Wymiana stacyjki + zamkow

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

redbull__uk

Wymiana stacyjki + zamkow

Post autor: redbull__uk » pn sty 21, 2008 01:06

Witam po raz kolejny. Oto nastepny problem z moim golfem. Postanowilem opisac je w roznych postach jako, ze kazdy dotyczy czego innego. No wiec problemem jest to, ze nie zamyka sie klapa bagaznika. Zacznijmy od tego, ze golf kupilem z 2 kompletami kluczy. W sumie 4 klucze. Jeden do zamkow, 2 do drzwi. Kiedy otwieram auto zdarza sie, ze zamek 'zaskoczy' ( charakterystyczny dzwiek) ale drzwi sie nie otworza. Raz drzwi kierowcy, raz drzwi pasazera. Tyle drzwi zaskakuja normalnie za kazdym razem. Auto za kazdym razem otwieram z kluczyka poniewaz nie posiadam zdalnie sterowanego centralnego zamka. Nieraz zdarza sie tez, ze klucz przekreca sie nieco ciezej. Probowalem pryskac WD40 ale nic nie pomoglo. Bazaznik nie zamyka sie w ogole. Niby slychac dzwiek ale nic nie zakakuje. Czyli jakby nie patrzec auto stoi otwarte ( bagaznik). Kluczykiem nie moge go zamknac bo kluczyk wchodzi tylko do polowy i dalej nie pojdzie. Co to moze byc? Ma ktos jakis pomysl?

Nastepna rzecza jest to, ze nieraz kiedy pasazeem probuje lekko zamknac drzwi one sie odbijaja. Tak jakby byly pozbawione samego zamka. Co jest? jak juz wspomnialem w poprzednim poscie w aucie wymieniane byly siedzenia + boczki.


Postanowilem zakupic nowa stacyjki i zamki.
Kupilem na ebay takie cos

ZOBACZ

i nie wiem czy dobrze zrobilem. W sumie w sklad zestawu wchodzi: zamek kierowcy, stacyjka, zamek bagaznika i kluczyk (scyzoryk). I teraz zastanawiam jak to wszystko zrobic zeby chodzilo. Co i immobiliserem? Czy bede musial jechac do serwisu? Wspomne tylko, ze ja mam zwykle kluczyki bez zadnych pilotow itp. Centralny jest ale nie zdalnie sterowany.

Prosze o pomoc,
pozdrawiam



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » wt sty 22, 2008 23:34

redbull__uk pisze:mam zwykle kluczyki
W kluczyku jest zdjaje się transponder immobilisera



greg

Post autor: greg » wt sty 22, 2008 23:49

redbull__uk, spróbować przerzucić pastylkę immo ze starego klucza do nowego- warunek że masz 2 - jakby ci pastylka pękła



redbull__uk

Post autor: redbull__uk » śr sty 23, 2008 20:51

postaram sie jeszcze dzisiaj zmiescic zdjecia kluczykow jakie dostalem z samochodem

[ Dodano: 23 Sty 2008 23:01 ]
Tak jak obiecalem zamieszczam wszystkie zdjecia:

Zdjecie kompletu, ktory kupilem:
Obrazek

Zdjecie samego kluczyka z kompletu
Obrazek

Zdjecie mojego glownego kluczyka (obsluguje tylko stacyjke, nie pasuje do zamkow i nie dziala ze zdalnego sterowania)
Obrazek

Moj drugi kluczyk do stacyjki... takze nie pasuje do zadnego zamka
Obrazek

I moje 2 kluczyki do zamkow... oba otwieraja zamki, zaden nie dziala w stacyjce :bigok:
Obrazek


I teraz prosze o porade co zrobic z tym syfem. Chcialbym wstawic komplet, ktory kupilem. Wtedy mialbym jeden kluczyk do wszystkiego. Paru mechanikow nastraszylo mnie jednak, ze takie rzeczy to tylko i wylacznie w ASO i podobno ma mnie to kosztowac majatek. Jeden powiedzial nawet, ze jest to niewykonalne, poniewaz nie da sie przeprogramowac ECU. Zebym ja chociaz wiedzial co to znaczy :/ Chcialbym po prostu zamontowac stacyjke,ktora kupilem na ebay + wszystkie zamki i miec swiety spokoj. tylko jak to sie ma do immobilisera? Help :goof:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 114 gości