[mk4] Prawe lusterko od anglika
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
Jest pod innym kątem w stosunku do nadwozia (pasażerskie bardziej pod kątem prostym, a kierowcy bardziej pod kątem ostrym).DaMekZ pisze:Chłopaki a jak poznać czy lusterko jest od wersji eu czy gb?? Są jakieś symbole oznaczenia??
Poza tym różnią się początkiem numeru:
Golf / Bora:
- EU => 1J1
- GB => 1J2
Passat B5:
- EU => 3B1
- GB => 3B2
Itd, itp

. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
- Maximus-83
- Gadatliwa bestia
- Posty: 526
- Rejestracja: sob cze 20, 2009 23:29
- Lokalizacja: Neutomischel (Wlkp)
- Kontakt:
Temat trochę stary ale nie chcę zakładać nowego.
Moje pytanie jest takie:
Czy da się dostać lewe lusterko elektryczne, sferyczne, grzane, z białym szkłem?
albo czy dostanę wkład do prawego dużego lusterka tak jak powyżej ale z niebieskim szkłem?
mam taki dylemat bo jak przeszukuję na allego to widzę, same lewe niebieskie.
Moje pytanie jest takie:
Czy da się dostać lewe lusterko elektryczne, sferyczne, grzane, z białym szkłem?
albo czy dostanę wkład do prawego dużego lusterka tak jak powyżej ale z niebieskim szkłem?
mam taki dylemat bo jak przeszukuję na allego to widzę, same lewe niebieskie.
Maximus-83 pewnie, że się da 
Jeśli chodzi o prawe duże grzane to kwestia czy chcesz ori czy zamiennik.
Zamienników na Allegro jest pełno, a nawet jak nie ma na aukcji to piszesz do sprzedawcy i zamawiasz (ja tak swego czasu zamawiałem od sprzedawcy z Sochaczewa).
Jeśli chciałbyś ori to ciężko trafić samo szkło, a cena w ASO - kosmos..
Taniej Ci wyjdzie kupić całe prawe duże lusterko z niebieskim szkłem, wyjąć szkło i lusterko puścić dalej
Co do lewych białych grzanych itd to też są i w zasadzie jest z nimi j.w.

Jeśli chodzi o prawe duże grzane to kwestia czy chcesz ori czy zamiennik.
Zamienników na Allegro jest pełno, a nawet jak nie ma na aukcji to piszesz do sprzedawcy i zamawiasz (ja tak swego czasu zamawiałem od sprzedawcy z Sochaczewa).
Jeśli chciałbyś ori to ciężko trafić samo szkło, a cena w ASO - kosmos..
Taniej Ci wyjdzie kupić całe prawe duże lusterko z niebieskim szkłem, wyjąć szkło i lusterko puścić dalej

Co do lewych białych grzanych itd to też są i w zasadzie jest z nimi j.w.

. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
- Tomek gd
- Forum Master
- Posty: 1626
- Rejestracja: pn mar 02, 2009 00:07
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: passat b6
- Kontakt:
bralem od tychMaximus-83 pisze:prawego dużego lusterka tak jak powyżej ale z niebieskim szkłem
http://allegro.pl/item1079537939_wklad_ ... _nowe.html
i sa ok

- Maximus-83
- Gadatliwa bestia
- Posty: 526
- Rejestracja: sob cze 20, 2009 23:29
- Lokalizacja: Neutomischel (Wlkp)
- Kontakt:
Tomek gd, wielkie dzięki za linka. Kupię właśnie od nich skoro są sprawdzeni.
Kamel, dobrze wykonane są te zamienniki? bo cena 89 zł jest chyba ok.
http://allegro.pl/item1055704893_vw_gol ... _lewe.html
Cały czas się rozpisuję OT, sory
Kamel, dobrze wykonane są te zamienniki? bo cena 89 zł jest chyba ok.
http://allegro.pl/item1055704893_vw_gol ... _lewe.html
Cały czas się rozpisuję OT, sory

Maximus-83 miałem na myśli zamiennik szkła.
Jeśli chodzi o samo lusterko to raczej nie decydowałbym się na zamiennik.
Co ori to ori. Ja osobiście wolę mieć dobrze spasowane lusterka i tego typu elementy
Więc jak już to raczej bym szukał ori używki, bo na 100% będzie lepsza jakościowo niż nowy zamiennik.
Dokładnie
Można wyrwać duże elektryczne i grzane, a do tego z niebieskim szkłem
Jeśli chodzi o samo lusterko to raczej nie decydowałbym się na zamiennik.
Co ori to ori. Ja osobiście wolę mieć dobrze spasowane lusterka i tego typu elementy

Więc jak już to raczej bym szukał ori używki, bo na 100% będzie lepsza jakościowo niż nowy zamiennik.















kenzy17 pisze:jak sama nazwa mówi zamiennik za taką kasę możesz wyrwać ori ;] ja wyłapałem za stówkę grzane ;D
Dokładnie

Można wyrwać duże elektryczne i grzane, a do tego z niebieskim szkłem

Ostatnio zmieniony śr cze 23, 2010 20:29 przez Kamel, łącznie zmieniany 1 raz.
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
jak sama nazwa mówi zamiennik za taką kasę możesz wyrwać ori ;] ja wyłapałem za stówkę grzane ;D
Ostatnio zmieniony śr cze 23, 2010 20:25 przez kenzy17, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje MK IV
viewtopic.php?t=281804" onclick="window.open(this.href);return false;
-1- Połączyła nas Pasja-upiększania naszego codziennego środka poruszania ...
-2- Proste są dla szybkich samochodów - Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae ...
viewtopic.php?t=281804" onclick="window.open(this.href);return false;
-1- Połączyła nas Pasja-upiększania naszego codziennego środka poruszania ...
-2- Proste są dla szybkich samochodów - Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae ...
[mk4] prawe lusterko od anglika
colby jak zdejmiesz szkło lusterka to będziesz widział punkty mocowania linek w mechanizmie..
Tak więc spokojnie dasz radę przełożyć cały stelaż.
Edit 21.08.2010
Trochę uzupełnię opis i dorzucę fotki z pracy (troszkę kiepska jakość, ale tylko komórkę miałem pod ręką).
Tak więc zacząłem od opuszczenia maksymalnie szkła lusterka.
Jak je opuścimy widać górne zatrzaski płyty szkła:

Delikatnie podważyłem śrubokrętem najpierw jeden potem drugi zatrzask:

Jak zdejmiemy górne zatrzaski delikatnie manewrujemy całą płytą szkła i zdejmujemy dolne zatrzaski:

Odpinamy kable podgrzewania szkła:

Mamy taki widok:

Następnie odkręcamy mechanizm regulacji lusterka:

Wypinamy wtyczkę z mechanizmu:

Zdejmujemy obudowę i dolne osłony z lusterka pozostawiając sam stelaż:

Podważamy cienkim śrubokręcikiem listki pierścienia zaciskowego na sprężynie między stelażem a trójkątem i zdejmujemy pierścień i sprężynę:

Wypinamy piny z wtyczki mechanizmu lusterka - pamiętając który kabel w którym jest miejscu:

Zdejmujemy stelaż małego lusterka z trójkąta w drzwiach:

Montujemy stelaż dużego lusterka na trójkącie, wkładamy sprężynę i wciskamy pierścień zaciskowy:

Składamy całość do kupy:

Szkła nie zakładałem, bo jeszcze chcę zrobić jedną rzecz, ale tak to mniej więcej wygląda:

Całość prac spokojnie można wykonać na samochodzie bez demontażu boczków, trójkątów itd.
Zmiana lusterka zajęła mi w sumie ok. 10-15min.
Uzupełnię jeszcze opis o instruktaż demontażu osłony lusterka:

