Instalacja zegarów z MK4 w golfie MK3...

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Instalacja zegarów z MK4 w golfie MK3...

Post autor: ygd » pn lis 08, 2004 13:58

Ostatnio zmieniony czw paź 23, 2008 18:00 przez ygd, łącznie zmieniany 1 raz.


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw lis 11, 2004 00:03

Gotowe przejściówki można kupić na niemieckim e-bayu w cenie ok 15 euro - wersja dla mniej uzdolnionych manualnie :)

BTW czy ktos już robił swap z MK4 do MK3 - niech się pochwali :bajer:


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

kalus666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr lis 17, 2004 21:44
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: kalus666 » pn gru 13, 2004 14:39

mam pytanie: czy mocowania zegarow z IV sa takie same jak w III czy trzeba cos przerabiac??



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » pn gru 13, 2004 15:27

Trzeba przerabiac


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt gru 14, 2004 03:13

Widziałem ostatnio na allegro zegary MK4 z cabrio - podobno nie trzeba przerabiać mocowania ani stosowac żadnych przejściówek


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » wt gru 14, 2004 12:56

A jak sprawa się ma z Dieslem?Mam III TD z 92 roku i nawet podłaczenie zegarów od TDI nie odniosło skutku(obrotomierz wariował) a co dopiero z zegarami od GIV.
Co do przerobienia wnęki na zegary-czy ktoś ma może zdjęcia jak to zaaplikować?



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt gru 14, 2004 16:27

Przerobienie wnęki i podłączenie to jeszcze nie jest problem i gdyby się na tym skończyło juz dawno bym to zrobił. Schody się zaczynają przy wskażniku paliwa, którego czujnik działa na odwrót i na dodatek ma inne wartości :
MK3 40 => 300 Ohm (pełny => pusty)
MK4 330 =>90 Ohm (pełny => pusty)

pewnie można to załatwić jakimś układem elektronicznym, lub tak jak pisał YGD wstawic pływak z czujnikiem od MK4, ale czy on pasuje bez kombinowania tego nie wiem.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » śr gru 15, 2004 09:59

Od uzytkownika na forum dostałem link do instrukcji po niemiecku jak wszystko przerobić
http://gprs.ravis.com.pl/~mkosiba/zegary.pdf
Z tego co ja zrozumiałem sposób podłączenia czujnika również został tam podany.Chyba dam sobie spokój z tą zamianą, jak tak mocno przerobię furkę to komu ją potem sprzedam?Takiemu samemu wariatowi :-)



Awatar użytkownika
tucek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: czw gru 23, 2004 21:33
Lokalizacja: 3city
Kontakt:

Post autor: tucek » wt gru 28, 2004 00:57

mam zegary do IV cabrio
jesli ktoś jest zainteresowany to za 200 zł odsprzedam
*Corvax- zegary trzeba przerabiać jest inne mocowanie i oczywiście kable



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt gru 28, 2004 11:59

Zgadza się, temat już oblukałem na wszystkie sposoby i niestety jest trochę dłubania - szczególnie ze wskaźnikiem paliwa. Tylko jeszcze jedna sprawa - te zegary, które masz to są takie jak w MK4 czy takie jak MK3 podswietlane na niebiesko/czerwono? Oglądałem trochę fotek i wychodzi z tego, że były wkładane 2 typy do cabrio (te z MK4 i te z MK3). Na niemieckim e-bayu znalazłem trochę pierdółek z MK4 cabrio - wszystkie oryginalnie podświetlane na czerwono - część oczywiście można zrobić samemu, ale już np. takiej zapalniczki nie bardzo. Z ciekawszych rzeczy widziałem np. przycisk świateł awaryjnych montowany w konsoli środkowej, a nie jak w MK3 przy kierownicy. W ogóle ta edycja golfa jest dość interesująca ze względu na możliwości modyfikacji MK3 jeśli ktoś ma takie autko to może warto by było zrobić trochę fotek.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob sty 29, 2005 17:51

Corvax pisze:Przerobienie wnęki i podłączenie to jeszcze nie jest problem i gdyby się na tym skończyło juz dawno bym to zrobił. Schody się zaczynają przy wskażniku paliwa, którego czujnik działa na odwrót i na dodatek ma inne wartości :
MK3 40 => 300 Ohm (pełny => pusty)
MK4 330 =>90 Ohm (pełny => pusty)

pewnie można to załatwić jakimś układem elektronicznym, lub tak jak pisał YGD wstawic pływak z czujnikiem od MK4, ale czy on pasuje bez kombinowania tego nie wiem.

rozwiazanie jest banalnie proste :
wystarczy przegiac pret plywaka tak aby byl sam plywak byl z drugiej strony opornika dajacego sygnal i odpowiednio ustawic zeby nie wadzil o nic w zbiorniku oraz wysokosciami sie zgadzał :P
pozdrawiam


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Sknerus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob gru 18, 2004 18:53
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Sknerus » pt wrz 23, 2005 22:59

Zrobilem sobie takie zegarki. mam pytanko odnosnie palacych sie kontrolek okladzin hamulcowych, pasy i airbag. co zrobic zeby nie swiecily? wystarczy je podpiac do 12V lub masy czy jest wiecej zabawy? troche to denerwujace



Awatar użytkownika
Mrozio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: pn lis 29, 2004 19:49
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Mrozio » pn lis 21, 2005 20:51

W licznikach od mk4 jest immo? Jesli tak to jak wyglada sprawa z jego podlaczaniem ?


TKD WTF

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » czw lis 24, 2005 16:16

Sknerus pisze:Zrobilem sobie takie zegarki. mam pytanko odnosnie palacych sie kontrolek okladzin hamulcowych, pasy i airbag. co zrobic zeby nie swiecily? wystarczy je podpiac do 12V lub masy czy jest wiecej zabawy? troche to denerwujace
Wyjmij żarówki i święto...;) chyba ze nie da rady...nie wiem jak tam jest :grin:

[ Dodano: Czw Lis 24, 2005 15:17 ]
tucek pisze:mam zegary do IV cabrio
jesli ktoś jest zainteresowany to za 200 zł odsprzedam
A one pasują bez zmiany kostki do zwyklego mk3? :>



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości