
Wymiana tylnych i przednich amorów MK3
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Baran12 na tej fotce jest już za późno, trzeba przed poluzowaniem tych dwóch śrub które trzymają goleń razem ze zwrotnicą - obrysować np. rysikiem traserskim obwód śruby od strony (na fotce) lewej, nie od strony nakrętki (prawej), chodzi o to by naznaczyć miejsce gdzie wcześniej znajdowała się śruba by potem przy skręcaniu śruby znalazły się w tum samym położeniu/miejscu - mam nadzieję że skumałeś co mam na myśli 

Ostatnio zmieniony pn kwie 05, 2010 18:18 przez misiek, łącznie zmieniany 1 raz.

Podpionam się pod temat. dziś wymieniałem poduszki z przodu. golf III 2.0 8v 93r.mam zamontowany gwint który założłem rok temu. Wymieniłem na ten nowszy model poduszek 357 412 331 A . Nałożyłem łożysko, na to gume i skręciłem to tulejką gwintowaną rys. nr. 28 która przeszła przez gumę jak by nigdy nic. Owszem docisła łożysko ale guma została osobno a jak tak patrzę na rysunek z ETKI to chyba tak powinno być... najpierw łożysko potem tulejka i na końcu guma ?? 

Ostatnio zmieniony czw cze 10, 2010 18:53 przez dement, łącznie zmieniany 1 raz.
słuchajcie a z tyłu też trzeba zachować te kąty ??
Ostatnio zmieniony śr lip 14, 2010 16:11 przez PabloSBT, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.autocentrum.pl/880-dziennik_kosztow_volkswagen_golf-1999763743-1.html][img]http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999763743_3.gif[/img][/url]
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz sty 11, 2009 14:37
- Lokalizacja: Kraków
Wymiana tylnych i przednich amorów MK3
Czy po wymianie mcpersona [przód] trzeba ustawiać geometrie czy wystarczy tak jak koledzy piszą zaznaczyć miejsce w którym były wkręcone 2 dolne śruby ?
- k0nr4d
- _
- Posty: 6259
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Wymiana tylnych i przednich amorów MK3
Trzeba, bo w życiu nie ustawisz geometrii identycznej, jak była przed wymianą.
- kamillotop
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 22:23
- Lokalizacja: centralna Polsza
- Kontakt:
Wymiana tylnych i przednich amorów MK3
Czy zerknal by ktos na rozmiar sruby z dolnego mocowania tylniego amortyzatora w mkII z ETKI?
Wymiana tylnych i przednich amorów MK3
Pozwole sobie podpiac sie pod temat poniewaz mam problem ze swoim przednim zawieszeniem. Mam golfa 1.6 Gt Special z 07.96 roku. Walcze ze swoimi poduszkami amorow juz ponad rok i zadnej poprawy, co wyjade od mechanika to caly czas mi napier...a (gluchy dzwiek ewidentnie dobiegajacy z gory amorow). Nie wiem czy mam zle poduchy czy moze czegos mi tam brakuje. Ostatnio mechanik stwierdzil ze to wina tych talerzykow wiec kupilem nowe - po wymianie zadnej poprawy. Sprezyny mam z wezszym gornym zwojem. Juz mi rece opadaja i nie mam pomyslow.
Patrzac na schemat wynika ze mam wszystko tak jak jest zaznaczone na czerwono z jednym ale... czy numer 27 to lozysko a 36 to jakas nakretka? Jezeli tak to wydaje mi sie ze nie ma u mnie tej nakretki.
Patrzac na schemat wynika ze mam wszystko tak jak jest zaznaczone na czerwono z jednym ale... czy numer 27 to lozysko a 36 to jakas nakretka? Jezeli tak to wydaje mi sie ze nie ma u mnie tej nakretki.
Wymiana tylnych i przednich amorów MK3
Pozwole sobie podpiac sie pod temat poniewaz tez mam problem ze swoim przednim zawieszeniem. Mam golfa 1.6 Gt Special z 07.96 roku. Walcze ze swoimi poduszkami amorow juz ponad rok i zadnej poprawy, co wyjade od mechanika to caly czas mi napier...a (gluchy dzwiek ewidentnie dobiegajacy z gory amorow). Nie wiem czy mam zle poduchy czy moze czegos mi tam brakuje. Ostatnio mechanik stwierdzil ze to wina tych talerzykow wiec kupilem nowe - po wymianie zadnej poprawy. Sprezyny mam z wezszym gornym zwojem. Juz mi rece opadaja i nie mam pomyslow. Patrzac na schemat wynika ze mam wszystko tak jak jest zaznaczone na czerwono z jednym ale... czy numer 27 to lozysko a 36 to jakas nakretka? Jezeli tak to wydaje mi sie ze nie ma u mnie tej nakretki. Czy z ta tulejka i guma jest tak jak pisze kolega dement, ze przez nia przechodzi?


- bocian19
- Łowca Rarytasów
- Posty: 2278
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
- Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
- Kontakt:
Wymiana tylnych i przednich amorów MK3
Witam Was wszystkich Panowie
Pytanko do Was:
Zakupilem springi przod/tyl -40/-40 i mialem sie zabierac za wymiene i lukam a tu amorek przedni cieknie,wiec chwilowo zostawilem. Po tygodniu jazdy na wysepkach zaczelo mi cos grzechotac,amorek
. Final taki ze musze zmienic amorki na przod
. I teraz moje pytanie: czy kupic seryjne i zalozyc na nie te springi -40 czy jednak zakupic mts zolte o skroconym skoku pracy??? Ja osobiscie bym wolal ori bo podobno na mts zejdze jeszcze nizej niz 40 ale po to zadalem pytanie aby sie dowiedziec jak bedzie lepiej jesli chodzi o uzytkowanie.
Z gory dzieki
Pozdrawiam
Pytanko do Was:
Zakupilem springi przod/tyl -40/-40 i mialem sie zabierac za wymiene i lukam a tu amorek przedni cieknie,wiec chwilowo zostawilem. Po tygodniu jazdy na wysepkach zaczelo mi cos grzechotac,amorek


Z gory dzieki
Pozdrawiam
Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg
on złamie Ci dokładkę 
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad

Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości