Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt wrz 26, 2006 10:50

myślcie a wykombinujecie


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
ccinekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: ccinekk » wt wrz 26, 2006 16:53

mirass pisze:myślcie a wykombinujecie
Nie widziałem przypadkiem Twojego auta w Skarbimierzu? Napis na tylnej klapie?
Jaki czas w dieslu miałeś? złapałeś się na półfinał? JA niestety tuż za pierwszą 4ką :/


POWERED BY IBIZA GT TDI

133KM@314Nm

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt wrz 26, 2006 21:18

ccinekk pisze:Jaki czas w dieslu miałeś? złapałeś się na półfinał? JA niestety tuż za pierwszą 4ką :/
mirass był 3 :P



pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » śr wrz 27, 2006 07:09

A jak się ma budowa IC do jego zastosowania ? Pytam bo mam IC z A6 taki kwadracik który moge sobie pod mache upchnąć tylko zastanawiam się czy różnice robi to że jest to z benzyny ? zaprzala ic w porównaniu z moim jest sporo większy (mój ma 220x220x70mm) i u kolegi kanały prowadzące powietrze są większe .


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr wrz 27, 2006 08:58

No własnie... ja zrobiłem sobie tabele z róznymi modelami i wymiarami rdzenia...

budowa IC do benzyn turboładowanych jest troszkę inna, i dla duzych mocy ma to znaczenie..jednak przy naszych modach moze działać ok - trzeba to VAGiem zweryfikować

moim zdaniem najlepsze IC są o największej powierzchni i zamontowane na przodzie auta...

np. takie coś ostatnio rozważam - myślę że trzeba takie coś upychac..IC od Golfa V

Obrazek

ponieważ ma wymiary rdzenia

Długość Szerokość Głębokość
620mm 415mm 30mm

Powierzchnia
257 300
Objętość
7 719 000



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » śr wrz 27, 2006 20:24

ccinekk pisze:
mirass pisze:myślcie a wykombinujecie
Nie widziałem przypadkiem Twojego auta w Skarbimierzu? Napis na tylnej klapie?
Jaki czas w dieslu miałeś? złapałeś się na półfinał? JA niestety tuż za pierwszą 4ką :/
tak, to mój kosiarkowóz z www.tdituning.pl
złapałem sie do półfinału a czas organizatorzy z przejazdu półfinałowego zamienili z drugim golfem...i tak ostatecznie 4ty byłem ale jak na moją łajbe to baaardzo dobry wynik..może na wiosnę będzie jeszcze lepiej :hmm:


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
spons
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt sie 04, 2006 11:08
Lokalizacja: Siewierz
Kontakt:

Post autor: spons » pt wrz 29, 2006 07:54

cowboy pisze:IC od Golfa V

Obrazek
Ten IC wystarcza do 200ps, jest to bardzo dobry wybor, jezeli sie zmiesci to sie nie zastanawiaj.


www.seat-racing.pl

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt paź 06, 2006 13:54

spons pisze:jezeli sie zmiesci to sie nie zastanawiaj
nie zmieści się :(

cholera przez chłodnicę klimy jest bardzo mało miejsca :( nie wiem czy od Sharana nawet wejdzie..

nie wiem czy tak powinno być ale u mnie (patrzac przodem do auta) chłodnica jest bliżej z lewej niz z prawej strony ??

no ale klimy sie nie pozbędę...cóż trzeba będzie kombinować



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob paź 07, 2006 19:21

Cowboy chyba nie tylko u Ciebie tak jest, z tego co pamietam u mnie tez jest "krzywo"

a jeszcze mam takie pytanie, ktore zaczelo mnie dreczyc - czy mozna przy tym wszystkim wykozystac seryjny IC ? tzn powietrze wchodzi do seryjnego IC --> potem do dodanego IC ---> i dopiero wraca co 2 IC to nie jeden :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz paź 08, 2006 07:57

Adamm pisze:czy mozna przy tym wszystkim wykozystac seryjny IC ?
im więcej zakrętów, złączek tym bardziej tłumisz porzebieg powietrza, zwiększasz też pojemność układu (większy lag)...wg mnie operacja bez sensu...

ten oryginalny nie jest w sumie taki zły ale kiepsko zamonontowany...

Aligator (Masters Katowice) robił takie customowe SMIC-e o bardzo dobrej wydajność starczały do 160km ale tez 900 PLN chyba to kosztowało...



Awatar użytkownika
spons
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt sie 04, 2006 11:08
Lokalizacja: Siewierz
Kontakt:

Post autor: spons » ndz paź 08, 2006 15:26

Ja u siebie cofalem chlodnice o jakies 2-3cm, ale z tego co patrzalem pod maske gofera to nie bardzo jest gdzie :/. Montaz gownianego IC tez mija sie z celem. Ja bym sie zastanowil nad zmiana zderzaka na taki w ktorym bedzie miejsce upchac IC z leona ARL czy tam golfa 5. W np. GTI nie bylo jakichs bardziej nadmuchanych zderzakow?


www.seat-racing.pl

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt paź 24, 2006 21:29

kilka nowych fotek:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

wneka w zderzaku ma dokładnie 9,5 cm więc może go upchnę :)

wymiary rdzenia IC Sharan
570/95/90 mm

dla BMW E46 było 550/125/60mm

więc pojemnośc ICka od Sharan nawet wieksza :)

bede to próbował wcisnąć , alternatywa to jedynie custom ...

[ Dodano: Wto Paź 24, 2006 22:23 ]
powinno wejśc bo miejsca w zderzaku niecałe 10 mm :)

Obrazek

ale rzeźba będzie :(



hayabusarider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob kwie 09, 2005 16:58
Lokalizacja: LBN

Post autor: hayabusarider » ndz paź 29, 2006 12:31

Cowboy Czekam na rezulat przez Ciebie osiągnięty, bo mam ten sam problem z chłodnicą klimy. Ja próbowałem u siebie z IC BMW E36 tds, ale lipa nie wcisnąłem go.
Moim zdaniem to wejdzie albo Sharan albo Ford FOCUS tdci.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt gru 15, 2006 17:00

hayabusarider pisze:Czekam na rezulat przez Ciebie osiągnięty
he he jak wziałem urlop tydzień czasu w listopadzie to sie mróz na -5 st C zrobił, a teraz nie mam czasu na urlop choć pogoda ładna i aż by się chciało pogrzebac w garazu :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości