Wybór tarcz przednich

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, italiano_83, VIP

Wybór tarcz przednich

Postprzez Wegiel » Pn maja 23, 2005 17:13

Jak w temacie interesuja mnie tarcze hamulcowe na przod do Golfa 3 1,8 92r. benzynka. Jakie mi proponujecie myslalem nad wentylowanymi albo nacinanymi zeby mi sie fele nie syfily za bardzo... I byla krotsza droga hamowania. I gdzie najlepiej kupic oczywiscie najtaniej.Dzieki za informacje.
Ostatnio edytowano Śr maja 05, 2010 08:18 przez Wegiel, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Był Golf III 1.8 G-STYLE ----------- Był Passat B5 1.8T AirRide ----------- Jest Audi typ43
Wegiel
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn lis 08, 2004 01:22
Lokalizacja: Stettin
Online: 7d 21h 35m
Pomógł: 72
Auto: Audi B4 - Audi C2
Silnik: 1Z-KZ

Postprzez Sylvo23 » Pn maja 23, 2005 17:19

he jak mam mk3 z 1,4 silnikiem , i musiałem toczyc tarcze bo wentylowanych nie ma do mojego modelu, przetoczyłem i działa z klockami ferodo premium sport znakomicie wogole sie nie sypie z nich wegiel (klocki) a droga chamowania mmm... sam miód nie ma porównamia ze standardowymi, a tarcze mam Brembo 80zł/ szt + klocki Ferodo 120/kpl. , u ciebie nie trzeba bedzie toczyc bo 1,8 mam wieksze tarcze od 1,4 (dokładnie takie jak moje przed toczeniem). Szukaj na allegro jest tego do diabła pozdr.
Sylvo23
 

Postprzez Wegiel » Pn maja 23, 2005 23:04

szukalem i nie wiem ktore najlepiej wybrac... ceny sa od 70 do 250zl..
Obrazek
Był Golf III 1.8 G-STYLE ----------- Był Passat B5 1.8T AirRide ----------- Jest Audi typ43
Wegiel
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn lis 08, 2004 01:22
Lokalizacja: Stettin
Online: 7d 21h 35m
Pomógł: 72
Auto: Audi B4 - Audi C2
Silnik: 1Z-KZ

Postprzez Krzylu » Pn maja 23, 2005 23:19

jak ci sie syfia felgi to zmien klocki
bo pewnie dlugo na nich nie latasz
Krzylu
Germanista
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lis 11, 2004 15:55
Lokalizacja: Stettin
Online: 9d 18h 55m
Pomógł: 112
Auto: O1 6N
Silnik: AHFAAZ

Postprzez Wegiel » Pn maja 23, 2005 23:22

Nadszedl juz czas na klocki jak i tarcze obie z nich sa juz wysluzone przez czeste hamowanie po miescie ;)
Zastanawiam sie jak by wygladala sprawa montazu tarcz wentylowych lub nacinanych i klockow do tego oczywiscie wymiana plynu tez wchodzi w gre.
Obrazek
Był Golf III 1.8 G-STYLE ----------- Był Passat B5 1.8T AirRide ----------- Jest Audi typ43
Wegiel
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn lis 08, 2004 01:22
Lokalizacja: Stettin
Online: 7d 21h 35m
Pomógł: 72
Auto: Audi B4 - Audi C2
Silnik: 1Z-KZ

Postprzez Krzylu » Pn maja 23, 2005 23:39

jak mialem jette TD zauwazylem ze servo jest wieksze niz te co mam obecnie w golfie 1.6D
a hamulce sa lepsze w golfie niz w jettcie
mimo ze tarcze byly jeszcze spoko a klocki wymienione
ale to niewazne
wentylowane sa lepsze z tego co sie orientuje lepiej cieplo odprowadzaja
poszukaj cos od Gti i wtedy bedziesz mial lepsze hamowanie i dobre tarcze
co do cen to ja sie nie orientuje
Krzylu
Germanista
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lis 11, 2004 15:55
Lokalizacja: Stettin
Online: 9d 18h 55m
Pomógł: 112
Auto: O1 6N
Silnik: AHFAAZ

Postprzez wojteks » Wt maja 24, 2005 05:47

Krzylu napisał(a):jak mialem jette TD zauwazylem ze servo jest wieksze niz te co mam obecnie w golfie 1.6D
a hamulce sa lepsze w golfie niz w jettcie
mimo ze tarcze byly jeszcze spoko a klocki wymienione
ale to niewazne
wentylowane sa lepsze z tego co sie orientuje lepiej cieplo odprowadzaja
poszukaj cos od Gti i wtedy bedziesz mial lepsze hamowanie i dobre tarcze
co do cen to ja sie nie orientuje


ale tarcze od GTi są na 5 śrub i większej średnicy, dlatego minimum to felgi 15" i to nie każde.
wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N lut 06, 2005 17:24
Lokalizacja: Krosno
Online: 43m
Pomógł: 44

Postprzez mally » Wt maja 24, 2005 12:10

http://www.hamulce.net/ poczytaj moze ci cos pomoze ta stronka............
mally
 

Postprzez mally » Wt maja 24, 2005 12:10

http://www.hamulce.net/ poczytaj moze ci cos pomoze ta stronka............
mally
 

Postprzez majcool » Śr maja 25, 2005 11:17

Sylvo23 napisał(a):he jak mam mk3 z 1,4 silnikiem , i musiałem toczyc tarcze bo wentylowanych nie ma do mojego modelu, przetoczyłem i działa


Przetoczyles zwykle tarcze (nacinane) do srednicy 239mm czy tez Brembo wentylowane (chyba nie za taka cene)? Tez chce zmienic standardowe (1.4) i znalazlem tarcze went. (chyba noname) 239mm... Do tego klocki ok. 8mm ciensze (po 4mm na strone). Ciekawi mnie czy przetoczenie tarcz (jesli went.) nie oslabilo ich.. (?)
Pzdr, Michal
majcool
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt gru 07, 2004 10:32
Lokalizacja: Chełm
Online: 0s

Postprzez wojteks » Śr maja 25, 2005 19:52

jak stoczysz po zewnętrznej stronie (zmniejszysz średnicę zewnętrzną) to nie osłabisz tarcz ale i tak nie uzyskasz jakiegoś dużego przyrostu skuteczności hamowania (to akurat zależy od średnicy tarcz)
Obrazek
wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N lut 06, 2005 17:24
Lokalizacja: Krosno
Online: 43m
Pomógł: 44

Postprzez majcool » Śr maja 25, 2005 21:14

wojteks napisał(a):jak stoczysz po zewnętrznej stronie (zmniejszysz średnicę zewnętrzną) to nie osłabisz tarcz ale i tak nie uzyskasz jakiegoś dużego przyrostu skuteczności hamowania (to akurat zależy od średnicy tarcz)


To raczej oczywiste ;-) Ale przy wentylowanych nie bedzie efektu 'plyniecia' po 2-3 mocniejszych hamowaniach- zawsze to jakas korzysc.
Lepsze hamowanie to rowniez klocki- mysle o tarczach went. 239mm + jakies niezle klocki. No chyba, ze trafie gdzies cale zwrotnice z jakiegos GT(I)...
Pzdr, Michal
majcool
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt gru 07, 2004 10:32
Lokalizacja: Chełm
Online: 0s

Postprzez ygd » Śr maja 25, 2005 21:54

Tarcze, tylko i wyłącznie ZIMMERMANNY SPORTY.
Nic innego w tym przedziale cenowym im nie dorówna.
VW Klub Polska #106
VW Caddy 1.9D `96
Audi S3 8L '01
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn sie 16, 2004 22:47
Lokalizacja: Siedlce
Online: 29d 11h 54m
Pomógł: 26
Auto: S3 8L
Silnik: AMK

Postprzez DamianCU » Cz maja 26, 2005 09:54

Lepiej miec zwykłe bo wentylowe tylko szybciej sie chłodzą i zyżywają a siła chamowania zależy od średnicy tarcz i klocków :chytry:
DamianCU
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N maja 01, 2005 12:13
Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw
Online: 20d 18h 19m
Pomógł: 4
Auto: MK3 GTI Edition
Silnik: ADY

Następna strona



Powrót do Techniczne (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,