klepiące zawory, popychacze ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)
Awatar użytkownika
skwaros
Forum Master
Forum Master
Posty: 1255
Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

klepiące zawory, popychacze ?

Post autor: skwaros » czw maja 29, 2008 20:09

Na zimnym słychać jak coś klepie (stuka) tylko nie wiem co, popychacze czy zawory. Na ciepłym silniku klepanie maleje ze prawie go nie słychać.

tak to słychać (obraz się tnie, ale dźwięk jest normalny)

http://pl.youtube.com/watch?v=WoM0N_lxXio

I puki co nie mam zamiaru remontować silnika i zastosowałbym najlepiej jakis dodatek do oleju który zmniejszy klepanie.

mam dwa na oku:

- ceramizer (czytałem o tym na forum, każdy ma swoje zdanie na ten temat, moje jest raczej pozytywne

- LIQUI MOLY - WYCISZA HYDRAULICZNE POPYCHACZE (o tym zabardzo nic nie wiem :otepienie: ) http://moto.allegro.pl/item369669999_li ... e_hit.html


[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0

[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700

[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]

Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » czw maja 29, 2008 20:19

ja mam ten sam problem w moim corrado, objawy są identyczne, i u mnie jest to wina popychaczy zaworowych. jednak ostatnio po wymianie oleju na Castrol magnatec 5w/40 "klepanie" mi znacznie ucichło.



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1744
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » czw maja 29, 2008 20:58

Ceramizer nie ma nic wspólnego z klepiącymi zaworami czy popychaczami więc jego stosowanie w tym przypadku było by bez sensu. Dodatek do oleju LIQUI MOLY stosuje u siebie i moge powiedzieć że działa. Zmniejsza stuki popychaczy jednak nie ma co liczyć że znikną całkowicie jeśli popychacze są mocno zużyte.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » czw maja 29, 2008 21:23

mustang877, chwilowo ucichło ..

Mam to samo u siebie, trzeba wymienic szklanki kolego skwaros,

Koszt to ok. 20 zł/szt, nie opłaca sie wymieniac jednej, wiec lepiej caly kpl.

czyli u CIebei same części bedą kosztowaly 320 zł.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
grzecho87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: czw cze 07, 2007 07:40
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: grzecho87 » czw maja 29, 2008 22:18

słyszałem że jeśli po kilku sekundach cichną to nie trzeba ich wymieniac w ekspresowym tempie.jeśli będą Ci się tłukły cały czas to wymienisz :helm:



darek186
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 12:10
Lokalizacja: dolnyslask

Post autor: darek186 » czw maja 29, 2008 23:44

mi tez stuka w silniku,przed wymiana oleju na oleju lotos gas 15w/40 stukalo jakies 5 sekund po odpaleniu rano.po wymianie na castrol 15w/40 i przejechaniu 200 kilometrow zaczelo stukac dluzej tj.po postoju okolo 8 godzin musze przejechac jakies 5 km zeby przestalo stukac,czy to jest duzy problem?i jesli jest cos do wymiany to co i jaki bedzie tego ewentualny koszt.Prosze o odpowiedzi i z gory dziekuje



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1744
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pt maja 30, 2008 00:16

Odpowiedź przecież już masz napisaną kilka postów wyżej. Do wymiany popychacze hydrauliczne.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pt maja 30, 2008 08:29

ale jak sie leje dziadoski olej to bardziej bedzie stukac, przynajmniej u mnie tak bylo, mialem mineralny do niego dolany podobny srodek (jakis doktor) stukalo masakrycznie, nadeszla wymiana zalalem polsyntetykiem 10W40 shell helix plus, i teraz przy ostrym podjezdzaniu pod gore czasem jakis jeden popychacz stuknie, po odpaleniu zimnego nic nie stuka


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » pt maja 30, 2008 10:42

ta szklanki walą aż miało :grin: ja proponuje zmienić olej w raz z filtrem jak się nieboisz (chodzi mi tutaj o mity że się silnik rozszczelania) to kup liqui moly motroclean do przepłukania silnika wlewasz przed zmianą do starego oleju uruchamisz silnik na 15min po czym spuszczasz stary olej. ten dodatek zawiera skoncentrowane dysperganty które występują w każdym oleju po to żeby utrzymać silnik w czystości tylko w tym preparacie są one w większym stężeniu i rozpuszczają syf w silniku, niesłuchaj pierdół typu że zatkają się kanały olejowe bo syf jest rozpuszczany a nie odrywany od ścianek silnika jak zlejesz stary olej będzie czarniutki aż miło, robi się to po to żeby nieobciążać nowego oleju syfem który jest w silniku. moge podać swój przykład po sprzedaniu golfa kupiłam bmw e30 miała olej mineralny zlałem go i wlałem valvoline 10W40 w miniony wtorek zapodałem liqui moly motorclean i spuściłem olej po 15min, olej miał przejechane 2500tyś a był czarniutki że hej po tej operacji wlałem mobila 5W50 i jest w porządku jak narazie
Ostatnio zmieniony pt maja 30, 2008 10:43 przez Bąku, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7378
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt maja 30, 2008 11:28

ooo ladnie szklaneczki napierd..... :D
mialem tak samo jakies dwa miesiace temu , czasem pomagało ponowne odpalenie jak juz pompa naciagła oleju i dala cisnienie
Ogldalem w srodku te popcychacze jak wyciagnalem i tam sa takie zaworki jakby , one sa zapieczone najprawdopodobniej jak i u mnie,
co do kosztów to ja kupilem kompet za 110 zł z przesyłka , firma INA, innych nie uznaje.
Na allegro jest koles który sprzedaje po takiej cenie komplety , jakos z hurtowni jest czy z warsztatu , nie wiem nie obchodzi mnie ,w azne ze przyslal to co zamawialem no i zdrowo taniej jak 20 za sztuke :)
Teraz jest jak makiem zasiał,a wtedy to az sie serce krajało.
Wymien szklanki bo w zime bedziesz odpalał auto w nausznikach zeby nie syszec jak klepia:)
pozniej jak sie rozgrzeje to moze mu minie, ale mnie cykały przez dobre 10 minut prawie. Na pocatku dwa , pozniej 3 , a jak sie rozgrzal to jeden miarowo sobie cyk cyk robi , czasami przestawał. Wkurzało mnie to, wymieniłem i spokój na nastepne 300 000 tys KM :D
podobno popychacze nie lubia olejów mineralnych , sa one gestsze i nie napełniaja szybko popychaczy i pozniej dzieja sie takie rzeczy. Pozdrawiam,
Jak cos to wal na PW to Ci podam namiary do kolesia który ma po 100 komplety, On zazwyczaj wystawia 2-3 komplety wiec trzeba go upolowac, moim zdaniem warto bo markowe i w dobrej cenie.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Jessy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt paź 30, 2007 09:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Jessy » pt maja 30, 2008 13:35

Hmmm. Umnie w Golfie II 1.6 PN po przebiegu 302Tys/km szklanki stukaja tylko ze 2-3 sekundy po odpaleniu i puzniej przestaja. W zimie do 5 sekund. Olej ELF Start 15w40 od nowosci lany.


Lewy pas zaglądasz śmierci w twarz...a tak na marginesie... " CZERWONE SĄ SZYBSZE..:D "

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pt maja 30, 2008 13:57

Jessy, to akurat jest normalne.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
cinek366
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn lut 20, 2006 17:28
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: cinek366 » pt maja 30, 2008 14:46

już kiedyś pisałem na forum, że u mnie pomógł olej castrol high mileage 15W40.
Oczywiście wcześniej też był zalany 15w40 tylko, że mobilem. Byłem w szoku jak ucichło
Aha tylko, że u mnie siedział PF czyli 8 zaworków



wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 890
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » pt maja 30, 2008 16:53

panowie bawcie sie dalej . podobno najlepszą nauką jest portfel po co wydawać 320 lub 160 pln jak mozna wydać za jednym razem 1200 lub wiecej zależy od silnika.klepanie to góra minuta dwie ale jeśli dłużej to czas brać się za robotę a nie lanie dziadostwa do silnika . dlaczego lotos stoi na półkach ?-bo dziadostwo leje bida a nie miłośnik ifanatyk golfa lub innego vw. dbajmy o nie one są takie wdzięczne .mój mk3 na trzech garach przyszedł 40 km a umarł dopiero pod klatką schodową .stukał walił a szedł w trasie mnie nie zostawił więc czasem warto zadbać o te cuda.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], zajc294 i 20 gości