Co moze sie stac jak układ chłodzenia jest zapowietrzony?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, miś fazi, italiano_83, edzio, VIP

Co moze sie stac jak układ chłodzenia jest zapowietrzony?

Postprzez BazaMKII » Wt wrz 02, 2008 23:17

Witam
mam takie pytanie co moze sie stac jak układ chlodzenia jest zapowietrzony i temperatura płynu osiągnie 98 stopni?
i jak mozna odpowietrzyc układ chłodzenia?

bo cos strasznie mi sie nagrzewa silnik bo po przejechaniu 10Km mam temperature 86-93stopni?tak mi pokazuje MFA i niewiem czy to tak powinno byc czy nie a i jeszcze dodam ze mam do płynu dolane ok 1L wody bo i tak płyn teraz musze wymienic i czy to ta woda moze to powodować ze sie tak nagrzewa szybko
Ostatnio edytowano Wt wrz 02, 2008 23:23 przez BazaMKII, łącznie edytowano 2 razy
Mój MK2 GTI WOLFSBURG EDITION ONE & CORRADO USA zapraszam do oceny:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363063
Obrazek
BazaMKII
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt sie 28, 2007 21:26
Lokalizacja: Łęczna
Online: 2d 20m
Pomógł: 2
Auto: CORRADO USA MK2 WOB
Silnik: PG PF

Postprzez Maniek71 » Wt wrz 02, 2008 23:25

Układ powinien odpowietrzyć sie sam jezeli korek nie jest zapchany!!! a jezeli temp. wzrasat do 98 to mozesz miec walniety czujnik lub termostat!!! A stac sie może to ze przegrzejesz silnik jesli miał byś zapowietrzony to zazwyczaj wywala płyn na zawnatrz przez korek przynajmniej ja tak miałem!!!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2795486#2795486 Zapraszam do oceny

kupię oba błotniki w kolorze lc6v zielona perła niepodgnite
Maniek71
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt maja 02, 2008 06:57
Lokalizacja: Twierdza -> Wrocław -> Zakrzów ->oś Sobieskiego
Online: 16d 1h 3m

Postprzez BazaMKII » Wt wrz 02, 2008 23:28

płyn wywala jak odkrecam korek gdy jest mocno nagrzany?

a co ma do tego czujnik temperatury jak ta temperatura to jet prawdziwa nie jest błędnie podawana?
Ostatnio edytowano Wt wrz 02, 2008 23:33 przez BazaMKII, łącznie edytowano 2 razy
Mój MK2 GTI WOLFSBURG EDITION ONE & CORRADO USA zapraszam do oceny:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363063
Obrazek
BazaMKII
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt sie 28, 2007 21:26
Lokalizacja: Łęczna
Online: 2d 20m
Pomógł: 2
Auto: CORRADO USA MK2 WOB
Silnik: PG PF

Postprzez jackyz » Śr wrz 03, 2008 00:17

Ja stawiam na walnięty termostat.Odpowietrzaj zawsze na otwarym ogrzewaniu.
Jacek
jackyz
Użytkownik
Użytkownik
 
Dołączył(a): Pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim
Online: 23h 55m
Pomógł: 55
Auto: G III
Silnik: 1800

Postprzez gailbraith » Śr wrz 03, 2008 01:33

BazaMKII napisał(a):płyn wywala jak odkrecam korek gdy jest mocno nagrzany?


Przy odkręcaniu korka kiedy płyn jest nagrzany to oczywiście, że może trochę płynu wywalić gdyż wtedy ciśnienie w układzie chłodzenia jest większe niż na zimnym.

BazaMKII napisał(a):a co ma do tego czujnik temperatury jak ta temperatura to jet prawdziwa nie jest błędnie podawana?


A wiatrak to działa?
gailbraith
 

Postprzez zodiak » Śr wrz 03, 2008 06:35

jackyz napisał(a):Odpowietrzaj zawsze na otwarym ogrzewaniu.

Możesz to jakoś sensownie wytłumaczyć? Bo ja nie widzę różnicy w tym czy ogrzewanie jest "otwarte" czy nie.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce
Online: 3h 18m
Pomógł: 726

Postprzez majster heniek » Śr wrz 03, 2008 06:45

zodiak napisał(a):Możesz to jakoś sensownie wytłumaczyć? Bo ja nie widzę różnicy w tym czy ogrzewanie jest "otwarte" czy nie.
bo jak będzie zamknięte to dalej układ chłodzenia zapowietrzy się - płyn musi do nagrzewnicy też dojść
Pudło gratów do MK II viewtopic.php?f=119&t=557608
majster heniek
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N kwi 09, 2006 11:04
Lokalizacja: Głuchołazy
Online: 125d 7h 34m
Pomógł: 168
Auto: VWariant
Silnik: aSz

Postprzez zodiak » Śr wrz 03, 2008 06:56

płyn musi do nagrzewnicy też dojść

Pierwsze słyszę aby w mk2 była możliwość zamknięcia obiegu płynu przez nagrzewnicę więc w dalszym ciągu nie widzę sensu "otwierania" ogrzewania. Po co kolegę wprowadzać w błąd?
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce
Online: 3h 18m
Pomógł: 726

Postprzez $iwy » Śr wrz 03, 2008 07:33

zodiak napisał(a):
płyn musi do nagrzewnicy też dojść

Pierwsze słyszę aby w mk2 była możliwość zamknięcia obiegu płynu przez nagrzewnicę więc w dalszym ciągu nie widzę sensu "otwierania" ogrzewania. Po co kolegę wprowadzać w błąd?


Na wężu idącym do nagrzewnicy masz zawór jak masz zamknięty to ciepła woda nie idzie do niej.W tedy jest tzw.Mały obieg,gdy otworzysz na ciepło zawór się otwiera i woda leci przez cały układ.Nie wiem czego tu można nie rozumieć??
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt kwi 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)
Online: 5d 18h 24m
Pomógł: 34
Auto: A3 i SC57B
Silnik: ASZ

Postprzez wasiak » Śr wrz 03, 2008 07:50

po pierwssze czy przy tej temperatuza odpala wiatrak na chlodnicy??
po 2 czy temperatura rosnie dalej

bo temperatura nie jest znowu az tak wysoka przy 94-95 powinien wiatrak odpali jezeli odpala to jest oki
uklad powinien odpowietrzyc sie sam po kilku sekundach po odpaleniu i lekkim przegazowaniu
a woda w ukladnie nic nie robi po za tym ze troszke kamienia moze osisac wewnatrz rury ja jezdzilem ponad rok i nic sie nie stalo ryle ze na demineralizowanej
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM
wasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So lis 24, 2007 12:18
Lokalizacja: Pruszków
Online: 3d 8h 27m
Pomógł: 81
Ostrzeżenia: 1
Auto: mk2
Silnik: 2E

Postprzez zodiak » Śr wrz 03, 2008 08:07

$iwy napisał(a):Na wężu idącym do nagrzewnicy masz zawór jak masz zamknięty to ciepła woda nie idzie do niej.W tedy jest tzw.Mały obieg,gdy otworzysz na ciepło zawór się otwiera i woda leci przez cały układ.Nie wiem czego tu można nie rozumieć??


Ja rozumiem o co chodzi, tylko chodzi o to że w mk2 nie ma takiego zaworu. (Ale czas skończyć ten wątek uboczny, tylko chciałbym to sprostować bo po raz kolejny czytam bzdurę o "otwieraniu" ogrzewania).
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce
Online: 3h 18m
Pomógł: 726

Postprzez majster heniek » Śr wrz 03, 2008 08:47

zodiak, książka chyba nie robi nas w balona ???????
Obrazek
Pudło gratów do MK II viewtopic.php?f=119&t=557608
majster heniek
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N kwi 09, 2006 11:04
Lokalizacja: Głuchołazy
Online: 125d 7h 34m
Pomógł: 168
Auto: VWariant
Silnik: aSz

Postprzez zodiak » Śr wrz 03, 2008 08:57

majster heniek
Coś mi się zdaje że w tym przypadku robi, zresztą jeśli się ktoś spotkał z (fabrycznym) zaworem nagrzewnicy w MK2 niech się odezwie :grin:
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce
Online: 3h 18m
Pomógł: 726

Postprzez BazaMKII » Śr wrz 03, 2008 09:29

witarak nie zawsze sie włacza i czesami temperatura rosnie do 100stopni jak stoje w korkach a w trasie mam 94-97stopni
Ostatnio edytowano Śr wrz 03, 2008 09:30 przez BazaMKII, łącznie edytowano 1 raz
Mój MK2 GTI WOLFSBURG EDITION ONE & CORRADO USA zapraszam do oceny:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363063
Obrazek
BazaMKII
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt sie 28, 2007 21:26
Lokalizacja: Łęczna
Online: 2d 20m
Pomógł: 2
Auto: CORRADO USA MK2 WOB
Silnik: PG PF

Następna strona



Powrót do Techniczne (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,