wymiana oleju w skrzyni
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
-skręcasz koło
-wsadzasz głowę widzisz otwór spustowy
-sięgasz ręką odkręcasz korek i spuszczasz olej
- otwór wlewowy w golf II 1.6/1.8 jest z boku czyli skrecasz koło w drugą stronę i odkręcasz korek lub ak masz długą ręke to od góry (z komory silnika)
-w 1.3 NZ jest inna lokalizacja korków więc cały ten opis można sobie wsadzić
			
									
									-wsadzasz głowę widzisz otwór spustowy
-sięgasz ręką odkręcasz korek i spuszczasz olej
- otwór wlewowy w golf II 1.6/1.8 jest z boku czyli skrecasz koło w drugą stronę i odkręcasz korek lub ak masz długą ręke to od góry (z komory silnika)
-w 1.3 NZ jest inna lokalizacja korków więc cały ten opis można sobie wsadzić
www.vwsquad.prv.pl
						Właśnie ja też ostatnio chciałem sprawdzić stan oleju w skrzyni i szukając śruby do sprawdzania stanu oleju wszystko wskazywało na to, że to jest śruba nr 1 pokazana na zdjęciu. Ale chyba niestety nie trafiłem bo po jej wykręceniu i ponownym wkręceniu biegi zaczeły chodzić o wiele gorzęj, ciężej trudno niektóre wrzucicć. i teraz mam pytanie do czego taśruba i co nabroiłem wykręcjąc ją? 
A jeśli to nie ta do sprawdzanie stanu to która to? Gdzie jest wlew oleju w tej skrzyni? Bo to co jest widoczne na zdjęciu jako 2 to jak rozumiem spust oleju ze skrzyni.
Bardzo proszę o szybką pomoc bo teraz strach jeżdzić bo niewiem czy przez wykręcenie śruby nr 1 nic się nie poprzestawiało czy w czasie jazdy może się teraz coś stać?
Mój golfik to rocznik 89 , 1.3 benzyna na gaźniku, skrzynia 4-biegowa
			
						A jeśli to nie ta do sprawdzanie stanu to która to? Gdzie jest wlew oleju w tej skrzyni? Bo to co jest widoczne na zdjęciu jako 2 to jak rozumiem spust oleju ze skrzyni.
Bardzo proszę o szybką pomoc bo teraz strach jeżdzić bo niewiem czy przez wykręcenie śruby nr 1 nic się nie poprzestawiało czy w czasie jazdy może się teraz coś stać?
Mój golfik to rocznik 89 , 1.3 benzyna na gaźniku, skrzynia 4-biegowa
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
							
					Ostatnio zmieniony czw lis 12, 2009 20:51 przez egons, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- 
				To_mas
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 8027
 - Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
 - Lokalizacja: Śląsk
 - Kontakt:
 
Nie no śruba numer 2 to jesli dobrze kojarze (to ta która widać po odkręceniu lewego przedniego koła ???) Jesli tak to to jest śruba od stanu oleju podnosisz auto odkrecasz koło odkrecasz srube nr 2 i wstrzykuszesz najlepiej takim specjalnym czymś albo cos sobie dorobic 
))) olej (wczesniej ustawiasz auto mniej wiecej w poziomie ) Jak sie zaczyna wylewać to zakrecasz i gotowe 
 
[ Dodano: Sro Maj 03, 2006 23:32 ]
Ja mam oczysiescie diesla:)
			
									
									[ Dodano: Sro Maj 03, 2006 23:32 ]
Ja mam oczysiescie diesla:)
Śruba nr 2 to moim zdaniem spust oleju i nie bardzo by było przez nią olej lać bo jest ona na samym dole to zaraz by wylatywał, ale to moje zdanie. A czy ktos jest mi w stanie powiedzieć do czego jest śruba nr 1, co nabroiłem odkręcają  ją , dlaczego teraz mi biegi źle wchodzą??? Co teraz mam zrobić??? I jeżeli mam racje co do śruby nr 2 to gdzie w tej skrzyni jest wlew oleju i która śruba służy do sprzawdzania stanu?
			
													
					Ostatnio zmieniony czw lis 12, 2009 20:55 przez egons, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									Było już wiele razy o tym pisane na forum , 75W 90 , najlepiej castrola , ale ogólnie to każdy byle spełniał normy gl-4 .
A wchodzi albo 2 litry , albo 3,2 litra , w zależności od skrzyni .

Jeśli się pomyłiłem , niech mnie ktoś poprawi .
P.S. Nie dolewaj oleju , lepiej wymienić jak już jest taka potrzeba , przeciez nie robi się tego co roku , więc nie zbankrutujesz .

			
									
									A wchodzi albo 2 litry , albo 3,2 litra , w zależności od skrzyni .
Jeśli się pomyłiłem , niech mnie ktoś poprawi .
P.S. Nie dolewaj oleju , lepiej wymienić jak już jest taka potrzeba , przeciez nie robi się tego co roku , więc nie zbankrutujesz .
No cóż , na sprzedaż 
:(
						:(
- 
				stefano1982
 - Nowicjusz

 - Posty: 6
 - Rejestracja: sob cze 07, 2008 16:51
 - Lokalizacja: Konin
 
Kolego śryba nr 1 to niestety nie korek spustowy, ani wlewu oleju (też tak myślałem) to jest podobno śruba potrzymująca całą stertę wodzików w skrzyni, które odpowiadają za kierunek biegów, ja zrobiłem podobnie wykręciłem ją i niestety skrzynia była do rozbiórki ponieważ wszystkie biegi szlag trafił delikatnie mówiąc. Śruba nr 2 to własnie korek spustowy.egons pisze:Właśnie ja też ostatnio chciałem sprawdzić stan oleju w skrzyni i szukają śruby do sprawdzania stanu oleju wszystko wskazywało na to, że to jest śruba nr 1 pokazana na zdjęciu. Ale chyba niestety nie trafiłem bo po jej wykręceniu i ponownym wkręceniu biegi zaczeły chodzić o wiele gorzę, ciężej trudnu niektóre wrzucicć. i teraz mam pytanie do czego taśruba i co nabroiłem wykręcjąc ją?
A jeśli to nie ta do sprawdzanie stanu to która to? Gdzie jest wlew oleju w tej skrzyni? Bo to co jest widoczne na zdjęciu jako 2 to jak rozumiem spust oleju ze skrzuni.
Bardzo proszę o zybką pomoc bo teraz strach jeżdzić bo niewiem czy przez wykręcenie śruby nr 1 nic się nie poprzestawiało czy w czasie jazdy może się teraz coś stać?
Mój golfik to rocznik 89 , 1.3 benzyna na gaźniku, skrzynia 4-biegowa
Stefan
						własnie mozna przez ten zielony korek ? ja mam 1,9 tdchosen pisze:A ja mam takie pytanie, jakiego oleju użyć na dolewke do skrzyni biegów, i czy wlewa się go od komory silnika od góry mam na skrzyni takie duzy zielony korek. A teraz samochód jaki mam:
Golf II GTI, 8v silnik PF. 1991r.
					Ostatnio zmieniony pt sie 28, 2009 10:53 przez mlodyyx, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości





