zygimar pisze:Witam
Gdzie we Wrocławiu są dorzy fachowcy od regeneracji turbin TDI
Dlaczego akurat Wrocław ??
Słyszałem że super fachowcy są w Oleśnicy jak jedziesz w stronę W-awy po lewej stronie.
Zajmują się tylko sprężarkami

Pozdroooooooooo

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
zygimar pisze:Witam
Gdzie we Wrocławiu są dorzy fachowcy od regeneracji turbin TDI
Przyda się CorvaxCorvax pisze:na ten temat nie omieszkam skrobnac pare slow, jak sie wywiaza z gwarancji :/Razal pisze:super fachowcy są w Oleśnicy jak jedziesz w stronę W-awy po lewej stronie.
A na jaki kolor Ci dymi ?? To ważne - bo może masz dziure w dolocie ... Po czym sugerujesz koniec turbiny ?? Bierze Ci olej ?? Napisz coś więcej ..shafa pisze:witam.
Ja tez przymierzam sie do regeneracji lub zakupu ale ciagle nie jestem pewny ale moze ma ktos tez takie objawy ..do 3 tys turbina sie kreci super i potem nagle jest odczuwalny spadek i potem znow od okolo 3200 idzie lepiej. w lusterku widac dymienie ...
i z tym slabniecie m to zdarza sie tez ze jedzie normalnie ..ale raczej rzadko...
a co do firmy od regeneracji to slyszalem tylko :
www.turbo-tec.pl
Turbina zasysa olej. Sprawdz badz wymien filtr powietrza, no chyba ze uszczelniacze na popychaczach zaworowych sie koncza (ogolem mowiac zbyt duze parowanie z odmy)Apsik pisze:Odgrzeje temat bo w AAZ którego mam zamiar włożyć do mojego MK2 turbina wygląda tak:
Obrazek
Wszelkie sugestie i rady MILE WIDZIANE!!!
Owszem turbina ma dopuszczalne luzy. Jezeli jestes w stanie zmiezyc luzy to napisz PW to Ci wytlumacze jak to zrobic (badz zadzwon)z tego co wiem to wirnik musi mieć delikatny luz, który w czasie pracy "wypełniany" jest olejem
nie powinien sie tak olej wylewac.Moze to byc spowodowane zuzyciem pierscienia uszczelniajacego badz niedroznego odplywu oleju z turbiny. Gdzu splyw nie bedzie drozny to turbina wywala z kazdej strony olej.ale żeby olej aż tak wypływał gdy się wirnikiem rusza??:
Owszem kazda nierownosc lopatki kola kompresora badz walu turbiny (szczegolnie w turbinach od osobowek) moze wplynac bardzo zle na prace turbiny. Jezeli jest to bardzo delikatne uszkodzenie to nie przejmowalbym sie bardzo tym ale caly uklad wirujacy juz powoli sie rozwaza a co za tym idzie powstaja drgania harmoniczne po czym wygniata lozyska slizgowe a nastepnie albo zaciera turbine albo urywa walek.Zauważyłem też, że przednia krawędź jednej łopatki nie jest idealnie gładka; z tego co wiem przy wirnikach znaczenie maja najmniejsze nierówności/uszkodzenia.
Jezeli masz mozliwosc to zrob swobode wyprowadzenie odmy. To w niczym nie przeszkadza a w recz pomaga. NIe dosc ze bedziesz mial nie zaolejony dolot do turbo to w dodatku nie spali tego oleju ktory turbina w przypadku brudnego filtra zassie.I zastanawiam się czy nie można zrobić swobodnego wyprowadzenia odmy, tak żeby nie "brudził" dolotu.
Co do tego czy trzeba ja regenerowac to nie jestem w stanie Ci okreslic po obejzeniu zdjec. Musialbys oddac turbine do sprawdzenia na stanowisku diagnostycznym po czym wyszloby czy to turbina leje czy nie. Jezeli masz w poblizu firme ktora posiada takowe stanowisko to daj ja do sprawdzenia (z regoly koszt nie przekracza 150 {+VAT dla tego kto potrzebuje}) i wtedy bedziesz pewien na 100%. Ja rozumiem ze regeneracja to koszt okolo 650zl +VAT (chyba ze bez VAT jak kto woli) no ale jezeli mialbys kupic droga za 600zl i kupis drugi (ze tak powiem) szmelc to raczej troche glupie.Jeżeli okazałoby się że tej turbiny nie trzeba regenerować to "kamień z serca", bo 800+zł na drodze nie leży...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości