[MK4]Aktywacja przywitania i ile przejadę na baku w zegarach

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

krzysiogreg
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 23:27
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: krzysiogreg » śr kwie 22, 2009 20:14

Panowie,
W golfie 2002 ASZ w licznikach
Controller: 1J0 920 826 C
Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V21

jest możliwe uaktywnienie RKM. Udało mi się to zrobić kablem VAGTacho USB 2.5.
:bigok:

Sposób postępowania:
Po uruchomieniu aplikacji wybieramy ECU Bosch/MM RB8/BPV
Następnie program łączy się z licznikiem (zczytuje pierwszy kod)
Dalej, następuje wyszukiwanie drugiego hasła (zajmie to parenaście minut - lepiej zadbać o dobrze naładowaną baterię, w razie czego wyszukiwanie 2go hasła można przerwać i później kontynuować od miejsca gdzie się przerwało)
Jak juz znajdziemy 2-gie hasło zczytujemy Eeprom
W dowolnym hex-edytorze zmieniamy wartość 0x0381 z "00" na "02"
Zapisujemy plik i wgrywamy do licznika.

Pozostaje zresetowanie licznika (wyjąć bezpiecznik lub odłączyć akku) i możemy się cieszyć nową funkcją :bigok:


Volkswagen - das auto

Awatar użytkownika
paczu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: sob lut 17, 2007 13:31
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: paczu » czw kwie 23, 2009 17:40

nosz kurde patrzcie co za złośliwość.
-mój golfik też jest ASZ,
-zegary też 1J0 920 826 C
-tak samo KOMBI+WEGFAHRS. RB8
tyle że V27 i cholera eprom kończy się na 380 :crazy: i pupa!
a gdyby tak zapakować ten dłuższy eprom? uwalą się przez to zegary?



Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » czw kwie 23, 2009 19:41

paczu pisze:a gdyby tak zapakować ten dłuższy eprom? uwalą się przez to zegary?
moim zdaniem nie, jeżeli masz backup'a można potestować :chytry:


[b]148KM/326Nm[/b]

Awatar użytkownika
paczu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: sob lut 17, 2007 13:31
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: paczu » czw kwie 23, 2009 19:56

backupa epromu mam tylko pytanie czy jak się coś popier... niczy po wrzuceniu tego dłuższego to czy w ogóle będzie kontakt z zegarami żeby można było stary załadować



Awatar użytkownika
Dodi79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt cze 12, 2007 08:34
Lokalizacja: Łuków

Post autor: Dodi79 » czw kwie 30, 2009 08:24

Oli pisze:jest realne u Dodi79, już działa
niestety nie działa...
paczu pisze:nosz kurde patrzcie co za złośliwość.
-mój golfik też jest ASZ,
-zegary też 1J0 920 826 C
-tak samo KOMBI+WEGFAHRS. RB8
tyle że V27 i cholera eprom kończy się na 380 i pupa!
a gdyby tak zapakować ten dłuższy eprom? uwalą się przez to zegary?
mam ten sam problem... mozna cos z tym zrobic?


Moja golfina...:) TDI (AXR)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=222694

Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » ndz maja 03, 2009 19:29

dzisiaj walczyłem z zegarami 1J0 920 825B BOO 3 godziny szukał mi second pass, mam pin do immo ale tylko tyle, eeprom zczytało do 0F0 i zajmuje 256B :grrr:


[b]148KM/326Nm[/b]

Prezes000
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 16:23
Lokalizacja: piekło

Post autor: Prezes000 » wt maja 05, 2009 21:43

Mam Borę silnik AJM czy da się do mojej obory wgrać zasięg? w załączniku link do printscreena z prog. Polski vag 2.5 licznik. Jest to immo 2 czy 3?
http://s2.zapodaj.net/images/30083413.bmp
Dlaczego programem VAG Eepromer v1_18p niemogę połączyć się z ECU?



MARTINEZ1027
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: pt lut 06, 2009 22:46
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: MARTINEZ1027 » śr maja 06, 2009 23:10

greg pisze:gagu, wg mnie ten licznik to immo 3 - tym programem co napisałeś + kablem zdziałasz wszystko co trza - w razie wykonywania takich robót wskazane zrobienie kopii zapasowej eprom
witam!!! GREG

moje zegary to 1J0 920 826c V15 1/2 fis ,golf z 2002rAXR
czy moze da sie odblokowac ?? chodzi mi o dystans na baku....mam kabel VAG pozdrawiam dzieki



Awatar użytkownika
paczu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: sob lut 17, 2007 13:31
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: paczu » czw maja 07, 2009 06:25

Prezes000 pisze:Jak rozpoznajecie czy zegary to immo 2 czy 3?
z tego co zdążyłem się doczytać to jeśli ostatnia cyfra numeru zegarów jest 6 to immo3, jeśli 5 to immo 2.



Prezes000
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 16:23
Lokalizacja: piekło

Post autor: Prezes000 » czw maja 07, 2009 13:54

Ale niekoniecznie tak chyba jest ponieważ są różne cyfry na końcu ja mam akurat 2. Ponawiam pytanie czy moje zegary to immo 2 czy 3?
http://s2.zapodaj.net/images/30083413.bmp



Awatar użytkownika
paczu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: sob lut 17, 2007 13:31
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: paczu » czw maja 07, 2009 17:04

wiem że są różne cyfry ale nie wiedziałem co pozostałe oznaczają, wczeniej słyszałem o tym że 5 oznacza immo2 a 6 immo3. wystarczyło poszperać w necie żeby doczytać że cyfra 0, 2 i 5 oznaczają immo2 a 6 i 7 immo3. nie wiem co z cyfrą 1 bo taka też występuje ale znalazłem ciekawy sposób na sprawdzenie czy zegary są immo2 czy immo3. sposób tyczy się zegarów z 1/2 fis, mianowicie nad wyświetlaczem mfa znajdują się różne kontrolki. w zegarach z immo3 są dwa rzędy po 4 kontrolki a w zegarach z immo2 są dwa rzęty po 3 kontrolki. informacja pochodzi stąd (są tam przykładowe zdjęcia) i fajnie by było gdyby ktoś potwierdził kto ma immo2. ja mam immo3 i mam dwa rzędy po 4.



Prezes000
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 16:23
Lokalizacja: piekło

Post autor: Prezes000 » pt maja 08, 2009 11:26

:grrr: Niestety mam na końcu 2 i się wszystko zgadza dwa rzędy po 3 kontrolki (immo 2). Ale lipton a już się zastanawiałem jaki kabel kupić. Ale jeśli w immo 3 jest coś takiego to może w immo 2 też da się uaktywnić jakieś dodatkowe opcje? Niech się wypowie jakiś znawca super majster. Niewierze żeby panowie z VW nic przed nami nie schowali :grin:



Awatar użytkownika
bartek1351
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: pt maja 01, 2009 11:00
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: bartek1351 » sob maja 09, 2009 09:12

WItam ja mam takie zegary czy na te chwile moge cos pozmieniac ?? najbardziej zalezy mi na zasiegu baku :)

1J0920826C KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V24



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » ndz cze 07, 2009 13:42

Mam pytanko. Czy jak mam immo2 1/2 FIS to zegary immo2 Full FIS podejdą mi P&P czy raczej rzeźbić coś trzeba? I to samo pytanie czy immo3 podejdą bez problemu?



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości