linka sprzegla

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, VIP

Grzebaluch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 08, 2008 15:56
Lokalizacja: Dudidze Kolonia
Kontakt:

linka sprzegla

Post autor: Grzebaluch » czw lut 28, 2008 22:32

Witam. Wymienilem ostatni cale sprzeglo w swoim golfiku kompletnie wszysdko :grrr: troche mnie pociagnelo z $$$$$, powodem wymiany byla bardzo ciezka praca pedalu sprzegla MASAKRA zacieralo sie czy co nie szlo podczas dluzszej jazdy po miescie wcisnac pedalu, a po drugie juz docisk byl slabiadki. Po wymianie pedal chodzil jak przy nowce samochodzie marzenie :green_fuck: nie czulem jak wciskalem. Lecz zawsze cos sie musi spier..... :satan: po ok miesiacu czasu gdy jest zimny pedal chodzi lekko lecz nie tak jak po wymianie a gdy sie zagrzeje to zaczyna coraz ciezej chodzic. Krew mnie zalewa bo sie jezdzic nie da. Czego to moze byc przyczyna dodam ze wszysdko nasmarowalem(czyli lopadke od lozyska oporowego).Lecz nie wymienialem linki od sprzegla :crazy: czy to ona moze byc moim problemem??? Przebieg 240tys. Pytam bo chce sie upewnic przeciez linka majatek nie kosztuje :bigok: Dzieki za odp.


Autka to skarbonki ale jakie piekne jak ja je kocham!!!!

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » czw lut 28, 2008 23:09

Grzebaluch pisze:Lecz nie wymienialem linki od sprzegla



odczep linke od sprzegla i wlej do jej pancerza wd-40 lub podobny specyfik smarujacy i podwies linke do gory, aby smar wypelnil cala linke. Pozniej ja zaczep ponownie i powciskaj pedal sprzegla aby sie jeszcze rozsmarowalo w srodku. U mnie pomoglo, pedla chodzi bardzo dobrze



MarcinWLKP
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: sob gru 09, 2006 16:34
Lokalizacja: PZ
Kontakt:

Post autor: MarcinWLKP » czw lut 28, 2008 23:31

Mis pisze:U mnie pomoglo
U mnie też, lecz nie na długo... :crazy:



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » pt lut 29, 2008 01:17

MarcinWLKP pisze:U mnie też, lecz nie na długo... :crazy:



to juz bedzie lepiej odzalowac te pieniazki na nowa linke, jak domowe metody nie wystarczaja



Grzebaluch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 08, 2008 15:56
Lokalizacja: Dudidze Kolonia
Kontakt:

Post autor: Grzebaluch » pt lut 29, 2008 01:33

to mowicie koledzy ze wina tkwi w lince??? Bo juz sie balem ze mogla to byc wina tej lopadki od lozyska oporowego ze sie zaciera. Mam nadzieje ze wymiana czy smarowanie linki pomoze bo 2 raz wyciagac skrzyni to mi sie nie chce :hmm: bo troszke sie trzeba narobic i ile nerwow stracic.


Autka to skarbonki ale jakie piekne jak ja je kocham!!!!

Awatar użytkownika
deamon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: czw lis 16, 2006 23:08
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: deamon » pt lut 29, 2008 07:41

Grzebaluch pisze: Pytam bo chce sie upewnic przeciez linka majatek nie kosztuje

Majątek to może nie ale linka z samoregulatorem to 100zł kosztuje :green_fuck: chociaz bez problemu da się założyć zwykłą :D
Ostatnio zmieniony pt lut 29, 2008 07:41 przez deamon, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
meverick
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: wt mar 06, 2007 23:36
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: meverick » pt lut 29, 2008 11:24

Mis pisze:wlej do jej pancerza wd-40 lub podobny specyfik smarujacy
kolego wd40 jest tylko środkiem "penetrującym" , po pewnym czasie nic z jego właściwości smarujących nie zostanie, ja wlewam do linek normalny olej silnikowy - trzeba troche cierpliwości zanim przeleci przez cały pancerz ale za to efekt jest bardzo długotrwały :bajer:

Grzebaluch, miałem to samo tylko że ja nie wymieniłem sprzęgła tylko linke, z rana dało jeszcze rade naciskac sprzegło ale jak troche pojeździłem po mieście to juz była tragedia :crazy: wymieniłem linke jakies hmmm 4 miesiące temu i narazie jest wszystko OK :bigok:


www.jettaclub.pl

Awatar użytkownika
DarkSnakee
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob mar 01, 2008 22:32
Lokalizacja: NEL
Kontakt:

Re: linka sprzegla

Post autor: DarkSnakee » ndz mar 02, 2008 13:45

Grzebaluch pisze:. Wymienilem ostatni cale sprzeglo w swoim golfiku kompletnie wszysdko :grrr: troche mnie pociagnelo z $$$$$, powodem wymiany byla bardzo ciezka praca pedalu sprzegla .


Możesz powiedzieć co dokładniej wymieniałeś ? ile to kosztowało i czy robiłeś to sam .. czy wyciągałeś silnik ?
Mam podobny problem .. i nie wiem jak wyregulować sprzęgło aby brało od samego dołu na nie jak teraz na samej górze sprzęgła.


Naprawa i regeneracja rozruszników i alternatorów: http://adamiecb.pl
Agencja niań i opiekunek szkolenia interpersonalne [url="http://www.personalprofit.pl]www.personalprofit.pl[/url]
Obrazek Peugeot 406 110 KM

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1303
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » pn mar 03, 2008 12:48

Witam!

deamon pisze:linka z samoregulatorem to 100zł kosztuje :green_fuck: chociaz bez problemu da się założyć zwykłą :D


Czy na pewno można swobodnie założyć linkę z regulacją manualną do auta w którym był samoregulator? Dzwoniłem przed chwilą do sklepu z zapytaniem czy mają linkę na stanie bo w sobotę mi padła i sprzedawca powiedział że w takim aucie ta linka długo nie pochodzi...



Awatar użytkownika
deamon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: czw lis 16, 2006 23:08
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: deamon » pn mar 03, 2008 23:27

ja zalozylem jakie 6 miesiecy temu i smiga bez problemu :bigok:



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6613
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » wt mar 04, 2008 16:53

Grzebaluch, ostatnio przerabiałem temat w aucie u kolegi z grupy,przy wymianie łozyska oporowego,okazalo się że padło mocowanie tuż przy scianie grodziowej jak kukniesz od wewnatrz,zrobiliśmy z kawałka blachy wyciecie na linkę i załozyliśmy ja od strony silnika(linka się na niej opiera)



Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tursky » wt mar 04, 2008 16:59

jak u kolegow wyzej, zalozylem zwykla linke i juz 8 miesiecy jezdzi bez problemu i to wiekszosc po miescie a jak wiadomo miasto to miasto :)


Szukasz idealnej kobiety??...wez piwo i idz do garażu ;)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości