po włączeniu zapłonu działa cały czas pompka paliwa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
po włączeniu zapłonu działa cały czas pompka paliwa
po włączeniu zapłonu działa cały czas pompka paliwa, czy może byc to wina przekaźnika, jak nie to o co w tym chodzi? niedawno był zrobiony SWAP silnika z 1.3 na 1.8 KR POMOCY
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Nie wiem może wymyślili pompki któóre nie pracują a podają paliwo co innego jak jej czas się konczy
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Re: po włączeniu zapłonu działa cały czas pompka paliwa
Ktos swapujac dal ciala przy podpinaniu instalacji elektrycznej. Przekaznik pompy paliwa powinien byc sterowany przez sygnal ze sterownika (po przekreceniu stacyjki kilka sekund pompa chodzi i sie wylacza, sterownik zalacza ja dopiero gdy otrzyma sygnal z czujnika halla ze silnik jest w ruchu). W twoim przypadku widac ze goscie zamiast sterowac przekaznik kompem, steruja go przez + po stacyjce. Podjedz do porzadnego zakladu elektromechanicznego i niech ci z tym zrobia porzadek.michalh3 pisze:po włączeniu zapłonu działa cały czas pompka paliwa, czy może byc to wina przekaźnika, jak nie to o co w tym chodzi? niedawno był zrobiony SWAP silnika z 1.3 na 1.8 KR POMOCY
[ Dodano: Czw Gru 06, 2007 12:32 pm ]
Nieprawda, komp steruje pompa w KRce.zodiak pisze:W KR komp nie steruje pompą, jedynie przekaźnik więc prawdopodobnie to jego wina.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
bugalon pisze:zodiak napisał/a:
W KR komp nie steruje pompą, jedynie przekaźnik więc prawdopodobnie to jego wina.
Nieprawda, komp steruje pompa w KRce.
KR nie ma kompa jedynie moduł zapłonu (do wyprzedzania zapłonu) a to nie jest ECU.zodiak pisze: Podmień przekaźnik pompy paliwa. Jak nic nie da to widocznie moduł zapłonu (ten na podszybiu po stronie pasażera) podaje cały czas masę na przekaźnik.
PS
Przekaźnik pompy paliwa sterowany jest masą podawaną z 10 wyprowadzenia modułu zapłonu (ten na podszybiu po stronie pazażera.(Nie szukaj po stronie kierowcy bo w KR jest tam tylko miejsce na ECU i, którego w tym modelu nie ma i wmacniacz zapłonu).
Ostatnio zmieniony czw gru 06, 2007 14:02 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
A to ciekawe bo dla mnie moduł zaponu to element zmieniajacy stan niskopradowy na wysokopradowy dla cewki zaplonowej (i tylko i wylacznie do tego). Modul nie zmienia kąta wyprzedzenia zaplonu w zaleznosci od predkosci obrotowej i obciazenia. To robi albo ECU albo w przypadku aut gaznikowych podcisnieniowo sterowany aparat zaplonowy. W KRce sterownik (nie wazne jak go zwac) nie dosc ze odpowiada za zmiane kąta wyprzedzenia zaplonu przez map sensor, to jeszcze steruje pompa paliwa.zodiak pisze:KR nie ma kompa jedynie moduł zapłonu (do wyprzedzania zapłonu) a to nie jest ECU.
do tego miejsca wszystko sie zgadzaPS
Przekaźnik pompy paliwa sterowany jest masą podawaną z 10 wyprowadzenia
A tu juz wg. mnie nie bardzo. Nie ma sie co czepiac nazewnictwa bo nie o to chodzi, chodzi o dobra konkluzje i o to zeby pomoc koledze.modułu zapłonu (ten na podszybiu po stronie pazażera.(Nie szukaj po stronie kierowcy bo w KR jest tam tylko miejsce na ECU i, którego w tym modelu nie ma i wmacniacz zapłonu)
Na pewno sterowanie pompa paliwa jest z 10 pina i na pewno robi to ten sterownik ktory obaj inaczej nazywamy (tu sie chyba zgadzamy). Na pewno tez pompą paliwa nie steruje sam przekaznik (on sam nie zalacza pompy itd tylko jest elementem wykonawczym polecenia wydawanego przez sterownik) i tu tez sie zgadzamy mam nadzieje.
Jaki jest zatem sens podmieniac przekaznik. Gdyby przekaznik mial zwarcie to caly czas by pompa pracowala bez wzgledu na to czy kluczyk jest w stacyjce czy nie. Lub w ogole by nie pracowala gdyby przekaznik mial rozwarcie. Ewidentnie pompa jest wysterowana w niewlasciwy sposob, czyli podaniem sygnalu sterujacego na przekaznik z innego miejsca niz sterownik na podszybiu. To jest wlasnie klopot ktory ma kolega. Jestem pewien na 100% ze podczas swapa nieudolni elektromechanicy poszli na latwizne i zapewne wysterowali pompe plusem po stacyjce zamiast sygnalem ze sterownika .
.[/quote]
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
U mnie jest tak ja napisałem. A pompuje ta w bakuherflik95 pisze:Wcale bo nie pompka załącza się po przekrećeniu na zapłon i po 5 sekundach przestaje pompowac. Zaczyna później jak silnik pracuje. Nie wierzysz??? to wyjm pompe a sie przekonasz

German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
--->bugalon
W sumie zwracam honor co do przekaźnika, na 100% to nie jego wina.
Wracając do samego problemu to : albo uwalony moduł zapłonu albo złe podłączenie przekaźnika.
PS
jak zwał tak zwał, bo nie oto tu chodzi, ale "jak dla mnie" KR nie posiada ECU, ma go młodszy brat PL ale to już kwestia do niepotrzebnej polemiki
Pozdrawiam.
W sumie zwracam honor co do przekaźnika, na 100% to nie jego wina.
Wracając do samego problemu to : albo uwalony moduł zapłonu albo złe podłączenie przekaźnika.
PS
jak zwał tak zwał, bo nie oto tu chodzi, ale "jak dla mnie" KR nie posiada ECU, ma go młodszy brat PL ale to już kwestia do niepotrzebnej polemiki

Pozdrawiam.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
michalh3, po pierwsze sie upewnij może u tej osobu co to montowała: czy zostało wytworzone połączenie przekaźnika pompy do sterownika zapłonu jak w oryginale, i czy jest połączenie modułu zapłnu do sterownika zapłonu. Masz tu prosty schemat który wyjaśnia sprawę.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 135 gości