Sztomel pisze:Nie trzeba się przy tym obawiać, że silnik będzie pracował na wolnych obrotach z puszczonym luzem wężem powietrza doładowania oraz otwartym wlotem kolektora ssącego.
A czy zgaszę silnik poprawnie? Pytam, bo przecież będzie zdemontowana klapa gasząca ... silnik mimo to da się zgasić, tylko nim zatelepie?
Sztomel pisze:do dyspozycji Vaga by zrobić output test.
Posiadam Vaga, jak wykonać ten output test? (generalnie jak logowałem grupę 003 Basic Settings to pokazywało EGR OFF/EGR ON na zmiane w kolumnie 2, z tym, że ta zmiana następowała co 10 sekund a nie co 2 min).
Sztomel pisze:chyba, że na zamontowanym na kolektorze ssącym zaworem EGR i klapą gaszącą, zdejmiesz z nich wąż powietrza doładowania i przyświecając sobie do wnętrza latarką będziesz w stanie zagłębić tam głowę i dostrzec ruch tłoczka zaworu EGR ale to jednak już ekwilibrystyka
Jeśli się da to zdecydowanie najszybszy sposób
Generalnie to czy mogę z tym jeździć? Bo auto jezdzi normalnie. Mocy mu nie brak, nie kopci. Kreci się bez problemu pod czerwone pole. Jedyna oznaka to po uruchomieniu silnika komunikat Emission Workshop i paląca się kontrolka w kształcie silnika.
Do sprzedania parę części do MK4 (Boczki bagażnika (hatchback), popielniczka tył, przycisk otwierania klapki paliwa, filtr paliwa 1.9TDI MANN, gumy stabilizatora FEBI, blenda nad radio, korek wlewu paliwa.