budowa mbc - ginekologia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

budowa mbc - ginekologia

Post autor: souler » pn cze 25, 2007 21:29

"panowie jestesmy w dupie!" tymi slowami, zaczerpnietymi z zartu, okresle to co mi i kilku osobom sprzedano. owszem dziala, ale nie tak jak powinno. regulacja jest zbyt mala, overboosty zbyt duze... pewnie inne mbc sa podobnie wykonane.

jako ze lubie wszystko robic na swoje kopyto to postanowilem lekko zmodyfikowac to cus. jak skoncze to moze wrzuce fotki i opisze co i jak.

przyczyniam sie w ten sposob do zaoszczedzenia kasy przez inne osoby. masz dostep do tokarki? zrob to sam :bajer:

Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony czw cze 28, 2007 13:42 przez souler, łącznie zmieniany 4 razy.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn cze 25, 2007 21:32

SouleR, regulacja jest zbyt mała tzn ????

wtajemnicz mnie bo ja mam jeszcze pare braków

overboost ???

Tak wogole to bardzo ciekawy pomysł :D:D bede śledzić temat :D bo w końco to o dieslekach :D



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn cze 25, 2007 21:37

wg mnie sprezynka jest zbyt krotka i zbyt twarda. jak wykrecamy to okazuje, ze bardzo szybko traci ona kontakt z kulka i... wtedy regulacja zalezy od samej kulki :panna: jesli mbc bedzie odpowiednio ulozone to na kulke bedzie dzialac tylko sila grawitacji :panna: ot cala regulacja w tym momencie idzie sie kochac i im wyzszy bieg, tym wiekszy boost, a przeciez chcielismy tylko 1 bar :| okazuje sie, ze dmucha grubo wiecej.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn cze 25, 2007 21:46

Hmm no ja mam mbc ułozone poziomo w sumie i dmuch mi 1 bara wcale nie więcej :)))
Z tym ze im wyzszy bieg tym szybciej dochodzi do tego 1 bara :D:D



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pn cze 25, 2007 23:26

No nie strasz mnie tu ... dziś takiego kupiłem ...
Zobaczymy co to to pokaze.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt cze 26, 2007 00:42

Mam taki sam kibel jak na fotkach
wywalilem swoj bo wg mnie tez dmuchal za duzo niz pokazywal wskaznik kilkanascie razy mi rury wypiely sie z gumowych wezy a byly dokrecane dosc mocno.cisnienie skakalo z 1bara do 0.5bara i znowu na 1bar, z mbc wydaje mi sie ze wydobywalo sie dosc glosne syczenie przez jedna dziurke w miejscu gdzie sie wtyka wezyk
narazie smigam na 0.8 i jakos dziala jak powinno



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt cze 26, 2007 07:45

no to wczoraj lekko przerobilem embece

po lewej nowa sprezynka, jak widac dluzsza.

Obrazek

w kroccu, w ktorym pracuje kulka, zamontowalem kolnierz dla sprezyny, zeby nie mogla sie wyginac na boki podczas skrecania.

Obrazek

gwinty kroccy uszczelnione sladowa iloscia silikonu. poprzednio byla tasma.

Obrazek

jak tylko przestanie padac pojde zamontowac i zobaczymy efekt.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt cze 26, 2007 08:15

SouleR, heh od samego rana z tym jedziesz :)PPP
Ciekaw jestem efektu :)))

Krzylu, Jak moze turbina dmuchaćwięcej niz pokzuje wskaźnik ???://
Przeceiz wskaźnik chyba dobrze pokazuje nie ??



Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » wt cze 26, 2007 15:38

Jeśli ci się uda Souler to wal z tym do producenta. Niech poprawiają, a i tobie niech dadzą na tym zarobić.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt cze 26, 2007 15:40

Tomallus pisze:Jeśli ci się uda Souler to wal z tym do producenta. Niech poprawiają, a i tobie niech dadzą na tym zarobić.
mbc zalozone, ale pompa rozkrecona i stoje w miejscu. zalozylem temat, ale jak narazie nikt nie pomogl :(


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt cze 26, 2007 16:23

To_mas, moze dmuchac tyle ze nadmiar tego cisnienia wywalal mbc przez dziurke w kroccu a i tak pokaze na wskazniku tyle ile wkreciles w mbc



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt cze 26, 2007 16:59

Krzylu pisze:To_mas, moze dmuchac tyle ze nadmiar tego cisnienia wywalal mbc przez dziurke w kroccu a i tak pokaze na wskazniku tyle ile wkreciles w mbc
hmm czyli moja turbina moze sobie aktualnie dmuchać nawet 1,5 bara a pokazuje mi 1 bar ??? no to by było nie ciekawie :///////
Mam nadzieje ze ten moc co tu SouleR, pokazuje poprawi to troche :)))



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt cze 26, 2007 17:50

To_mas, tutaj chodzi o te mbc propervekt moze te drugie tansze troszke niemaja takiego zonka



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt cze 26, 2007 19:26

Krzylu, no i teraz wszyscy wiedzą ze mam to tańsze :((( :PPP
ok thx :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości