Jak polaczyc alarm i dokupiony pilot

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zorro_89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz cze 08, 2008 14:14
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Jak polaczyc alarm i dokupiony pilot

Post autor: zorro_89 » ndz cze 08, 2008 14:31

Witam to moj pierwszy post postaram sie byc szczególowy jak zawsze:P

wiec tak zakupilem golfa i on ma orginalny( okartkowany alarm VW z tego samego roku co samochod)

problem polega na tym ze nie dostalem do niego pilota...(podobno nie bylo)
i tak: podczas przekrecenia kluczyka w drzwiach ale tylko tak delikatnie to samochod zamyka sie bez alarmu co widac bo dioda nie swieci.... a gdy kluczyk przekrecimy do oporu to zabezpiecza go alarmem...(pierwsze takie cos widze:|) i problem polega na tym ze jak zamkne z kluczyka np z alarmem to moj dokupiony pilot podczas otwarcia samochodu nie wylaczy alarmu co oznacza po otwarciu wycie:|

moze ktos wie jak mam podpiac ten glupi alarm do pilota aby podczas zamykania z pilota rowniez wlaczal zabezpieczenie alarmem...??? bo czasem sie zapominam i w centrum miasta czesto moj gofr na mnie krzyczy:)
Ostatnio zmieniony ndz cze 08, 2008 17:47 przez zorro_89, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » ndz cze 08, 2008 15:53

Napisz dokładniej :chytry: czy jest to alarm fadryczny, czy dołożony, to że ma znaczek VW nic nie mówi. No i pilt, z jaką współpracuje cętralką ( chodzi mi czy jest to dołożony sterownik c. zamka, czy coś innego.) No i jak wyje, to jest to dzwięk syrenki czy przerywanego klaksonu?
Ostatnio zmieniony ndz cze 08, 2008 15:57 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

zorro_89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz cze 08, 2008 14:14
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: zorro_89 » ndz cze 08, 2008 16:21

taak to jest dolozony pilot do centralki(taka puszka) a alarm to raczej orginalny poniewaz "kartka" znajduje sie w klapie z tylu samochodu.... ta naklejka jest prostokatna i oznaczenia sa takie jak np na oznaczeniach innych czesci(np po rozebraniu nawiewu tam na linkach tez takie kartki sie znajduja). a on nie wyje tylko przerywany klakson:) moze podaj nr telefonu to bedize latwiej jak zadzwonie:)



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » śr cze 11, 2008 20:31

zorro_89 to jest schemat twojego sterownika centralnego zamka:

Obrazek


podłanczasz go w następujący sposób:
1.przewody od cętralki "maxicar 686"

- czarny(-) do masy samochodu np. do brązowego gniazda które znajduje się na słupku po lewej stronie od puszki bezpiecznikówpod konsolą.

Obrazek

- czerwony(+) do stałego plusa w puszce bezpieczników np. do tej czerwonej kostki z tyłu puszki

Obrazek

- brązowe(+)(migacze) jeden do czarnego z białym PIN 6 i drugi do czarnego z zielonym PIN 4 w kostce czerwonej z tyłu puszki bezpieczników

Obrazek

2.Przewody od interfejsu zamka cenyralnego ( wybieramy opcie dla zamka sterowanefo dwoma plusami)

-pomarańczowy i pomarańczowy z czarnym izolujesz ( nie podłanczasz)

-żółty i żółty z czarnym łączysz razem i podłanczasz do stałego plusa (razem z przewodem czerwonym z centralki)

-biały (zamknij) do przewodu czarnego z czerwonym PIN 3

-biały z czarnym (otwórz) do przewodu brązowego z zielonym PIN 2

Obrazek

w razie pytań pisz :bajer:

[ Dodano: 11 Cze 2008 21:54 ]
Wskazane jest :foch: , choć nie jest to umieszczone na schemacie założenie na przewodzie PLUSOWYM zabespieczenia w postaci 10 AMPEROWEGO bezpiecznika. :smoke:
Ostatnio zmieniony sob gru 13, 2008 16:46 przez mariusz75, łącznie zmieniany 4 razy.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

zorro_89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz cze 08, 2008 14:14
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: zorro_89 » czw cze 12, 2008 14:11

Mistrzu jestes wielki dzieki za rade w wolnej chwili podlacze wg schematu:)

jeszcze raz dzieki



free_nsc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw sie 21, 2008 14:12
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Post autor: free_nsc » ndz wrz 07, 2008 01:14

Czy ktos bylby tak uprzejmy aby wrzucic opis podlaczenia tego sterownika w Golfie mk4. Przeszukalem forum i jest tylko jeden topic,a ale nie jest wyjasnione w tak doskonaly sposob jak powyzej. Interesuje mnie gdzie nalezy szukac kabli i jakich kolorow.



Awatar użytkownika
Baster84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: sob maja 03, 2008 12:32
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Post autor: Baster84 » ndz wrz 14, 2008 22:30

podlacze sie pod ten post i wie ktos moze jak w tym sterowniku (bo mam ten sam) zrobic domykanie szybek z pilota??
Ostatnio zmieniony ndz wrz 14, 2008 22:30 przez Baster84, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=150][b]Moja czarne GTi :)[/b][/size]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166928&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz wrz 14, 2008 22:42

Masz tam kabel kanału dodatkowego z plusem. Musisz doczytać w instrukcji ile trwa na nim impuls przy zamykaniu. Musi trwać tyle co najmniej ile trwa domknięcie szyb, jakieś 10 sekund ale zwykle alarm podaje dłuższy z naddatkiem. Podpinasz pod szary kabel w wiązce drwiowej - ten sam co do zamykania centrala i gotowe.

[ Dodano: Nie Wrz 14, 2008 10:43 pm ]
przy założeniu że masz oryginalne szyby elektryczne i prawidłowo podłączone
Ostatnio zmieniony ndz wrz 14, 2008 22:42 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
m@teusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: śr lut 04, 2009 19:11
Lokalizacja: wałbrzych

Post autor: m@teusz » sob lut 07, 2009 15:34

a ma ktos moze opisane jak zamontowac taki sam sterownik (maxicar 686) w golfie 4



jarkob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt paź 31, 2008 21:32
Lokalizacja: krosno/kraków

Post autor: jarkob » ndz maja 24, 2009 22:59

Czy ta instrukcja jest do zamka pneumatycznego z samochodem bez alarmu?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn maja 25, 2009 06:41

Jeśli piszesz o oryginalnym alarmie fabrycznym to niemia różnic w montażu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jarkob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt paź 31, 2008 21:32
Lokalizacja: krosno/kraków

Post autor: jarkob » pt maja 29, 2009 19:46

Witam,
Kupiłem sobie centralkę z pilotami. Chciałbym ją samodzielnie podłączyć, więc jak zwykle będę pytał :) Mówią kto pyta nie błądzi.
Instrukcja do mojej centralki wygląda następująco:
Obrazek

Podłączenie kabelków jest dla mnie w miarę jasne.
Wiem że mam ustawić centralkę na sterowanie +, ale w mojej centralce jest coś takiego, ,że dla zamka centralnego trzeba zmostkować (połączyć 3 pady na płytce). Zobaczcie na moją instrukcje i poradźcie.
Drugie pytanie jest następujące: Jak się do tych przewodów podłączyć? Są jakieś złączki w sklepie elektrycznym, a może mam rozciąć kabel i podpiąć do nich kable z centralki w sposób "domowy" czyli z izolacją :) Instalacja centralnego jest fabryczna czyli pneumatyczna.
Mam nadzieję ze w miarę wyjaśniłem o co mi chodzi. Proszę o rady.
Ostatnio zmieniony pt maja 29, 2009 19:50 przez jarkob, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt maja 29, 2009 21:12

Nie zmostkować tylko przeciąć istniejące mostki, w twoim przypadku dwa u góry.
Lepiej natnij izolację na kablu, dolutuj kabel sterownika i porządnie zaizoluj, używaj do izlacji parciuanej taśmy, nie tego plastykowego szajsu bo się zaraz rozkleja od ciepła


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jarkob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt paź 31, 2008 21:32
Lokalizacja: krosno/kraków

Post autor: jarkob » pt maja 29, 2009 21:19

Paweł Marek pisze:Nie zmostkować tylko przeciąć istniejące mostki, w twoim przypadku dwa u góry.
Lepiej natnij izolację na kablu, dolutuj kabel sterownika i porządnie zaizoluj, używaj do izlacji parciuanej taśmy, nie tego plastykowego szajsu bo się zaraz rozkleja od ciepła
Wiem że mam je przeciąć, ale chodzi mi o ten ostatni rysunek po prawej strony. Czy oprócz tego mam połączyć te styki do sterowania zamkiem pneumatycznym tak jak na rysunku?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości