kłopoty z zagrzewaniem sie silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Tak, tak, gęstość koncentratu bo jest rozcieńczony....
Tego pewnie cię też w zawodówce nauczyli, jak zupa rozcieńczona to też nie jest gęsta, nie? A raczej po Twojemu , nei?
A używanie jako obelgi porównania do ludzi niepełnosprawnych umysłowo to też raczej chwyt z zawodówki lub z okolic budki z tanimi winami. Jak Cię bawi cudze NIEZAWINIONE nieszczęście to gratuluję wysokich "lotów intelektualnych".
No cóż, teraz już czas żebyś poszedł zakręcić talerzykiem na podłodze i pomachał łapkami z radości.
Tego pewnie cię też w zawodówce nauczyli, jak zupa rozcieńczona to też nie jest gęsta, nie? A raczej po Twojemu , nei?
A używanie jako obelgi porównania do ludzi niepełnosprawnych umysłowo to też raczej chwyt z zawodówki lub z okolic budki z tanimi winami. Jak Cię bawi cudze NIEZAWINIONE nieszczęście to gratuluję wysokich "lotów intelektualnych".
No cóż, teraz już czas żebyś poszedł zakręcić talerzykiem na podłodze i pomachał łapkami z radości.
Life is Ride, Ride is Life!
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
Whatever helps you sleep at night, man 
To jak ? Udowodnisz nam, ze koncentrat nierozcienczony ma IDENTYCZNE parametry odprowadzania ciepla co koncentrat rozcienczony ?
Moze byc jakis artykul. Jakis cytat z encyklopedi (z podaniem zrodla) albo nawet eksperyment Twojego autorstwa. Mysle, ze nie tylko ja chetnie poznam wyniki

To jak ? Udowodnisz nam, ze koncentrat nierozcienczony ma IDENTYCZNE parametry odprowadzania ciepla co koncentrat rozcienczony ?
Moze byc jakis artykul. Jakis cytat z encyklopedi (z podaniem zrodla) albo nawet eksperyment Twojego autorstwa. Mysle, ze nie tylko ja chetnie poznam wyniki
Ostatnio zmieniony sob sty 03, 2009 02:29 przez Demoniq, łącznie zmieniany 1 raz.
The quality of the car depends on how good the driver manipulates it
czyzaczek pisze:Co Ty za BZDURNE BAJKI wypisujesz?????????????
czyzaczek pisze:Weź daruj sobie pisanie PIERDÓŁ
czyzaczek pisze:PROPONUJĘ powrót do PRZEDSZKOLA!!!!
kolego 65 dni na forum i rugasz klubowiczów jak bure suki- to po pierwsze, piter_s może zle sformułował swoją myśl, ale z tego co czytam większość zrozumiała o co chodzi i wszystko jest git- to po drugie. trochę więcej dystansu- to po trzecieczyzaczek pisze:Ale jak po swoich wypocinach

przyznaje błąd nie chodziło o gestosc tylko o stężenie, bo to różnie różni ludzie moga zrozumiec, z pewnoscia kolega czyzaczek sie myli bo sam koncentrat ma inne własciwosci cieplne jak rozcięczony.
no i kolego albo pomyliłeś forum albo masz problemy w rodzinie czy zona cie bije i sie tutaj wyzywasz na ludziach, bez urazy.
mozna wszystko wytłumaczyc bez wulgaryzmu i obrazy innych.
tak czy inaczej pozdrowienia dla ciebie.
no i kolego albo pomyliłeś forum albo masz problemy w rodzinie czy zona cie bije i sie tutaj wyzywasz na ludziach, bez urazy.
mozna wszystko wytłumaczyc bez wulgaryzmu i obrazy innych.
tak czy inaczej pozdrowienia dla ciebie.

-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 903
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt:
chceta se pany nawciskać to piszta se na PW niech normalno wiiaruchna tego nie czyto nie róbta se siary na forum publicznym jak lubita rozgłos to proponuje ul. Wiejską w W-wie.chć wy nie zniżajcie sie do poziomu naszych polityków,wystarczy że za nich się czerwienimy.Pozdro.
pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.
Mój TDI do 90 stopni też się rozgrzewa po około 10 km a nawet ciut dłużej przy morozach około -8, - 10 stopni.Przed zimą miałem wlasnie z tym problemy i wymieniłem termostat i czujnik temperatury. Ale jak mam np 80 stopni i wlącze odrazu ogrzewanie na max i wiatrak na 2 lub 3 to spadnie na 70.Dopiero jak chyci dobrze 90 to juz nie spada. A dlaczego Tdi sie dłużej dogrzewają niz zwykłe diesle badz TD??
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
To sie zgadza maja ok 10% wiekrza sprawnosc od D i TD = mniej paliwa mniej ciepła. Poza tym w TDI paliwo sie efektywniej spala stad leprze sprawnosc i wiecej paliwka idzie w prace a nie w ciepło- stad w TDI są podgrzewacze ukłądu chłodzenia. W Focusie na Common railu to bez podgrzewacza ( fabryczny )w ta pogode 40km jazdy i temp. tylko 70st przy sparwnym termostacie- po podłączeniu podgrzewacza 5-10km i po problemie.DANIEL LHR pisze:piter_s pisze:Polak napisał/a:
A dlaczego Tdi sie dłużej dogrzewają niz zwykłe diesle badz TD??
bo jest dodatkowo schłodzony przez IC
tdi pala mniej paliwa od td i przez to tez slabiej sie rozgrzewaja
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic858935.html jest to w TDI , nie w każdym MK III ale w dużej ilosci MK IV. Świece sa inne niż w TDI do wstepnego podgrzewania silnika.woojas25 pisze:koledzy ,a te swiece to sa jakies typowe do plynu czy takie jak do silnnika?
[ Dodano: Sob 03 Sty, 2009 ]
A tu podgrzewacz zamontowany w AAZ , kabelki ida przez przekaźnik a steruje sie tym przełącznikiem na desce ( samemu )- przekażnik czasowy działa po załączeniu przycisku po włączeniu zapłonu i trwa to przez max 5 minut od odpalenia- taki wymysł instalatora

Ostatnio zmieniony sob sty 03, 2009 23:06 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości