2.0 TDI czy 1.9 TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: miś fazi, Qto, Adamm, italiano_83, Michał_1977, edzio, VIP

2.0 TDI czy 1.9 TDI

Postprzez Tomek_Golf_V » So lut 23, 2008 00:01

witam, posiadam golfa5 1,4 FSI ale mi bardzo dużo pali i zamierzam go zamienić na TDI. Oczywiście też chce aby to był golf 5 tylko nie wiem czy silnik 1,9TDI czy 2,0TDI. Wiadomo że wolałbym 2.0 TDI bo mocniejszy ale słyszałem, że ponoć 2.0 są bardziej awaryjne od 1,9... nie wiem ile w tym prawdy dlatego postanowiłem napisać o tym tutaj bo myśle że lepszego źródła informacji nie znajde:). Proszę o jakieś podpowiedzi i przydatne info. byłbym również bardzo wdzięczny jakby wypowiedział się jakis posiadacz 2.0 TDI. Z góry dziękuję i pozdrawiam
Tomek_Golf_V
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): N lis 19, 2006 00:41
Lokalizacja: Częstochowa
Online: 40m

Postprzez souler » So lut 23, 2008 00:08

jakie tam bardziej awaryjne. choroby wieku dzieciecego juz za nimi. mowie o nowych. trzeba tylko odpowiednio dotrzec, bo lubia olej gnojki.
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Online: 4d 4h 52m
Pomógł: 325

Postprzez Majk-i » So lut 23, 2008 00:20

miałem tem sam dylemat... wziełem 1.9 tdi i za jakis czas chip wyniki będą podobne co seria 2.0 tdi a ten silnik jest sprawdzony przynajmniej
Majk-i
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So lis 26, 2005 16:56
Lokalizacja: Augustów/Białystok
Online: 2d 6h 13m
Pomógł: 2

Postprzez maxoff » So lut 23, 2008 00:52

ja dylematu nie miałem, brałem nowego i za 35 kucy nie uśmiechało mi sie 7 klocków dopłacać,a 1,9 w miare daje rade i jak to ktoś wspomniał sprawdzona na wylot, po gwarancji na pewno virusek wpadnie i 140 km powinien wypluć na luzie. ale to musisz sobie rozkminić, bo jak używany zadbany i w dobrej cenie to i 2.0 można łyknąć. pozdro.
maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
 
Dołączył(a): So lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk
Online: 33d 8h 33m
Pomógł: 40
Auto: BRAVO II
Silnik: T-jet

Postprzez Tomek_Golf_V » So lut 23, 2008 15:00

no ja oczywiście myśle o używce tylko właśnie czy 1,9 czy 2,0 no bo 1,9 to potem tzebaby wrzucić właśnie chip a przy 2,0 to już nic bym nie robił. Gość który mi powiedział że 2,0 są bardziej awaryjne jak zdałem mu pytanie a co w takim razie się z nimi dzieje, już nie umiał mi odp;] więc poprostu nie wiem czy to jego jakieś wyssane z palca teorie czy faktycznie te 1,9 są pewniejsze. No ale druga sprawa jak wezme 1,9 to wiadomo chip wrzuce i czy to znowu nie będzie powodował jakiś efektów ubocznych... i jest taki dylemat jeszcze trzecia sprawa to 1,9 będzie dużo łatwiej znależć bo jest ich dużo więcej i można sobie przebierać no ale temat dalej jest do rozważań bo nadal nie wiem czy 1,9 czy 2,0:) ktoś by mógł powiedzieć że chciałby mieć taki problem ale to jednak jest problem;/
Tomek_Golf_V
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): N lis 19, 2006 00:41
Lokalizacja: Częstochowa
Online: 40m

Postprzez maxoff » So lut 23, 2008 15:51

no wiesz nikt za ciebie decyzji nie podejmie, bo to ty będziesz jezdził i twoje ryzyko. wiem z opinij że w 2.0 z początku klękały turbinki i pękały głowice i lubią troche oliwy łyknąć, a 1,9 dwumasa lubi sie sypnąc. ale to kwestia stylu jazdy i przestrzegania kilku zasad jazdy ropniakiem. więc wybór należy do ciebie :bigok: . pozdro.
maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
 
Dołączył(a): So lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk
Online: 33d 8h 33m
Pomógł: 40
Auto: BRAVO II
Silnik: T-jet

Postprzez diaz34 » So lut 23, 2008 17:39

mam doczynienia z serwisem i powiem Ci ze napewno bardziej sie psuja 2.0TDI tak jak kolega wyzej pisal lubi szczelic glowica, turbawki tez dlugo nie wytrzymuja, zdarza sie ze przy 30 tys. turbina umiera:( ale to chyba od niewlasciwej eksploatacji (np. pozne wymiany oleju lub wcale itp.) 1.9TDI sa dosyc trwalymi motorami raczej nie ma takich problemow jak w silnikach 2.0TDI ostatnio przyjechal passat 1.9TDI (130KM) z roku 2003 z przebiegiem 400 tys bardzo sobie chwalil to auto... Ale wybor oczywiscie nalezy do Ciebie!!! Pozdrawiam
Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N maja 13, 2007 13:45
Online: 7h 34m
Pomógł: 16
Auto: GOLF 3-A6 C5
Silnik: 1Z-AJM

Postprzez Tomek_Golf_V » So lut 23, 2008 17:48

słyszałem jeszcze taką teorię że jeżeli kupuje się 2.0TDI u nas w salonie i ono od razu jeździ na naszym paliwie to jest luz ale jeżeli sprowadza się np z Niemiec ( tak jak właśnie ja mam zamiar zrobić) i auto jeździło na niemieckim palwie to u nas od razu lecą wtryski no i wydaje mi się to dość wiarygodne także chyba najrozsądniejszymm sulnikiem jest 1,9...
Tomek_Golf_V
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): N lis 19, 2006 00:41
Lokalizacja: Częstochowa
Online: 40m

Postprzez cowboy » So lut 23, 2008 18:21

Tomek_Golf_V napisał(a):słyszałem jeszcze taką teorię


to jakies pierdoły :)

róznica w cenie przemawia za 1.9 TDI, robisz wirusa i masz to samo, te silniki 101KM mozna spokojnie wirusem zrobic na 145-150KM bez utraty trwalości

w pierwszych seriach 2.0 TDI BKD pekały głowice... do tego turbinki nie wyrabiają i nagminnie siadają nawet przy niskich przebiegach.. po prostu flow w 16V jest duzo lepszy i turbinki odlatuja bo nie wyrabiają

są tacy co robia duze przebiegi na 2.0 ale tyle co sie slyszy szczegolnie o turbinach to jest naprawde duza skala

ogólnie 2.0 maja chyba wiekszy potencjał... no i fajnie podobno ciągną do samej góry rpm
cowboy
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa
Online: 161d 21h 19m
Pomógł: 557
Auto: VW Polo FUN Audi B2Q
Silnik: R32 T

Postprzez Kuman » So lut 23, 2008 18:32

cowboy napisał(a):w pierwszych seriach 2.0 TDI BKD pekały głowice


Prawda w 100%. W rodzinie mamy BKD i przy 50 tys pękła głowica, potem padły pompki, później problemy z turbo. Obecnie śmiga na wirusie i zaczyna padać sprzęgło.
Kuman
 

Postprzez cowboy » So lut 23, 2008 23:13

Kuman napisał(a):Prawda w 100%. W rodzinie mamy BKD i przy 50 tys pękła głowica, potem padły pompki, później problemy z turbo. Obecnie śmiga na wirusie i zaczyna padać sprzęgło


jednym słowem - TRAGEDIA
cowboy
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa
Online: 161d 21h 19m
Pomógł: 557
Auto: VW Polo FUN Audi B2Q
Silnik: R32 T

Postprzez zaprzal » N lut 24, 2008 01:39

mozecie mi go sprezentowac, chetnie przyjme to padlo ;)
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Online: 1d 12h 46m
Pomógł: 317

Postprzez cowboy » N lut 24, 2008 11:12

wracając do tematu to autorowi tematu zalezy na spalaniu - skoro tak to tez wszystko przemawia za 1.9 TDI
cowboy
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa
Online: 161d 21h 19m
Pomógł: 557
Auto: VW Polo FUN Audi B2Q
Silnik: R32 T

Postprzez maxoff » N lut 24, 2008 12:16

:bigok: 1.9TDI
maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
 
Dołączył(a): So lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk
Online: 33d 8h 33m
Pomógł: 40
Auto: BRAVO II
Silnik: T-jet

Następna strona



Powrót do Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: ArroErtin, Jaro-Ino, motomysz9, soprano89, W3C [Validator] i 25 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,