Kontrolka recznego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, miś fazi, italiano_83, edzio, VIP

Kontrolka recznego

Postprzez Itor » Cz lip 26, 2007 17:00

golf III GTI AGG

ostatnio jak gwaltownie hamuje to na chwile zapala mi sie kontrolka recznego, czy to moze byc przyczyna ze jest za malo plynu hamulcowego? zajrzalem do zbiorniczka i wyglada ze jest go malo tylko ze nigdzie na zbiorniczku nie moge znalezc podzialki min/max w zwiazku z tym czy plyn powinien byc zalany pod sam korek?

mam pytanie czy w moim samochodzie jest czujnik zuzycia klockow?
Ostatnio edytowano Cz lip 26, 2007 17:05 przez Itor, łącznie edytowano 2 razy
Itor
Forum Master
Forum Master
 
Dołączył(a): Pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Online: 2h 48m
Pomógł: 82

Re: Kontrolka recznego

Postprzez untaztood » Cz lip 26, 2007 17:50

Itor napisał(a):golf III GTI AGG

ostatnio jak gwaltownie hamuje to na chwile zapala mi sie kontrolka recznego, czy to moze byc przyczyna ze jest za malo plynu hamulcowego? zajrzalem do zbiorniczka i wyglada ze jest go malo tylko ze nigdzie na zbiorniczku nie moge znalezc podzialki min/max w zwiazku z tym czy plyn powinien byc zalany pod sam korek?

mam pytanie czy w moim samochodzie jest czujnik zuzycia klockow?


Masz za mało płynu hamulcowego. Pod sam korek się nie wlewa. Jak odkręcisz korek to wlej mniej więcej do tego poziomu gdzie łapie czujnik (jest przy korku)

Z drugiej strony sprawdz czemu Ci go ubyło. Pewnie puszcza któryś cylinderek.
untaztood
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn cze 19, 2006 17:04
Lokalizacja: Warszawa
Online: 2d 13h 36m
Pomógł: 20

Re: Kontrolka recznego

Postprzez Itor » Cz lip 26, 2007 17:51

untaztood napisał(a):
Itor napisał(a):golf III GTI AGG

ostatnio jak gwaltownie hamuje to na chwile zapala mi sie kontrolka recznego, czy to moze byc przyczyna ze jest za malo plynu hamulcowego? zajrzalem do zbiorniczka i wyglada ze jest go malo tylko ze nigdzie na zbiorniczku nie moge znalezc podzialki min/max w zwiazku z tym czy plyn powinien byc zalany pod sam korek?

mam pytanie czy w moim samochodzie jest czujnik zuzycia klockow?


Masz za mało płynu hamulcowego. Pod sam korek się nie wlewa. Jak odkręcisz korek to wlej mniej więcej do tego poziomu gdzie łapie czujnik (jest przy korku)

Z drugiej strony sprawdz czemu Ci go ubyło. Pewnie puszcza któryś cylinderek.


dzieks
Itor
Forum Master
Forum Master
 
Dołączył(a): Pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Online: 2h 48m
Pomógł: 82

Postprzez Rydzu » Pt lip 27, 2007 14:22

Kolejna możliwość to może skończyły się klocki? Układ się powieksza bo cylinderki są bardziej wyciągnięte i z tego powodu brakuje go na tyle, że nie dochodzi do czujnika. Zamiast dolewać płyn, ściagnij koło i zobacz czy nie musisz kupić nowych klocków.
Rydzu
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Online: 51d 9h 53m
Pomógł: 217

Postprzez Itor » Pt lip 27, 2007 14:36

rydzu napisał(a):Kolejna możliwość to może skończyły się klocki? Układ się powieksza bo cylinderki są bardziej wyciągnięte i z tego powodu brakuje go na tyle, że nie dochodzi do czujnika. Zamiast dolewać płyn, ściagnij koło i zobacz czy nie musisz kupić nowych klocków.


a w moim aucie jest czujnik zuzycia klockow czy trzeba na oko?
Itor
Forum Master
Forum Master
 
Dołączył(a): Pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Online: 2h 48m
Pomógł: 82

Postprzez Rydzu » Pt lip 27, 2007 14:44

Itor, właśnie zapaliła ci się kontrolka zużycia klocków :-)

Na oko to mozna sobie kompres położyć jak boli. Klocki trzeba zmierzyć i porównać z wymiarem jaki powinien być orginalnie. Wymiar ten jest zalezny od silnika i rodzaju zastosowanych tarcz.

Podejdz do pierwszego sklepu motoryzacyjnego, zapytaj o klocki do swojego auta i niech ci w katalogu sprawdzą grubość okładziny. Idziesz do domu, sprawdzasz jak wygląda to u ciebie i już masz problem rozwiązany.

Oczywiście zużyte klocki to tylko jedna z możliwości
Rydzu
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Online: 51d 9h 53m
Pomógł: 217

Postprzez djtom » Pt lip 27, 2007 14:47

Na oko to mozna sobie kompres położyć jak boli.
:rotfl: :rotfl: :rotfl: =D>
Nocne Mary Squad :partyman:

djtom w 2009 napisał(a):Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Online: 149d 3m
Pomógł: 504

Postprzez Itor » Pt lip 27, 2007 14:47

rydzu napisał(a):Itor, właśnie zapaliła ci się kontrolka zużycia klocków :-)

Na oko to mozna sobie kompres położyć jak boli. Klocki trzeba zmierzyć i porównać z wymiarem jaki powinien być orginalnie. Wymiar ten jest zalezny od silnika i rodzaju zastosowanych tarcz.

Podejdz do pierwszego sklepu motoryzacyjnego, zapytaj o klocki do swojego auta i niech ci w katalogu sprawdzą grubość okładziny. Idziesz do domu, sprawdzasz jak wygląda to u ciebie i już masz problem rozwiązany.

Oczywiście zużyte klocki to tylko jedna z możliwości


no tak tylko tak jak piszesz zapytaja jakie tarcze, ja nic nie wiem bo auto jest niedawno kupiona, poza tym klocki mam przod i tyl wez to wszystko teraz posprawdzaj:)
Itor
Forum Master
Forum Master
 
Dołączył(a): Pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Online: 2h 48m
Pomógł: 82

Postprzez Rydzu » Pt lip 27, 2007 14:57

Itor, ale masz dowód rejestracyjny? To VIN będzie wystarczający.
Rydzu
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Online: 51d 9h 53m
Pomógł: 217

Postprzez Itor » Pt lip 27, 2007 14:59

rydzu napisał(a):Itor, ale masz dowód rejestracyjny? To VIN będzie wystarczający.


nie no pewnie ze mam:)
wlasnie wszedlem na strone intercaru i mam milion klockow do wyboru
Ostatnio edytowano Pt lip 27, 2007 15:01 przez Itor, łącznie edytowano 1 raz
Itor
Forum Master
Forum Master
 
Dołączył(a): Pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Online: 2h 48m
Pomógł: 82

Postprzez inek01 » Pt lip 27, 2007 15:04

rydzu napisał(a):Itor, właśnie zapaliła ci się kontrolka zużycia klocków

rydzu, kontrolka recznego/niskiego poziomu plynu to jedno, a kontrolka zyzycia klockow to drugie :bajer:
Obrazek Bye, bye Mk3...
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów
Online: 0s
Pomógł: 710

Postprzez Rydzu » Pn lip 30, 2007 07:33

inek01, tylko jeśli golf 3 nie jest wyposażony w kontrolkę zużycia klocków to jedynym tego wskaźnikiem jest właśnie kontrolka zapalająca się przy niskim poziomie płynu.

Tak swoją drogą, ile już widziałeś golfów z kontrolką zużycia klocków? Teoria teorią, ale w praktyce ta kontrolka raczej żadko się zdarza w samochodach.
Rydzu
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Online: 51d 9h 53m
Pomógł: 217

Postprzez inek01 » Pn lip 30, 2007 09:19

rydzu napisał(a):inek01, tylko jeśli golf 3 nie jest wyposażony w kontrolkę zużycia klocków to jedynym tego wskaźnikiem jest właśnie kontrolka zapalająca się przy niskim poziomie płynu.

To sie zgadza rydzu
Mnie chodzilo tylko o to ze jest oddzielna kontrolka do tego tematu...
No i owszem zadko sie zdaza ta opcja, ale widzialem kilka autek z tym bajerem, w wiekszosci GTI.
Obrazek Bye, bye Mk3...
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów
Online: 0s
Pomógł: 710




Powrót do Techniczne (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,