Wysokie obroty na ssaniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Viagra_XL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob sty 26, 2008 01:51
Lokalizacja: Żarki
Kontakt:

Wysokie obroty na ssaniu

Post autor: Viagra_XL » pn sty 28, 2008 19:15

Witam.
Posiadam Golfika mk2 1.3 (nie wiem jaki gaźnik, nie dawno go kupiłem) i ma bardzo wysokie obroty na ssaniu (ssanie automatyczne) dopiero po około 5 km wszystko wraca do normy. Czy da się jakoś wyregulować obroty na ssaniu? czytałem

"Pracę ssania kontroluje bimetal - odkształca się pod wpływem temperatury. Mieści się to wszystko w takiej szarej stalowej obudowie (jak się patrzy na silnik, to z lewej strony gaźnika). Łatwo to znaleźć gdyż dochodzi tam rurka z płynem chłodzącym.
Można ssanie regulować poprzez poluźnienie śrub mocujących mechanizm i lekkim obracaniem (podobnie jak zapłonem). To bym na początek zrobił. "

odkręciłem ruszałem i nic ...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn sty 28, 2008 19:48

Sprobuj odczepić i zaślepic wezyki od zaworu elektroczasowego (okragłe z kabelkami i weźykami u góry gaźnika. Napisz co sie stanie. I napisz jakie to sa te wysokie obroty, mniej wiecej chociaz jak nie masz obrotomierza.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn sty 28, 2008 20:54

Viagra_XL pisze:nie wiem jaki gaźnik
Witam
Masz pierburga 2e3.
Viagra_XL pisze:ma bardzo wysokie obroty na ssaniu
Zalezy jak wyoskie , konkretnie (3000 i wiecej) to bedzie niesprawny zawór termiczno czasowy.

Obrazek

1500 i powyzej to :
- sprezyna bimetaliczna spadła z zaczepu do przepustnicy
- zbyt mała szczelina przepustnicy, wyregulowac
regulacja wkretem na siłowniku 3 położeniowym, wkręt wykręcać od trzpienia w drugą stronę.
Obrazek
Ostatnio zmieniony pn sty 28, 2008 20:59 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 2 razy.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr sty 30, 2008 16:02

jak chcesz to info o regulacji i diagnozie tych gaźników to ci podeślę na mail :bigok:


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 103 gości