Jest to efekt koncowy, ale mysle ze jest wystarczajaco fotek, ktore pokazuja jak to jest zrobione.Przed zalozeniem intercoolera spedzilem pare ladnych dni w internecie dowiadujac sie jak to zrobic zeby bylo dobrze.
Intercooler-iveco turbo daily 2.8l
Rurki- kupione od jakiegos wiesniaka 4m za 20 euro fi 52mm, grubosc 0,5mm
Obejmy- takie jak powyzej w linku czyli solidne i nierdzewne
Zlaczki gumowe- cos na styl SAMCO tylko ze inna firma rowniez dobra

Przymiarki w domu

No i Ic-ek










Miejsce na czujnik

I przy okazji wyczyscilem sobie EGR


Jak widac na zdjeciach intercooler zastal zalozony pod zderzak od golfa R32, wiec prawdopodobnie do oryginalnego zderzaka nie podpasuje.Niestey nie posiadam zdjec ,jak to jest zrobione przy turbinie,moe tylko powiedziec ze jest tam przejscowka z 52mm na 34mm (jak dobrze pamietam, moze uda mi sie kiedys zrobic fote to dorzuce)
Wrazenia- napewno jest lepiej choc nie bylo mi dane jeszcze jedzic podczas upalu, ale czuc roznice, wiec jezeli ktos ma duzo checi , troche sprytu i duzo wolnego czasu to polecam zalozenie wiekszego intercoolera.
A tak to wyglada na zywo

