Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
A jak się ma budowa IC do jego zastosowania ? Pytam bo mam IC z A6 taki kwadracik który moge sobie pod mache upchnąć tylko zastanawiam się czy różnice robi to że jest to z benzyny ? zaprzala ic w porównaniu z moim jest sporo większy (mój ma 220x220x70mm) i u kolegi kanały prowadzące powietrze są większe .
Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V
No własnie... ja zrobiłem sobie tabele z róznymi modelami i wymiarami rdzenia...
budowa IC do benzyn turboładowanych jest troszkę inna, i dla duzych mocy ma to znaczenie..jednak przy naszych modach moze działać ok - trzeba to VAGiem zweryfikować
moim zdaniem najlepsze IC są o największej powierzchni i zamontowane na przodzie auta...
np. takie coś ostatnio rozważam - myślę że trzeba takie coś upychac..IC od Golfa V
ponieważ ma wymiary rdzenia
Długość Szerokość Głębokość
620mm 415mm 30mm
Powierzchnia
257 300
Objętość
7 719 000
budowa IC do benzyn turboładowanych jest troszkę inna, i dla duzych mocy ma to znaczenie..jednak przy naszych modach moze działać ok - trzeba to VAGiem zweryfikować
moim zdaniem najlepsze IC są o największej powierzchni i zamontowane na przodzie auta...
np. takie coś ostatnio rozważam - myślę że trzeba takie coś upychac..IC od Golfa V
ponieważ ma wymiary rdzenia
Długość Szerokość Głębokość
620mm 415mm 30mm
Powierzchnia
257 300
Objętość
7 719 000
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
tak, to mój kosiarkowóz z www.tdituning.plccinekk pisze:Nie widziałem przypadkiem Twojego auta w Skarbimierzu? Napis na tylnej klapie?mirass pisze:myślcie a wykombinujecie
Jaki czas w dieslu miałeś? złapałeś się na półfinał? JA niestety tuż za pierwszą 4ką :/
złapałem sie do półfinału a czas organizatorzy z przejazdu półfinałowego zamienili z drugim golfem...i tak ostatecznie 4ty byłem ale jak na moją łajbe to baaardzo dobry wynik..może na wiosnę będzie jeszcze lepiej

www.vagtune.pl tel. 502730289
nie zmieści sięspons pisze:jezeli sie zmiesci to sie nie zastanawiaj

cholera przez chłodnicę klimy jest bardzo mało miejsca

nie wiem czy tak powinno być ale u mnie (patrzac przodem do auta) chłodnica jest bliżej z lewej niz z prawej strony ??
no ale klimy sie nie pozbędę...cóż trzeba będzie kombinować
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Cowboy chyba nie tylko u Ciebie tak jest, z tego co pamietam u mnie tez jest "krzywo"
a jeszcze mam takie pytanie, ktore zaczelo mnie dreczyc - czy mozna przy tym wszystkim wykozystac seryjny IC ? tzn powietrze wchodzi do seryjnego IC --> potem do dodanego IC ---> i dopiero wraca co 2 IC to nie jeden
a jeszcze mam takie pytanie, ktore zaczelo mnie dreczyc - czy mozna przy tym wszystkim wykozystac seryjny IC ? tzn powietrze wchodzi do seryjnego IC --> potem do dodanego IC ---> i dopiero wraca co 2 IC to nie jeden

Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
im więcej zakrętów, złączek tym bardziej tłumisz porzebieg powietrza, zwiększasz też pojemność układu (większy lag)...wg mnie operacja bez sensu...Adamm pisze:czy mozna przy tym wszystkim wykozystac seryjny IC ?
ten oryginalny nie jest w sumie taki zły ale kiepsko zamonontowany...
Aligator (Masters Katowice) robił takie customowe SMIC-e o bardzo dobrej wydajność starczały do 160km ale tez 900 PLN chyba to kosztowało...
Ja u siebie cofalem chlodnice o jakies 2-3cm, ale z tego co patrzalem pod maske gofera to nie bardzo jest gdzie :/. Montaz gownianego IC tez mija sie z celem. Ja bym sie zastanowil nad zmiana zderzaka na taki w ktorym bedzie miejsce upchac IC z leona ARL czy tam golfa 5. W np. GTI nie bylo jakichs bardziej nadmuchanych zderzakow?
www.seat-racing.pl
kilka nowych fotek:
wneka w zderzaku ma dokładnie 9,5 cm więc może go upchnę
wymiary rdzenia IC Sharan
570/95/90 mm
dla BMW E46 było 550/125/60mm
więc pojemnośc ICka od Sharan nawet wieksza
bede to próbował wcisnąć , alternatywa to jedynie custom ...
[ Dodano: Wto Paź 24, 2006 22:23 ]
powinno wejśc bo miejsca w zderzaku niecałe 10 mm

ale rzeźba będzie




wneka w zderzaku ma dokładnie 9,5 cm więc może go upchnę

wymiary rdzenia IC Sharan
570/95/90 mm
dla BMW E46 było 550/125/60mm
więc pojemnośc ICka od Sharan nawet wieksza

bede to próbował wcisnąć , alternatywa to jedynie custom ...
[ Dodano: Wto Paź 24, 2006 22:23 ]
powinno wejśc bo miejsca w zderzaku niecałe 10 mm


ale rzeźba będzie

-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: sob kwie 09, 2005 16:58
- Lokalizacja: LBN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości