Problemy z obrotami w 1.4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

retroav
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw mar 20, 2008 00:20
Lokalizacja: Warszawa

Problemy z obrotami w 1.4

Post autor: retroav » ndz kwie 27, 2008 10:04

Mam probelm z nowo nabytym golfem 4.Posiadam go od 2 tyg. i od czasu do czasu ma problem z obrotatmi.Problem pojawia sie tylko w trasie a raczej jak jadę na 5 biegu przy obrotach od 2700 do 3000.czasami spadna do 1000 i za sek. znowy wskoczy na 3000 w ciagu ułamka sekund.Powyzej 3000 obr czy na 4 biegu jest wszystko dobrze.Obroty biegu jałowego są idealne przy jeździe po mieście problemu nie zauważam.Wczoraj jechałam ze 2 godziny w trasie i trzymałem go przez chwilę na 2900 obroty w spadly do ok 1500 po czym znowy wskoczyły na 3000 i za chwilę prawie do 0 , auto tak jakby hamowało silnikiem zapaliła się kontrolka oleju i wyskoczył komunikat że coś tam z olejem i STOP.Auto zatrzymałem odpaliłem ponownie i było wszystko w normie.Stan oleju oczywiście jest w normie.
Podłaczałem w tamtym tyg. auto pod kompa jakiś STAG czy coś nie wykazał żadnych błędów.
Może ktoś miał podobny problem lub wie co może powodować w.w. objawy?
Jaki warsztat w Warszawie polecacie , co by nie zdarł kasy za nic?

Pozdrawiam i z góry dziekuję za sugestie.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 27, 2008 13:33 przez retroav, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » ndz kwie 27, 2008 10:33

retroav pisze:auto tak jakby hamowało silnikiem zapaliła się kontrolka oleju i wyskoczył komunikat że coś tam z olejem i STOP
tak się będzie pojawiać również jak obrotomierz wskaże zero
szukaj luźnych łączek w wiązce silnika -(czujnik obrotów wału korbowego - możliwe)



retroav
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw mar 20, 2008 00:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: retroav » wt kwie 29, 2008 19:42

Dzisiaj zaóważyłem problem również w czasie jazdy po mieście.Raz obroty spadły przy dodawaniu gazu na 2 biegu , późńiej przy ruszanu z jedynki.Trochę dziwnie bo nie falują tylko tak skączą aż szarpnie tak jak bym hamował na maxa:)

Mieszkam na Ursynowie , może ktoś z szanownych klubowiczów udzieliłby informacji gdzie najlepiej w Wawie udać się z w.w. problemem.

A może najlepiej do ASO?

Pozdrawiam

[ Dodano: 13 Maj 2008 09:28 ]
i wywala kod 00513 Nadajnik prędkości silnika - G28 Nieprawidłowy sygnał.

Mechanik mowi , że jest do wymiana czujnik położenia wału korbowego.Chciałem kupić i od razu podmienić , ale tylko na zamówienie.

Przeglądając forum widzę , że raz się wypowiadają o tym kodzie że jest to czujnik hallo , raz że wału korbowego.

I jeszcze jedno czy czujnik położenia wału korbowego to to samo co czujnik obrotów wału korbowego?

Może pytanie śmieszne , ale nie jestem w temacie.

Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości