Pekniety tlok i blok do planowania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Pekniety tlok i blok do planowania

Post autor: Dario84 » czw maja 29, 2008 07:51

Samochod Passat B5, silnik AJM 115KM, po zdjeciu glowicy uszczelka na 2 cyl przerzarta do 2 kanalow wodnych, moje pytanie: czy jest potrzeba planowania bloku w takim przypadku, fotka miejsca przerzarcia na bloku:

Obrazek

Kolejna sprawa: pierwszy tlok na strasznie nierowna powierzchnie jak na zdjeciu:

Obrazek

Obrazek

Spotkalem sie z tym 2 raz, tylko wtedy bylo na kierownicach na turbinie.

Od czego mogla sie zrobic taka powierzchnia ?? Moje przypuszczenia padaja na lejacy wtrysk, a co za tym idzie duze EGT na tym cyl...

Jeszcze na koniec pekniecie tloka:

Obrazek

Obrazek

Z peknieciem tloka w AJM na ori sofcie spotkalem sie juz 4 raz.
Ostatnio zmieniony czw maja 29, 2008 07:53 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw maja 29, 2008 08:06

fajne foty :grin: z tymi ubytkami na tloku to chyba tak jak mowisz - pompka lala i egt zrobilo swoje.

blok mozna splanowac, nie sa to kosmiczne kwoty, a pozniej glowa spokojna. i tak musisz rozbierac dol silnika wiec robota ta sama.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw maja 29, 2008 08:32

Z silnikiem tak czy tak trzeba wyjechac out, bo bedzie jeszcze wymieniany dwumas na jednomas ze sprzeglem.

A co do tych wzerow, dziwna sprawa bo korekcja na tym cyl byla 0,05 takze wzorcowa...

Nasuwa mi sie jeszcze jedno wyjscie: olej w komorze spalania, wydaje mi sie ze tez mogl by spowodowac takie uszkodzenia.

Cis na tym cylindrze 30 Bar.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » czw maja 29, 2008 23:32

podobne uszkodzenia widziałem w silnikach w których był lany kiepski olej tylko wtedy na cylindrze było takich wżerów znacznie więcej.
wymień pękniety tłok.
A powierzchnie pod uszczelkę przeleć papierem wodnym i jeszcze pokulasz nim ze 200000 km



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt maja 30, 2008 00:28

Decyzja jest ze bedzie swap na AWX ze skrzynia 6 biegowa, szukamy teraz dawcy :).


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości