Dziwne zachowanie silnika AHF, drgawki!!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

greg2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw paź 23, 2008 15:11
Lokalizacja: Krakow

Dziwne zachowania silnika AHF,drgawki

Post autor: greg2 » czw paź 23, 2008 20:21

Witam!
Przeczytalem wszystkie posty, i dalej nie wiem co moze byc przyczyna tych drgawek,a objawy mam takie same jak wiekszosc z was.
Skoro odlaczenie wtyczki od predkosciomierza daje efekt pozytywny,to tez bym wykluczyl dwumas,cos chyba nie tak z elektronika?Mam tez objaw trudniejszego odpalania na zimnym,na cieplym od strzala pali,moze to tez jakis zwiazek z tymi drganiami.



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » czw paź 23, 2008 21:33

Koledzy czy odpoęcie wtyczki od impulsatora powoduje wygenerowanie błędu w ECU ?



bercik2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lis 21, 2005 23:06
Lokalizacja: Połaniec
Kontakt:

Post autor: bercik2 » pt paź 24, 2008 17:56

szatanek pisze:Koledzy czy odpoęcie wtyczki od impulsatora powoduje wygenerowanie błędu w ECU ?
nie powoduje


jak by nie było będzie bardzo miło :P

djmike
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 23:19
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

LysyStudio

Post autor: djmike » sob paź 25, 2008 21:40

LysyStudio do tej pory nie napisales na forum jak pozbyles sie drgania silnika? Podobno przed sprzedaza Twojego samochodu Twoj mechanik cos pogrzebal i udalo ci sie sprzedac auto, sam pisales ze nie byla to wielka usterka??



rav_tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 15:55
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: rav_tdi » ndz paź 26, 2008 13:48

Witam!
Ja mam ten sam problem co większość, czyli drgawki silnika przy powolnym dojerzdżaniu do np. świateł. Całą akcje zuważyłem po wymianie klp. rozrządu, kpl. klinowego, oleju, filtrów. Był wątek przepływomierza wcześniej, więc skojarzyłem sobie pewną sprawę, którą mechanik mi powiedział po otwarciu maski, a mianowicie, że mam jakiś drogi typ przepływomierza i że jak będe wymieniał to będzie "bolało", a on ma ten tańszy(bo też ma TDI, ale w passacie) i go tak nie pociągnie finansowo. I tutaj domysł dlaczego mi o tym powiedział??, czy może jakiś jego ostatni świerzy temat z takim problemem, że nawaliło i trzeba coś załatwić/skombinować???? A auto stało u niego 3 dni, więc domysł czy przypadkiem nie dokonał "machnią" i teraz ja mam problem!! Dodam, że silnik ma około 150tyś i po podłączeniu do laptopa nie znalazł żadnych błędów, przyjrze sie jeszcze dokładnie dawce na MFA podczas drgań i odepne wtyczke, bo nie robiłem jeszcze tego!
W sumie na dokładnie moją i innych taką samą dolegliwość nie ma 100% ODPOWIEDZI!!


SCIROCCO 4 EVER D BEST!!

kaiserman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lut 01, 2007 01:47
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: kaiserman » ndz paź 26, 2008 23:14

Witam czytam powyższy temat i ja mam podobny problem.
Przy zmianie biegu jak jadę wolno to czuje stuki tak jakby poduszka przy zmianie biegu stuk, i przy zimnym silniku mi telepie silnikiem jak się rozgrzeje to jest Oki jak już dostanie 70 C, to chodzi bardzo równo i nie telepie silnikiem i coś takiego się dzieje jak stoję na górce to mi bardzooo mocno telepie jak wyłączam silnik też słyszę takie telepanie i silnikiem mi rzuca dość mocno czasem to się dzieje.. ja czytałem że coś takiego tez może być od poduszki co myślicie??
Czy raczej dwumas dla mnie to dziwne bo to się czasem dzieje nie zawsze… i czytałem że to może być poduszka czy ktoś zna ceny poduszek od silnika i od skrzyni …??


A3 TDI ASZ 163KM 389Nm:):):)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1110053&highlight=#1110053

djmike
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 23:19
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

Post autor: djmike » pn paź 27, 2008 17:25

Kolego to raczej nie ten dzial.. masz zupelnie inne objawy. W w/w dziale opisujemy drgawki silnika ktore pojawiaja sie podczas wolnej jazdy na luzie (toczenia sie) np przy dojezdzaniu do swiatel. Drgawki ustepuja po calkowitym zatrzymaniu pozazdu



LysyStudio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 10:28
Lokalizacja: krakow

Re: LysyStudio

Post autor: LysyStudio » pt lis 14, 2008 01:35

djmike pisze:LysyStudio do tej pory nie napisales na forum jak pozbyles sie drgania silnika? Podobno przed sprzedaza Twojego samochodu Twoj mechanik cos pogrzebal i udalo ci sie sprzedac auto, sam pisales ze nie byla to wielka usterka??

W chwili oddania samochodu klientowi, usterka występowała... lecz klient zbytnio był napalony, żeby sie połapać że coś jest nie tak. Po za tym, tak jak pisze nie była to jakaś bardzo uciążliwa wada, nie działo sie to za każdym razem, tylko raz na jakiś czas. W chwili "oglądania" auta przez mechanika klienta, napomniałem, że będą poduszki pod silnikiem do wymiany i coś "szarpie" silnikiem przez to, ale mecher wyśmiał mnie (a raczej dosyć konkretne fury robił tam), wskazał przy okazji na koło i pasek od wspomagania i powiedział, że tam tkwi usterka i mówi, że to zrobi... Klient sie odzywał do mnie i chwalił auto, wiec raczej mu nic juz nie szarpie, kiedys podjade przy okazji do tego mechanika to zapytam sie o co tam biegało. Nie chce klienta rzecz jasna pytac o takie szczegoly :foch:



Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » pt lis 14, 2008 11:19

Co do map....może i u niektórych pomaga ale podejrzewam że tymczasowo
Ostatnio zmieniony czw lip 23, 2009 20:34 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 1 raz.



LysyStudio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 10:28
Lokalizacja: krakow

Post autor: LysyStudio » pt lis 14, 2008 11:32

Nie jest to problem przepływających wraz z paliwem bąbelek powietrza, bo nawet ktoś wcześniej pisał o tym, że to normalne. Po za tym jeździłem moim autem z "bąbelkami" 1.5 roku i nic sie nie działo, dopiero później zaczęły występować te objawy. Także to na pewno odpada...


Pompę bym wykluczył raczej, bo jeśli była by walnięta, auto nie miało by normalnej mocy, zaczęło by dymić, więcej spalać. Ja cały czas stawiam na mapy paliwa, albo elektronikę. Podjadę, może dziś do tego mechesa to zapytam się jak rozwiązali problem w moim aucie. To dość częsty przypadek, kolega kupił Audi A3 110 PS 2000r i jest dokładnie to samo...



Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » pt lis 14, 2008 13:27

Ja mam auto zrobione od jakis 16miechów zrobiłem 85tys km w miedzy czasie miałem 3razy soft zmieniany i nic to nie dało



Marco1414

Post autor: Marco1414 » śr lis 19, 2008 15:22

Lysystudio mam taka prosbe i pewnie nie tylko ja spróbuj w miare jak najszybciej odwidzic tego goscia i zapytaj sie co takiego zrobił ze auto przestało drgac. Umieram z ciekawosci i z gory dzięki.



LysyStudio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 10:28
Lokalizacja: krakow

Post autor: LysyStudio » śr lis 19, 2008 21:32

Młody sie do mnie nawet odzywał ostatnio, bo miał tam jakieś pytania. Z tego co mówi jest narazie zadowolony i jak by mu to szarpało, to wiem, że by mi pierwszemu o tym poskarżył. Pytałem go nawet co w ogóle robił u mechanika z autem, to wspominał o kole i pasku przy wspomaganiu.


Postaram sie podjechać na dniach do mechanika i wyciągnąć cenne informacje :grin: Po za tym z ciekawości może sie z nim spotkam i przejadę sie moim dawnym Golfem :hmm:



Marco1414

Post autor: Marco1414 » czw lis 20, 2008 23:10

jezeli udałoby ci sie uzyskac te informacje to byłbym wdzieczny i pewnie nie tylko ja.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości