 00:08

Tak, na filtrze jest strzałeczka ale jak ma wyglądać założenie na aucie o to pytam. Może pytanie z serii banalnych ale pod autem za długo nie byłem, jedynie w celach rozpoznawczych. Może jeśli spędziłbym dłużej czasu tam to wiedziałbym w jakim kierunku go założyć. Zresztą stary ma tak skończoną obudowę, że na nim żadnego napisu nie da rady dostrzec (czyli m.in. strzałki).



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » śr paź 01, 2008 00:13

gailbraith pisze:Czy np. jeśli założyłbym nowe wężyki, i na to opaski ze śrubką- wystarczyłyby one?
tak, wystarczą
gailbraith pisze:Na tych wężykach nie ma raczej tak ogromnego ciśnienia przecież
jest, przecież to wtrysk jednopunktowy, takze musi być ciśnieniowy, ale opaski wytrzymają pod warunkiem, że je porządnie skręcisz, po odpaleniu auta nie może być na łączeniu wycieków, jeżeli jest to znaczy, że opaska za słabo skręcona.

przykładowe zdjęcie poglądowe:

Obrazek


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » śr paź 01, 2008 00:18

strzałką zawsze do silnika
Ostatnio zmieniony śr paź 01, 2008 00:20 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 66 gości