Nadmierne parowanie szyby

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

greg

Post autor: greg » czw sty 31, 2008 23:19

bob_1410 pisze:Acha moze ktos dokładnie wie który to jest ten silniczek V71??
Obrazek

[ Dodano: Czw Sty 31, 2008 10:20 pm ]
bob_1410 pisze:ale niestety to nic nie pomogło nadal błąd 4FA.
a skasowałes błędy?



Awatar użytkownika
bob_1410
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw maja 24, 2007 20:29
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: bob_1410 » czw sty 31, 2008 23:52

dzieki greg za foto
błędy skasowałem i narazie nie ma nic ale prawie nie jeździłem samochodem
jak pojeżdże jeszcze ra z zrobie teści zobaczymy
a tak pozatym moze ja sie myle moze i faktycznie to tylko ta klapka jest od tego ale po wymątowaniu dmuchawy widać taką klapke w gąbce (jakiś filtr czy cuś) i ona tez sie rusza gora dół. nie wiem czy powinna ruszac sie razem z tak o ktorej mowimy
bo jak wcisnąłem ręke i ruszałem tym biały mmechanizmem (zdjęcie) nad silniczkiem to i tamta klapka sie ruszała
A jeszcze jedno pytanie to białe co zaznaczyłem niebieska strzałką (niby :d) to jest moze czujnik temperatury???
W sobotę jeszcze pogmeram przy tym zapodam foto jak to wyglada w trakcie rozbierania i napisze co mi sie udało zrobić Obrazek
Ostatnio zmieniony czw sty 31, 2008 23:54 przez bob_1410, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » pt lut 01, 2008 00:00

bob_1410 pisze:nie wiem czy powinna ruszac sie razem z tak o której mowim
dokładnie - 1 silniczek steruje 2 klapkami

[ Dodano: Czw Sty 31, 2008 11:00 pm ]
bob_1410 pisze:to jest moze czujnik temperatury???
:bigok:



Awatar użytkownika
bob_1410
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw maja 24, 2007 20:29
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: bob_1410 » pt lut 01, 2008 08:58

no właśnie tak też myślałem
to u mnie jest taki problem ze ta jedna klapka działa (górna zaraz pod filtrem kabinowym ta która widać na zdjęciu) a ta druga niestety nie. I nie wiem jaka moze być tego przyczyna. Skoro napisałeś że jeden silniczek steruje dwoma klapkami tzn że silniczek jest dobry bo jedna działa. A czemu nie działa druga??????
Jak wcisnąłem ręka do tego mechanizmu (biały koło czujnika temp :) ) i mu pomagałem to działa w innym przypadku nie.
Jak to naprawić. Bo cos czuje w kościach że trzeba bedzie wyciagac cale to ustrojstwo :(



Awatar użytkownika
DZIOBEK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: pt sty 11, 2008 00:50
Lokalizacja: KATOWICE
Kontakt:

Post autor: DZIOBEK » pt lut 01, 2008 11:56

bob_1410 pisze:no właśnie tak też myślałem
to u mnie jest taki problem ze ta jedna klapka działa (górna zaraz pod filtrem kabinowym ta która widać na zdjęciu) a ta druga niestety nie. I nie wiem jaka moze być tego przyczyna. Skoro napisałeś że jeden silniczek steruje dwoma klapkami tzn że silniczek jest dobry bo jedna działa. A czemu nie działa druga??????
Jak wcisnąłem ręka do tego mechanizmu (biały koło czujnika temp :) ) i mu pomagałem to działa w innym przypadku nie.
Jak to naprawić. Bo cos czuje w kościach że trzeba bedzie wyciągać cale to ustrojstwo :(
Noo jest tak jak mówisz pod spodem tej plastikowej klapki jest taka Gumo-Gąpka która właściwie zamyka dopływ do kabiny świeżego powietrza, w jakim celu VW zrobił tą plastikową klapkę nie wiem.
U mnie jeśli się blokowały to obie i jeśli ruszyłem tą klapką plastikową to i ta gąpczasta się uwalniała.
Trzeba tylko wiedzieć w jakim kierunku ruszyć bo u mnie ta plastikowa idzie najpierw troszkę w dół (skrzydło od strony silnika - w dół) a potem do góry. Przy zamykaniu i otwieraniu tak samo najpierw w dół potem do góry.
Powiem Ci, że jesteś na dalszym etapie niż ja.
Ponieważ ja uwolniłem tą klapkę otwarłem ten obieg powietrza i wyciągnąłem wtyczkę by przez przypadek nie zamknąć i nie zablokować znowu.
Używa się tego niezwykle rzadko - bynajmniej ja.
Czy mógłbyś opisać jak po demontażu schowka wyciągnąć tą dmuchawę ?? i w jakiej części.
Może jakieś fotki ??
Może jeszcze powalczę z tym mechanizmem.

Ps. Mam rodzinę w Kraśniku, na Piaskach i na Koloni.

I jeszcze jedno chcę pociągnąć sobie kable pod głośniki i tubę.
Czy ktoś mógłby opisać jak porozbierać plastiki na przodzie choć to robiłem i pewnie dam sobie radę ,a le listwy boczne i ten plastik na słupku to nie wiem, czy listwy rwać na siłę ?? czy jest jakiś knif ?? czy potem wszystko będzie dało się ładnie złożyć ??
Trochę banalne pytania alee trudno.
Ostatnio zmieniony ndz lut 03, 2008 11:00 przez DZIOBEK, łącznie zmieniany 3 razy.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images33.fotosik.pl/109/ddcba052b41b93c0.jpg[/img][/url]
[i][color=blue][size=84]Kto jest okrutny w stosunku do zwierząt, ten nie może być dobrym człowiekiem.[/size][/color][/i]

Awatar użytkownika
Endriu4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt maja 04, 2007 19:53
Lokalizacja: z Domu

Post autor: Endriu4 » pt lut 01, 2008 14:52

Plastik trzymający silnik odkręca sie 2 śrubkami potem silnik można ściągnąć do dołu.
Obrazek
Tak wygląda mechanizm odpowiedzialny za poruszanie klapkami
Obrazek
Działa on w „dwóch fazach” najpierw porusza górna klapkę potem dolno.
A przyczyną niedziałającej dolnej klapki jest pękające kółko, które jest odpowiedzialne za przenoszenie obrotu na metalowy wałeczek.
Obrazek


[size=184][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=126925/]Mój Golfik![/url][/b][/size]

Awatar użytkownika
bob_1410
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw maja 24, 2007 20:29
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: bob_1410 » pt lut 01, 2008 20:18

Witaj Endriu4
Mam pytanie czy ty ten silnicek wymontowałeś bez wymontowywania całej "dmuchawy"
znaczy sie czy wymontowałes gobez rozbierania deski???
Bo on jet jak sie siedzi na miejscu pasażera takz prawej strony w głębi jeśli dobrze kojarzę. Czy wymontowałeś go od środka samochodu czy mozę jakos od strony podszybia???

DZIOBEK z tą rodziną w Kraśniku to może ją znam bo ja pochodze z Piask :)



eshaton
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: czw sie 09, 2007 22:10
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: eshaton » pt lut 01, 2008 22:55

Cześć
Mam identyczny problem tzn obieg wewnetrzy sie załącza troche hrobotajac i jak troche pojezdze to blad 4F7.
Orientujecie sie jaki jest koszt takiego silniczka?
Bo jak tez to kolko jest nadpekniete to jakie jest wyjscie? Czy to idzie skleic?
Pozdrwaiam



Awatar użytkownika
bob_1410
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw maja 24, 2007 20:29
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: bob_1410 » pt lut 01, 2008 23:29

ja to jeszcze nie wiem czy sie da naprawic czy trzeba nowy ale jutro mam zamiar do tego dojsc wiec jak by co to napisze
Ostatnio zmieniony sob lut 02, 2008 00:32 przez bob_1410, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Endriu4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt maja 04, 2007 19:53
Lokalizacja: z Domu

Post autor: Endriu4 » sob lut 02, 2008 13:20

Wyjąłem ten silniczek bez wyciągania dmuchawy, trzyma się on na jednej śrubce od dołu.
To kółko nie ma żadnych trybów w miejscu gdzie styka się z tym metalowym wałeczkiem i dlatego pęknięte ślizga się.
Wystarczy zrobić jakieś nacięcia na tym metalowym wałeczki i można to złożyć na jakiś mocny klej.

Obrazek


[size=184][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=126925/]Mój Golfik![/url][/b][/size]

eshaton
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: czw sie 09, 2007 22:10
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: eshaton » sob lut 02, 2008 13:41

Dobra robota.
Tylko czy to ze to kolo zebate sie slizga na tym walku nie jest czasem celowe.
Ze jak silnik napotka opór to moze ma sie delikatnie slizgac zeby silnik sie niespalil?
Pzdrw.



Awatar użytkownika
bob_1410
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw maja 24, 2007 20:29
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: bob_1410 » sob lut 02, 2008 16:57

Witam
Dzisiaj sobota miałem wolne w robocie to sobie troszku przy tym problemie posiedziałem i oto moje efekty.
Endriu4 zrobiłem tak jak ty wyjąłem ten silniczek bez wyciagania całości dokładnie jedna śrubka od dołu i wyszedł.
Najpier bez rozbierania silniczka podłączyłem go na kabelek i powciskałem przycisk od zmiany obiegu i silniczek działał bez problemów znaczy sie śmigał z jednego skrajnego położenia w drugie i nazat :)
Więc pomyślałem ze problem jest w czymś innym ale klapki chodziły lekko.
Potem jednak rozebrałem ten silniczek
Obrazek Obrazek Obrazek
Na pierwszy rzut oka wszystko sie wydawało w porządku ale po dokładniejszym obejrzeniu zauwarzyłem pęknięcia na omawianym kółku przy samej metalowej osi
Więc ściągnąłem to kółeczko z ośki.
Odnośnie ząbków wewnątrz to wg mnie powinny być. Wnioskuje z tego, że po ściągnięciu tego kółka przejechałem wewnątrz otworu cienkim drucikiem (spinaczem biurowym) i były wyczuwane malutkie ząbki. Doszedłem do wniosku iż to pęknięcie musiało nastąpić już jakiś czas temu i poprostu było zaluźne i podczas pracy ząbki sie wytarły :)
Po dokładnym obejrzeniu kólka zauważyłem ze z drugiej strony ma ono styki, które ślizgają sie po płytce i to jest czujnik pracy (krańcowy) znaczy sie odkąd dokąd ma sie obracać. A ze względu pęknięcia i wytarcia ząbków kółko sie obracało jak chciało to i wykraczało poza zakres i u mnie nawet pokrzywiło owe styki.
Obrazek Obrazek
Na razie stoje w tym miejscu. Czekam do poniedziałku zadzwonię do serwisu i popytam o mozliwość dokupienia części. Znaczy najpierw zapytam o sam trybik (kółko) ale wątpie aby było dostępne. Prędzej bedzie cały ten silniczek (ciekawe jaki koszt - pewnie nie mały bo takie duperele są drogie :( ) Jeżeli będzie cały silniczek to i tak juz z tego co mam nic nie bedzie wiec spróbuje przykleić to kółko to ośki na jakiś mocny klej i zobaczymy. Jak to nie pomoże to trza bedzie wydać pare złotych na ten silniczek.
W poniedziałek dam znać co i jak.
Ostatnio zmieniony sob lut 02, 2008 17:13 przez bob_1410, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
DZIOBEK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: pt sty 11, 2008 00:50
Lokalizacja: KATOWICE
Kontakt:

Post autor: DZIOBEK » ndz lut 03, 2008 20:37

GREG & bob_1410
Czy jako Atorytet (fachowcy) mogli byście mi odpowiedzieć w tym temacie ??:
forum.VWGolf.pl Strona Główna » VWGolf.pl FORUM » Techniczne » Parujące Reflektory


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images33.fotosik.pl/109/ddcba052b41b93c0.jpg[/img][/url]
[i][color=blue][size=84]Kto jest okrutny w stosunku do zwierząt, ten nie może być dobrym człowiekiem.[/size][/color][/i]

Awatar użytkownika
bob_1410
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw maja 24, 2007 20:29
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: bob_1410 » pn lut 04, 2008 15:01

Witam
Nie mam dobrych wiadomości
Właśnie dzwoniłem do serwisu WV i pytałem o cena silniczka
:( 448,00zł
Więc narazie próbuje skleić ten co mam.
Jak mi sie to uda to opisze a jak nie to tez dam znac



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości