ustawienie kąta pochylenia koła

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, miś fazi, italiano_83, edzio, VIP

ustawienie kąta pochylenia koła

Postprzez agnesmarcin » N maja 04, 2008 23:03

witam. w jaki sposób ustawia sie kąt pochylenia kół przednich w mk3 tdi
agnesmarcin
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt maja 18, 2007 21:55
Lokalizacja: Głogów
Online: 0s
Pomógł: 2

Postprzez kapalek » N maja 04, 2008 23:22

tego sie chyba w golfie 3 nie da ustawić, tak przynajmniej mi powiedział mechanik jak robiłem zbieżnośc, nie wiem jednkla czy do końca miał racje więc niech sie ktos jeszcze wypowie.
nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712
kapalek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
 
Dołączył(a): Pn sie 07, 2006 13:44
Lokalizacja: wlkp
Online: 5h 18m
Pomógł: 14

Postprzez Jarowo » N maja 04, 2008 23:36

W mk 3 pochylenie reguluje się na śrubach mocujących amortyzator do zwrotnicy. Taki dwie bolsze na klucz 18. Samemu domowym sposobem nie bardzo jest jak tym bardziej, że potem trzeba sprawdzić zbieżność.
JaroW
Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
 
Dołączył(a): Pt kwi 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków
Online: 0s
Pomógł: 122

Postprzez kapalek » N maja 04, 2008 23:50

to ci mechanicy to partacze w takim razie :grrr: powiedział ze tego w vw nie da sie ustawić. mowa o pochuleniu amorka przód/ tył. czyli u mnie prawe koło delikatnie wyprzedza lewe. rozumiem że o tym pochyleniu mowa?
nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712
kapalek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
 
Dołączył(a): Pn sie 07, 2006 13:44
Lokalizacja: wlkp
Online: 5h 18m
Pomógł: 14

Postprzez Kisiel » Pn maja 05, 2008 00:06

kapalek napisał(a):tego sie chyba w golfie 3 nie da ustawić, tak przynajmniej mi powiedział mechanik jak robiłem zbieżnośc, nie wiem jednkla czy do końca miał racje więc niech sie ktos jeszcze wypowie.

w MK3 sie nie ustawia kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, moze o to im chodzilo
zarowno kat pochylenia koła i zbieznosc sa regulowane
kąty:
silniki do 66 kW: - 0st 30' +-20'
silniki powyzej 66 kW: -0st 40' +-20'

wiec takiej dokladnosci nie uzyska sie domowymi sposobami na podworku czy w garazu, trzeba jechac na ustawienie
Ostatnio edytowano Pn maja 05, 2008 00:07 przez Kisiel, łącznie edytowano 1 raz
Moja Czarna Perła <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
Obrazek
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok
Online: 5m
Pomógł: 184

Postprzez sas_gti » Pn maja 05, 2008 00:11

Obrazek

tu wiadac ze kat jest ustawialny, to powinni wiedziec a takze powinni miec dane zeby to sprawdzic, partacze albo lenie...
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Online: 8d 14h 22m
Pomógł: 640
Auto: mk2
Silnik: ABF

Postprzez kapalek » Pn maja 05, 2008 00:14

chyba jednak dobrze robili. były na kompie trzy wartości i dwie ustaiwali a trzeciej nie bo powiedzieli że tego sie w mk3 nie ustawia i chyba własnie to był ten kąt wyprzedzenia zwrotnicy. powiedzieli że to nie ma wpływu na ściaganie
nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712
kapalek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
 
Dołączył(a): Pn sie 07, 2006 13:44
Lokalizacja: wlkp
Online: 5h 18m
Pomógł: 14

Postprzez sas_gti » Pn maja 05, 2008 00:17

a nie dają wydruku?
ja wasze biorę i zawsze jeżdze w to samo miejsce. Jak mi ustawią raz i jest dobrze to potem mam porównanie przy następnym ustawianiu.
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Online: 8d 14h 22m
Pomógł: 640
Auto: mk2
Silnik: ABF

Postprzez MarcoVW » Pn maja 05, 2008 07:31

Jarowo napisał(a):W mk 3 pochylenie reguluje się na śrubach mocujących amortyzator do zwrotnicy. Taki dwie bolsze na klucz 18. Samemu domowym sposobem nie bardzo jest jak tym bardziej, że potem trzeba sprawdzić zbieżność.


Tylko amorek musi miec dwa otwory jajkowate , jak ma jeden jajkowaty lub dwa okragle to zwrotnica nie bedzie sie nam ruszac.
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Online: 4h 46m
Pomógł: 188
Silnik: AFT




Powrót do Techniczne (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 5 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,