Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
to co mi proponujesz bo wtryski mam nowe - maja 3 dni - kata wtrysku tez nie moge ustawic bo czly czas chodzi twardo a jak go troszke opoznie to zaraz zaczyna kopcic na niebiesko. Dodatek lalem na starych wtryskach do czyszczenia wtryskiwaczy firmy STP
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
- Michał_1977
- _
- Posty: 14277
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Jak kopci po dłuższym postoju przez ok 30sek po odpaleniu,to można by przypuszczać,że uszczelniacze zaworowa są do kitu....
Olej po zgaszeniu silnika spływa po trzonkach zaworów do cylindrów,a po ponownym odpaleniu-spala się
.
Może tak być,ale nie musi...modziłeś coś przy pompie?
Po wyciągnięciu przyspieszacza też zakopci?
Sprawdź jeszcze wszystkie połączenia wężyków,bo jak układ paliwowy łapie gdzieś powietrze,to też tak może być...
Ja miałem ostatnio lekki wyciek z pompy (oś przyspieszacza),a tym samym pompa łapała powietrze i muszę się przyznać,że też tak podkapcał po odpaleniu na czerno-niebiesko.Po uszczelnieniu problem znikł
...
Olej po zgaszeniu silnika spływa po trzonkach zaworów do cylindrów,a po ponownym odpaleniu-spala się

Może tak być,ale nie musi...modziłeś coś przy pompie?
Po wyciągnięciu przyspieszacza też zakopci?
Sprawdź jeszcze wszystkie połączenia wężyków,bo jak układ paliwowy łapie gdzieś powietrze,to też tak może być...
Ja miałem ostatnio lekki wyciek z pompy (oś przyspieszacza),a tym samym pompa łapała powietrze i muszę się przyznać,że też tak podkapcał po odpaleniu na czerno-niebiesko.Po uszczelnieniu problem znikł

-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
kompresje mierzyłem przed zimą i miałem po 32 bary, wtryski nowe, jak ciepłe auto zgasze to może stać nawet godzine i fajnie zapali i nie kopci. Przy pompie było tyle robione co regulacja wydatku szczatkowego i podniesienie dawki. dziś jak rano zapaliłem to dodatkowo moge powiedzieć ze coś tak dziwnie metalicznie trzaskało w silniku. razem z ustaniem kopcenia i nierownej pracy stuki tez ustały. Dziś sprubuje podmienic głowiczke albo całą pompę z tym że tamta nie trzymała wolnych obrotów ale może da sie to wyregulować
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
- Michał_1977
- _
- Posty: 14277
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Ja dzisiaj jestem właśnie na etapie zmiany wtrysków,bo Mercusie idą spać...i muszę tutaj przestrzec wszystkich,którzy chcą kupić Monarca.Otóż wyjąłem ori opakowania właśnie z tych wtrysków i okazuje się,że te Monarc-i pochodzą .......z chin
...
Poczytałem na ten temat w necie i faktycznie-pojawiło się bardzo dużo Monarc-ów od kitajców,które niestety mocno odstają od oryginalnych,jeśli chodzi o jakość i żywotność.
Dziś odebrałem końcówki BOSCHDNO SD 274 od SB-ka i mam nadzieję,że pohulają dłużej niż marnej jakości Monarc-i
...

Poczytałem na ten temat w necie i faktycznie-pojawiło się bardzo dużo Monarc-ów od kitajców,które niestety mocno odstają od oryginalnych,jeśli chodzi o jakość i żywotność.
Dziś odebrałem końcówki BOSCHDNO SD 274 od SB-ka i mam nadzieję,że pohulają dłużej niż marnej jakości Monarc-i

-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
no ja wlasnie mam zalozone 4 dni temu 274 z boacha! moge wiedziec ile dales za nie?? ja palcilem 70zl za szt w serwisie boscha!
A co do tego kata wtrysku jest cos w pompie co mimo ze ustawisz w miare statyczny to jeszcze odpowiada za kat przy odpalaniu. Bo dzis jak go zapalilem to przytrzymalem go lekko na gazie i wyrzucilem ssanie i potem go znowu zaciaglem i nic sie nie zmienialo z szarpaniem i dymieniem.
Może jest zamala dawka startowa bo kiedys jak mialem 1V to pamietam ze przy odpalaniu on zawsze puscil czarnego baczka i tu tylko dymi na niebiesko!
A co do tego kata wtrysku jest cos w pompie co mimo ze ustawisz w miare statyczny to jeszcze odpowiada za kat przy odpalaniu. Bo dzis jak go zapalilem to przytrzymalem go lekko na gazie i wyrzucilem ssanie i potem go znowu zaciaglem i nic sie nie zmienialo z szarpaniem i dymieniem.
Może jest zamala dawka startowa bo kiedys jak mialem 1V to pamietam ze przy odpalaniu on zawsze puscil czarnego baczka i tu tylko dymi na niebiesko!
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
- Michał_1977
- _
- Posty: 14277
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
teraz tak mysle kiedy pojawilo sie dymienie!
kupilem wtryski 2 sprezynowe z aaz i jak je zalozylem to zmniejszałem wydatek szczatkowy bo falowały mi obroty (na starych wtryskach tez), zwiekszyłem obroty ciegnem obok ssania, podniosłem dawkę i zmniejszyłem obroty. przy tym na nowo zapinałem linke od ssania. Próbowałem wtedy na słuch wyregulować kąt wtrysku i po tych zabiegach na zimno pojawiło sie dymienie przy zapalaniu. pomagało przyspieszenie kata wtrysku ale w porownaniu z tym co było przed rególacja to mam przyspieszony i nie moge go opoznic bo zaraz zaczyna dymic na niebiesko!
kupilem wtryski 2 sprezynowe z aaz i jak je zalozylem to zmniejszałem wydatek szczatkowy bo falowały mi obroty (na starych wtryskach tez), zwiekszyłem obroty ciegnem obok ssania, podniosłem dawkę i zmniejszyłem obroty. przy tym na nowo zapinałem linke od ssania. Próbowałem wtedy na słuch wyregulować kąt wtrysku i po tych zabiegach na zimno pojawiło sie dymienie przy zapalaniu. pomagało przyspieszenie kata wtrysku ale w porownaniu z tym co było przed rególacja to mam przyspieszony i nie moge go opoznic bo zaraz zaczyna dymic na niebiesko!
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
- Michał_1977
- _
- Posty: 14277
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
no niby tak - tna dawke paliwa w calym zakresie!
ja je od razu wymienilem bo myslalem ze to ich wina ze zaczol kopcic na zimnym ale teraz widze ze to raczej nie ich wina tylko pompy lub krecenia w niej.
po czym stwierdziles ze te monarki sa do
??
ja je od razu wymienilem bo myslalem ze to ich wina ze zaczol kopcic na zimnym ale teraz widze ze to raczej nie ich wina tylko pompy lub krecenia w niej.
po czym stwierdziles ze te monarki sa do

kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
- Michał_1977
- _
- Posty: 14277
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
ja jednak dzis nie miałem czasu żeby podmienic glowiczke wiec najpierw pokrece przy pompie i postaram sie ja ustawic tak jak byla wczesniej
[ Dodano: 21 Mar 2010 09:41 ]
Pokrecilem dzis wydatkiem resztkowym i sprobowalem zapalic (oczywiscie na ssaniu) i efekt dymienia i nie rownej pracy byl o wiele krodszy, ale za to nie moge zmniejszyc obrotow (to ciegno do regulacji juz mi sie rozkrecilo a obroty nic wiec mysle trzeba wykrecic srobke ta ktora ogranicza obroty a tu pupa bo kowadelko nawet nie dochodzi do niej i co teraz mam zrobic)! Aha razem z kreceniem wydatkiem pojawilo sie falowanie obrotow np jak wlacze duzo odbiornikow duzej mocy to obroty mi spadaja do ok 700!
[ Dodano: 21 Mar 2010 15:32 ]
hmm chyba znalazlem przyczyne dymienia i szarpania! otuz chyba zapowietrza mi sie pompa a napewno traci cisnienie. tak jak pisales wczesniej poszukalem czy pompa sie gdzies nie poci i namacalem reka rope pod pompa i wyglada na to ze ciekinie z oski ssania - wiesz jak to uszczelnic i czym??
[ Dodano: 21 Mar 2010 09:41 ]
Pokrecilem dzis wydatkiem resztkowym i sprobowalem zapalic (oczywiscie na ssaniu) i efekt dymienia i nie rownej pracy byl o wiele krodszy, ale za to nie moge zmniejszyc obrotow (to ciegno do regulacji juz mi sie rozkrecilo a obroty nic wiec mysle trzeba wykrecic srobke ta ktora ogranicza obroty a tu pupa bo kowadelko nawet nie dochodzi do niej i co teraz mam zrobic)! Aha razem z kreceniem wydatkiem pojawilo sie falowanie obrotow np jak wlacze duzo odbiornikow duzej mocy to obroty mi spadaja do ok 700!
[ Dodano: 21 Mar 2010 15:32 ]
hmm chyba znalazlem przyczyne dymienia i szarpania! otuz chyba zapowietrza mi sie pompa a napewno traci cisnienie. tak jak pisales wczesniej poszukalem czy pompa sie gdzies nie poci i namacalem reka rope pod pompa i wyglada na to ze ciekinie z oski ssania - wiesz jak to uszczelnic i czym??
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V
Wiem, że było o tym pewnie tysiąc razy i nie chce się Wam po raz kolejny o tym mówić, ale mam pytania, bo nie znalazłem fotek i opisów takich żebym był na 100% pewien, więc wole zapytać
tylko nie bijcie
Więc tak:
- żeby zwiększyć dawkę paliwa wkręcam to:?

- co to za zaślepiony otwór?

- gdzie mogę podłączyć wskaźnik turbo?

- i czy nie ma u mnie tego zaworu bezpieczeństwa EGR, bo nie widziałem nigdzie...?
Z góry przepraszam za tołkowanie tematu i dzięki za odpowiedzi


Więc tak:
- żeby zwiększyć dawkę paliwa wkręcam to:?

- co to za zaślepiony otwór?

- gdzie mogę podłączyć wskaźnik turbo?

- i czy nie ma u mnie tego zaworu bezpieczeństwa EGR, bo nie widziałem nigdzie...?
Z góry przepraszam za tołkowanie tematu i dzięki za odpowiedzi

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości