Jaka opinia o silniku 2.0 TDI 136KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Qto, Adamm, miś fazi, italiano_83, Michał_1977, edzio, VIP

Jaka opinia o silniku 2.0 TDI 136KM

Postprzez komar_2 » So sie 04, 2007 15:09

Witam wszystkich.
Wybieram się do Niemiec po autko i chciałem zaczerpnąć informacji na temat silnika 2.0 TDI 136KM chyba jego oznaczenie to BGW wiem, że wychodził w passatach w rocznikach 2004-2005
Czy jest to silnik 8V czy 16V czy jest bardzo awaryjny? słyszałem, że potrafi brać bardzo dużo oleju czy to prawda? lepszy jest 1.9TDI 130? czy ten 2.0?
I ogólne opinie użytkowników tego silnika.
Bardzo dziękuje za wszystkie opinie.
Ostatnio edytowano So sie 04, 2007 19:19 przez komar_2, łącznie edytowano 1 raz
komar_2
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Pn gru 25, 2006 13:30
Lokalizacja: Warszawa
Online: 44m
Auto: Golf V GT
Silnik: 2.0TDI

Postprzez Cinek » So sie 04, 2007 16:07

wszystkie 2,0 są chyba 16v. a to wiadomo, droższe w obsłudze i eksplotacji. pompowtryski są nowej generacji, drogie. nie wiem czy nie lepiej by było sprawdzony 130 kupić, albo 150.
Cinek
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Online: 11d 2h 35m
Pomógł: 166
Auto: golf 4+golf 2
Silnik: 1896

Re: SILNIK 2.0TDI 136KM

Postprzez PinkFloyd » So sie 04, 2007 16:13

komar_2 napisał(a):Witam wszystkich.
Wybieram się do Niemiec po autko i chciałem zaczerpnąć informacji na temat silnika 2.0 TDI 136KM chyba jego oznaczenie to BGW wiem, że wychodził w passatach w rocznikach 2004-2005
Czy jest to silnik 8V czy 16V czy jest bardzo awaryjny? słyszałem, że potrafi brać bardzo dużo oleju czy to prawda? lepszy jest 1.9TDI 130? czy ten 2.0?
I ogólne opinie użytkowników tego silnika.
Bardzo dziękuje za wszystkie opinie.


Kiedys w gazecie motoryzacyjnej czytałęm duzy artykół o silniku 2,0TDI. Ponoc wiele silników ma problemy z głowicami które bez powodu po przebiegu 60 tys km pękały. Przyznało sie do tego w Niemczech VW ale w Polsce Cisza, mój kolega miał dokłądnie taki sam problem i to po gwarancji. Poza tym nie jest juz tak oszczędny jak generacja 1,9. W trasie pala średnio po 7l a w miescie nawet do 10l i to ponoc norma dla silnika 2,0TDI -wystarczy poczytac testy. Ja tam bym wolał nawet 1,9TDI 105KM tani i łatwe dostępne czesci- jezeli chodzi o uzywane autko. Decyzja nalezy do Ciebie.
DLA MIŁOŚNIKÓW SAMOCHODU AUDI A2 http://www.audia2.ecom.com.pl/ ZAPRASZAM !!!
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: SZCZECIN-USA
Online: 26d 13h 26m
Pomógł: 654
Auto: Dodge.Challe AUDI A2
Silnik: SRT8

Postprzez komar_2 » So sie 04, 2007 16:23

Problem w tym, że sprowadzam to dla pewnej firmy i nie chce by jak się cos stanie mieli do mnie pretensje, sam jeździłem najpierw Ibiza 1.9TDI 90KM teraz mam Golfa 1.9TDI PD rok miałem Passata tego 130 ale mi ukradli :( i nigdy nic się w nich nie działo :)
Wiec chyba się zdecyduje na sprawdzone solidne 1.9 :)
Dziękuje za pomoc pozdrawiam wszystkich.
komar_2
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Pn gru 25, 2006 13:30
Lokalizacja: Warszawa
Online: 44m
Auto: Golf V GT
Silnik: 2.0TDI

Postprzez szpac » So sie 04, 2007 17:21

silnik 2.0 136KM w passacie to silnik 8 zaworowy APROPOS Taki sam jest zamontowany w Golfie 1 z Compsport
Ostatnio edytowano So sie 04, 2007 17:22 przez szpac, łącznie edytowano 2 razy
szpac
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N gru 03, 2006 14:51
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Online: 0s
Pomógł: 2

Postprzez krisvw » So sie 04, 2007 18:40

z tą głowica to chyba cos racji jest poniewaz u nas w firmie lataja 5 z tym motorem i juz 2 sztuki jeden po 55000 a 70000 poszedł na głowice:/ do mechaników
krisvw
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So cze 24, 2006 16:53
Lokalizacja: Rogoźno
Online: 0s
Pomógł: 66

Postprzez mirass » So sie 04, 2007 21:01

Cinek napisał(a):wszystkie 2,0 są chyba 16v. a to wiadomo, droższe w obsłudze i eksplotacji. pompowtryski są nowej generacji, drogie. nie wiem czy nie lepiej by było sprawdzony 130 kupić, albo 150.


2.0 TDI 136KM w pierwszym okresie cierpią na chorobę wieku młodzieńczego i czesto padają głowice - niestety drogie-nowe na rynku wtórnym trafiają sie za 2000tys PLN
poza tym silnika nie ma sie co czepiac. Silniki z początku serii nie mają filtra cząstek (BKD - m.in. GolfV, BLB - Audi, Passat) co pozwala na miły wzrost mocy i momentu.
mechanika, chiptuning, pomiary mocy tel. [b]0502730289[/b]
mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
 
Dołączył(a): Cz lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Online: 4h 28m
Pomógł: 93




Powrót do Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,