Ja tam kupiłem u siebie 3 częściową jeżeli zachowamy odpowiednie procedury to nie cieknie zrobiłem na niej 30 tys i nadal trzyma
Usczelka 2,3 częściowa mój sposób
1. Jak zdejmieny starą powinno się zelsziwować taki nagar po starej b cieniutki paperem
ciernym żeby było równe
2.Wytrzec całą powierzchnię gdzie ma się znajdować uszczelka do sucha
3.Odtłuścić powierzchnię benzyną e.
4.Usczelkę w kształcie U podkowy przy rozrządzie powinno się osadzić równo jak najbardziej , nie że z jednej strony jest zakryte całkiem a z drugiej szparka 2 mn , tylko równo bo jak się dokręci to dociśnie się równo na całej powieszchni.
5.Najpierw dokręcamy wszystkie śruby aż do poczucia lekkiego oporu
6.Potem wszystkie na krzyż równomiernie
7.Uszczelke dorkeca się po przejechniu 1000 km
Nie proponował bym jej smarować olejem , koszt uszczelki 2,3 częściowej 10-15 zł orginału 80 zł zalecane jest też jest wymienić wszytkie szpilki przy każdej wymianie uszczelki szpilki koszt koło 20 zł .
Pozdrawiam Paweł
Sposób na uszelkę zaworów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Sposób na uszelkę zaworów
Ostatnio zmieniony czw sty 03, 2008 13:51 przez grandi, łącznie zmieniany 2 razy.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości