

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Hmm, w sumie to nic wielkiego nie powinno sie stac czy przejscie do filra otwarte, czy nie to paliwo i tak powinno przez niego przeplywac i leciec do baku. Jednak jakas roznica musi byc skoro jest kierunek zaznaczonyKris-THC pisze:stary miałem włożony odwrotnie tzn. strzałką w przeciwnym kierunku przepływu paliwa do pompy
Na pewno nie. Nic to sie nie ma to palenia na zimno. Przeciez zanim paliwo sie w pompie nagrzeje, wroci poprzez zaworek do filtra, wymieni sie z zimnym paliwem itd.. to silnik chodzi juz dlugi czas...Kris-THC pisze:Kąt wtrysku idealny więc to może wina tego zaworu na filtrze
Ponizej 15*C przejscie do filtra otwiera sie, a powyzej 31*C zamyka sie.Kris-THC pisze:Zna ktoś dokładnie zasadę działania tego białego zaworka w filtrze paliwa?
To tak samo ja, mimo że autko chodzi super, to śnią mi się co jakiś czas te wężyki z pęcherzami powietrza. A mogli założyć czarne wężeradom pisze:Teraz to mnie zabiliście. Z ciekawości poszedłem do garażu, odpaliłem auto, patrze, jakieś tam bąbelki co parę sekund się pojawiają... Auto pali na dotyk, filtr wymieniony jakiś czas temu, kopa ma... po co ja ten wątek czytałem
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości