bledy z komputera - co oznaczaja?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, miś fazi, italiano_83, edzio, VIP

bledy z komputera - co oznaczaja?

Postprzez Pablos891 » Pt lis 09, 2007 15:03

witam od pewnego czasu moje auto zaczelo szarpac. Silnik na wolnych pracuje nierowno... wymienilem kopulke, kable i swiece i dalej to samo. Pojechalem na komputer i pokazał mi 4 bledy. Oto one:
4 Faults Found:
01242 - Output Stages in Control Module
34-00 - No Malufaction Detected
00518 - Shareware Wersion. To Decode all DTCs
30-10 - Please Register/Activate - Intermittent
01253 - Shareware Wersion. To Decode all DTCs
63-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00513 - Shareware Wersion. To Decode all DTCs
03-00 - Please Register/Activate


bylem z tym na warsztacie ale powiedzieli mi ze to jakis konflikt oprogramowania gazowego z samochodowym i zebym jechal do gaziarzy (mam sekwencje BRC). Wogole to odsylaja mnie z jednego warsztatu do drugiego... ;/
Czy jest ktos w stanie powiedziec mi o co chodzi z tymi bledami? Bede wdzieczny...
Pozdrawiam.
Pablos891
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So sie 25, 2007 10:27
Lokalizacja: Kraków
Online: 8h 29m
Pomógł: 4
Auto: VW Golf III VR6 AAA
Silnik: VR6

Postprzez shift » Pt lis 09, 2007 15:41

Posłuchaj, najpierw pojedź do tego "diagnosty" co Ci te błędy "wykrył" i odzyskaj pieniądze które mu dałeś. Człowiek używa programu VAG-COM w wersji DEMO, to znaczy, że jego program nie jest w pełni funkcjonalny i nie pokaże Ci błędów, a raczej pokaże jeden, a zamiast reszty wywali komunikat "Shareware Version". Znajdź lepszego diagnoste, albo najlepiej sam kup interfejs (koszt 50,50 zł z wysyłką). Jedyny kod błędu który udało mu się za pomocą programu DEMO uzyskać to P1242 , który wskazuje wg manuala vw - Cylinder No. 6 Injector Circuit Open zatem masz jakiś problem z wtryskiwaczem szóstego cylindra. Więcej nie jestem w stanie Ci pomóc.
shift
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So lip 07, 2007 23:10
Lokalizacja: pomorze środkowe
Online: 6d 9h 5m
Pomógł: 85
Auto: vitara

Re: bledy z komputera - co oznaczaja?

Postprzez Itor » Pt lis 09, 2007 15:47

Pablos891 napisał(a):witam od pewnego czasu moje auto zaczelo szarpac. Silnik na wolnych pracuje nierowno... wymienilem kopulke, kable i swiece i dalej to samo. Pojechalem na komputer i pokazał mi 4 bledy. Oto one:
4 Faults Found:
01242 - Output Stages in Control Module
34-00 - No Malufaction Detected
00518 - Shareware Wersion. To Decode all DTCs
30-10 - Please Register/Activate - Intermittent
01253 - Shareware Wersion. To Decode all DTCs
63-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00513 - Shareware Wersion. To Decode all DTCs
03-00 - Please Register/Activate


bylem z tym na warsztacie ale powiedzieli mi ze to jakis konflikt oprogramowania gazowego z samochodowym i zebym jechal do gaziarzy (mam sekwencje BRC). Wogole to odsylaja mnie z jednego warsztatu do drugiego... ;/
Czy jest ktos w stanie powiedziec mi o co chodzi z tymi bledami? Bede wdzieczny...
Pozdrawiam.


01242 Ostatni etap w jednostce kontrolnej
01253 P0205 Cylinder 5 – usterka wtrysku – N83

00513 P0506 Czujnik prędkości silnika – G28 – jałowy RPM za niski
00513 P0507 Czujnik prędkości silnika – G28 – jałowy RPM za wysoki
00513 Czujnik prędkości silnika – G28 – sygnał usterki

00518 P0121 Czujnik pozycji przepustnicy – sygnał poza zasięgiem (G69). Zobacz też straty zasilania ECM
Itor
Forum Master
Forum Master
 
Dołączył(a): Pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Online: 2h 48m
Pomógł: 82

Postprzez Pablos891 » Pt lis 09, 2007 16:33

Dzieki Wam wielkie :kwiat:
a oto cala ta historia (tak bo ciekawa jest :D):
Z tym podlaczeniem do kompa to bylo tak ze w pewnym warsztacie (nr1) vw nie mogli sie polaczyc z kompem w samochodzie i odeslali mnie do salonu seata i tam tez byl brak sygnału wiec powiedziel ze mam cos z laczem komputerowym i odeslali mnie do elektryka. Wiec pojechalem. No a on podpial laptopa z piracką DEMO wersja VAG'a i powiedzial ze komp w samochodzie dziala... wiec przepisalem bledy na kartke i wio spowrotem do warsztatu nr1 no a oni zinterpretowali to tak ze chcieli mnie odsylac do gaziarzy bo jest konflikt oprogramowania samochodowego z gazowym... (a to bylo przez pirackiego DEMO VAG'a)

teraz juz wiem ze to wtryskiwacz byl powodem szarpania i pozostaje znalezc jakis 'normalny' warsztat i go wymienic... :)
Pablos891
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So sie 25, 2007 10:27
Lokalizacja: Kraków
Online: 8h 29m
Pomógł: 4
Auto: VW Golf III VR6 AAA
Silnik: VR6

Postprzez Itor » Pt lis 09, 2007 16:57

Pablos891 napisał(a):Dzieki Wam wielkie :kwiat:
a oto cala ta historia (tak bo ciekawa jest :D):
Z tym podlaczeniem do kompa to bylo tak ze w pewnym warsztacie (nr1) vw nie mogli sie polaczyc z kompem w samochodzie i odeslali mnie do salonu seata i tam tez byl brak sygnału wiec powiedziel ze mam cos z laczem komputerowym i odeslali mnie do elektryka. Wiec pojechalem. No a on podpial laptopa z piracką DEMO wersja VAG'a i powiedzial ze komp w samochodzie dziala... wiec przepisalem bledy na kartke i wio spowrotem do warsztatu nr1 no a oni zinterpretowali to tak ze chcieli mnie odsylac do gaziarzy bo jest konflikt oprogramowania samochodowego z gazowym... (a to bylo przez pirackiego DEMO VAG'a)

teraz juz wiem ze to wtryskiwacz byl powodem szarpania i pozostaje znalezc jakis 'normalny' warsztat i go wymienic... :)


kolego to dopiero poczatek pewnie do wymiany bedzie czujnik predkosci i adaptacja przepustnicy
Itor
Forum Master
Forum Master
 
Dołączył(a): Pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Online: 2h 48m
Pomógł: 82




Powrót do Techniczne (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 10 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,