Tak więc spokojnie dasz radę przełożyć cały stelaż.
Edit 21.08.2010
Trochę uzupełnię opis i dorzucę fotki z pracy (troszkę kiepska jakość, ale tylko komórkę miałem pod ręką).
Tak więc zacząłem od opuszczenia maksymalnie szkła lusterka.
Jak je opuścimy widać górne zatrzaski płyty szkła:

Delikatnie podważyłem śrubokrętem najpierw jeden potem drugi zatrzask:


Jak zdejmiemy górne zatrzaski delikatnie manewrujemy całą płytą szkła i zdejmujemy dolne zatrzaski:

Odpinamy kable podgrzewania szkła:

Mamy taki widok:

Następnie odkręcamy mechanizm regulacji lusterka:

Wypinamy wtyczkę z mechanizmu:

Zdejmujemy obudowę i dolne osłony z lusterka pozostawiając sam stelaż:

Podważamy cienkim śrubokręcikiem listki pierścienia zaciskowego na sprężynie między stelażem a trójkątem i zdejmujemy pierścień i sprężynę:

Wypinamy piny z wtyczki mechanizmu lusterka - pamiętając który kabel w którym jest miejscu:


Zdejmujemy stelaż małego lusterka z trójkąta w drzwiach:

Montujemy stelaż dużego lusterka na trójkącie, wkładamy sprężynę i wciskamy pierścień zaciskowy:

Składamy całość do kupy:

Szkła nie zakładałem, bo jeszcze chcę zrobić jedną rzecz, ale tak to mniej więcej wygląda:

Całość prac spokojnie można wykonać na samochodzie bez demontażu boczków, trójkątów itd.
Zmiana lusterka zajęła mi w sumie ok. 10-15min.
Uzupełnię jeszcze opis o instruktaż demontażu osłony lusterka:

Ostatnio zmieniony wt maja 22, 2012 21:24 przez Kamel, łącznie zmieniany 3 razy.
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
Re: [mk4] prawe lusterko od anglika
Mam pytanie do tych którzy mają już zamontowane lusterko z anglika.
Mam już je dłuższy czas ale teraz dopiero tak myślę czy aby jest dobrze.
Otóż chodzi mi o te luki między szkłem a obudową lusterka, żeby coś w nim widzieć musi być dość mocno na dół i do środka skręcone. Oczywiście trójkąt mam stary nie z anglika.
Na fotkach widać o co chodzi dokładnie:

Wy też tak macie???
Mam już je dłuższy czas ale teraz dopiero tak myślę czy aby jest dobrze.
Otóż chodzi mi o te luki między szkłem a obudową lusterka, żeby coś w nim widzieć musi być dość mocno na dół i do środka skręcone. Oczywiście trójkąt mam stary nie z anglika.
Na fotkach widać o co chodzi dokładnie:



Wy też tak macie???
- Tomek gd
- Forum Master
- Posty: 1626
- Rejestracja: pn mar 02, 2009 00:07
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: passat b6
- Kontakt:
[mk4] prawe lusterko od anglika
dziwne
przełożyłem już z 5 lusterek i tylko u Ciebie widze taki efekt
szczerze to wyglada jak bys trojkata nie przelozyl
moze przy skladaniu pomyliles trojkaty?



Ostatnio zmieniony sob cze 30, 2012 21:26 przez Tomek gd, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [mk4] prawe lusterko od anglika
Hehe, Wiesz już o tym myślałem ale raczej bym się nie pomylił bo nie ściągałem trójkąta podczas zmiany lusterka.Tomek gd pisze:dziwneprelozylem juz z 5 lusterek i tylko u Ciebie widze taki efekt
szczerze to wyglada jak bys trojkata nie przelozyl
moze przy skladaniu pomyliles trojkaty?
Także ciekawe, próbowałem jeszcze raz złożyć to do kupy i jest tak samo.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości