Odcina prędkościomierz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KickAss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 15:25
Lokalizacja: Brzeziny k/Łodzi
Kontakt:

Odcina prędkościomierz

Post autor: KickAss » pn wrz 03, 2007 15:57

Witam.
Posiadłem (wczoraj) Mk3 '94 1,9 TD no i okazało się po wyjechaniu z giełdy, że wskazówka prędkości po przekroczeniu pewnej prędkości obrotowej silnika (nie wiem jakiej bo zegary z timerem) spada na zero :grrr: , dodatkowo zeruje mi licznik przebiegu czasowy :grrr: (total zostaje jak powinno być).
Jakieś pomysły gdzie szukać luzu? Bo jak na moje skromne oko to w którymś miejscu jest luźno na styku i wibracje od silnika właśnie tak powodują.
Ostatnio zmieniony pn wrz 03, 2007 21:06 przez KickAss, łącznie zmieniany 2 razy.


Co nie może zabić to wzmocni...
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1350085#1350085]Mój Golfstrom[/url] - cały czas dłubę...
Zapraszam do komentarzy!!!

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn wrz 03, 2007 16:37

To by pasowało do bezpiecznika od zapalniczki, drugi od prawej. ALe oczywiście problem może być w samym liczniku lub kablach z tyłu za sktzynką, podociskaj wtyki wszystkie na początek do licznika i do skrzynki


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
KickAss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 15:25
Lokalizacja: Brzeziny k/Łodzi
Kontakt:

Post autor: KickAss » wt wrz 04, 2007 07:20

Dobra - dziś sprawdzę i podam wynik.
Na razie dzięki.

15:50

Sprawdziłem - to nie bezpieczniki. Wszystkie są OK. :? Przekaźniki w skrzynce siedzą pewnie. Do sprawdzenia została jeszcze wtyczka od zegarów.
A odcina przy ok. 2800 rpm. Udało mi się to sprawdzić wg: tego opisu. Wtedy można załączyć cyfrowy licznik obrotów w miejscu gdzie na codzień jest licznik przejechanych kilometrów.
Ostatnio zmieniony wt wrz 04, 2007 15:55 przez KickAss, łącznie zmieniany 1 raz.


Co nie może zabić to wzmocni...
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1350085#1350085]Mój Golfstrom[/url] - cały czas dłubę...
Zapraszam do komentarzy!!!

Reginator
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 00:18
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Reginator » śr wrz 19, 2007 23:50

U mnie dokładnie to samo, dochodzi na wyświetlaczu do 2800 obrotów (bez względu na wrzucony bieg) i wyłącza prędkościomierz.

Golf III '92 TD, sprawdziłem wszystkie kable i wtyki. Wygląda na to, że wina leży w samym prędkościomierzu.



Awatar użytkownika
KickAss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 15:25
Lokalizacja: Brzeziny k/Łodzi
Kontakt:

Post autor: KickAss » czw wrz 20, 2007 06:53

No właśnie tak mi powiedział znajomy elektryk samochodowy. Czekam teraz na możliwość pożyczenia zegarów z venta mojego ojca. Myślę, że powinno wszystko pasować. Jak nie będzie odcinać to sobie sprawię nowe używane i gitara.

Dodatkowo zauważyłem objaw jakby była już wyrobiona kostka stacyjki: gdy samochód jest wyłączony ale kluczyk w stacyjce to jak gra radio i dotknę kluczyka to często jest tak, że rozłącza radio :panna: , albo np gdy uruchamiam furkę i czekam na załączonym zapłonie żeby zgasły świeczki to w momencie przekręcenia kluczyka do startu widać po zegarach że rozłącza wszystko i dopiero startuje. Koszt na allegro ok. 16 PLNów ale musze kupić bo mnie :grrr:

[ Dodano: 09 Paź 2007 07:01 ]
Dobra - wyeliminowałem kostkę stacyjki - wymieniłem na nową :bigok: - i dalej to samo. Wniosek: to nie kostka. :kupa:
Mam jeszcze jedno pytanie: czy sygnał na licznik (obroty) idzie przez jakiś przekaźnik bo w momencie jak odcina wskazówki słychać jakiś dźwięk jakby rozłączał jakiś przekaźnik?

[ Dodano: 14 Paź 2007 09:46 ]
Tak sobie pomyślałem, że może to wina kwarcu na płycie zegarów. Oznaczenia:
4.194304
ANC 15•

Ktoś wie od czego jest ten kwarc? Być może auto było stuknięte i kwarc się wstrząsnął i wariuje przy 2800 rpm.


Co nie może zabić to wzmocni...
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1350085#1350085]Mój Golfstrom[/url] - cały czas dłubę...
Zapraszam do komentarzy!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 97 gości