Kilka photo Zaprzalowego SB na Holsset HX27W

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

Post autor: arwam » sob lis 08, 2008 15:27

Na razie to byś go zjadł bo mam pompę 9mm tylko że zmienioną falę zrobiony avancetiming i bostpin własnej roboty ale na trójce ciągnie do 120km/h z AAZ-em pod maską bo JR kręcił się o niebo wyżej
AAZ jest silnikiem lepszym na codzień (ale nie ekonomiczniejszym średnio przy takiej mocniejszej jeździ 6-6,5ltr/100km w cyklu mieszanym) bo nie trzeba często mieszać lewarkiem, można nim ruszać z miejsca z powodzeniem z trójki lub czwórki
A JR to taka dieslowska HAYABUSA i daje maksimum radości z jazdy i dzięki krutszemu skokwi tłoka ma mniejszą prędkość liniową tłoków przy identycznych obrotach a co za tym idzie kręci bardzo wysoko.( silniki mercedesa mają jeszcze krótszy skok tłoków i kręcą się jeszcze wyżej)
[ Dodano: 08 Lis 2008 14:29 ]
zaprzal pisze:a sprawdzales czy to jakakolwiek roznica? Wiekszosc czopikowych ma otworek 1mm, roznia sie czasem skokiem iglicy. Sprawdzales 310 i 314? :>
A z jakich silników pochodzą?

Ważna jest pojemność pojedynczego cylidra i to pod jaką głowiczke jest przeznaczona końcówka
Ostatnio zmieniony sob lis 08, 2008 15:47 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kenaj
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
Lokalizacja: WB'andit / WF
Kontakt:

Post autor: Kenaj » sob lis 08, 2008 15:50

bez rywalizacji nie było by postępu :helm:


"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"

arwam

Post autor: arwam » sob lis 08, 2008 15:54

zaprzal pisze:pytanie tylko czy ta cala rzezba to nie jest przerost formy nad trescia
Myślę że nie bo będę chciał zainstalować kolektor dolotowy z 1Y i ważne jest to aby sprężarka była poniżej wejścia od kolektora dolotowego

A po za tym to święte słowa KENAI

[ Dodano: 08 Lis 2008 14:55 ]
Masz niezły podpis



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob lis 08, 2008 16:29

arwam pisze:A z jakich silników pochodzą?
z najbardziej dlubanych IDI jakie znam ;) z 3.0d MB
arwam pisze:dzięki krutszemu skokwi tłoka ma mniejszą prędkość liniową tłoków przy identycznych obrotach a co za tym idzie kręci bardzo wysoko.
i ma mniejszy moment obrotowy przy tych samych obrotach. Wiec moze to byc zaleta jak i wada, w moim przypadku nic nie zyskuje z krotszego skoku jesli krece tylko do okolo 5krpm...
arwam pisze:( silniki mercedesa mają jeszcze krótszy skok tłoków i kręcą się jeszcze wyżej)
Maja nieznacznie krotszy skok, ale moim zdaniem kreca sie wyzej dzieki duzo, duzo lepszej pompie wtryskowej. Ciezko jest zrobic dla nas taka pompe ktora bedzie robila moc wysoko, powyzej 5krpm, a juz na pewno w warunkach garazowych...


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob lis 08, 2008 16:48

Ja to widze jak ja g... wiem o tych sprawach teraz jak sie rozpisaliście :P heh
Ale powoli sie dokształce a na dzień dzisiejszy to bym was obudwu chciał zobaczyć na kresce :prayer: :prayer:



arwam

Post autor: arwam » sob lis 08, 2008 19:53

zaprzal, by na pewno wygrał dzięki jak to sam określił kibelpompie 11mm

[ Dodano: 08 Lis 2008 18:57 ]
zaprzal pisze:i ma mniejszy moment obrotowy przy tych samych obrotach. Wiec moze to byc zaleta jak i wada, w moim przypadku nic nie zyskuje z krotszego skoku jesli krece tylko do okolo 5krpm...
No ale masz regulację zaworów hydrauliczną i z takim silnikiem jak twój to bym nie ryzykował kręcenia 6000+

Oprócz mniejszego spalania i dynamiki w górnych obrotach to faktycznie 1.6 niewiele ma więcej zalet.
No ALE DLA KAŻDEGO COŚ MIŁEGO :hehe:
Mam pomysł :blush: założ GT2052V do tego zrób avance i wtrysk wody i powstanie pierwsze 400KM w polsce z 1.6TD :bigok:

[ Dodano: 08 Lis 2008 19:01 ]
Maja nieznacznie krotszy skok, ale moim zdaniem kreca sie wyzej dzieki duzo, duzo lepszej pompie wtryskowej. Ciezko jest zrobic dla nas taka pompe ktora bedzie robila moc wysoko, powyzej 5krpm, a juz na pewno w warunkach garazowych...
Metoda prób i błędów po błędach gruntowne przemyślenia i działanie
Dzięki doświadczeniom tą metodą postało wiele wynalazków m. in. doładowanie

[ Dodano: 08 Lis 2008 19:24 ]
I jeszcze małe pytanie z mojej strony;
Czy u kogoś z forumowiczów nie dostanę kompresora G60 po taniości bo chodzi mi po głowie takie małe COMBO GT20+G60
Ostatnio zmieniony sob lis 08, 2008 20:27 przez arwam, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » sob lis 08, 2008 21:52

zaprzal pisze:arwam napisał/a:
A z jakich silników pochodzą?


z najbardziej dlubanych IDI jakie znam z 3.0d MB
No to koledzy jak z tymi wtryskami? Pasują czy nie do 1.6?
arwam pisze:chodzi mi po głowie takie małe COMBO GT20+G60
Tylko po co? Po to w VNT masz zmienną geometrią żeby dostosować charakterystykę doładowania do własnych potrzeb :bigok:


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

arwam

Post autor: arwam » sob lis 08, 2008 22:04

adam16v pisze:arwam napisał/a:
chodzi mi po głowie takie małe COMBO GT20+G60


Tylko po co? Po to w VNT masz zmienną geometrią żeby dostosować charakterystykę doładowania do własnych potrzeb
_________________
Po to żeby silnik jak naj bardziej odciążyć na wydechu.
I żeby całkowicie zlikwidować opuźnienie doładowania.
Przy VNT jeśli zrobisz nisko doładowanie to przy jeździe ze stałą prędkością np 120km/h masz spore ciśnienia około 0,5-0,7bara silnik bardziej się nagrzewa i więcej pali, można by tą drogą iść gdyby była dłuższa skrzynia biegów np z 1Z a nie poczciwa 4T.

A co do wtrysków to będą pasować hoć jeśli niezamierzasz zakładać w przyszłości dużej pompy to nie wiem czy jest sens zabawy poszukiwania mocy we wrtyskach ponieważ paliwo będzie za wolno podawane.
Pozdro dla wszystkich kombinatorów

[ Dodano: 08 Lis 2008 21:05 ]
adam16v pisze:arwam napisał/a:
chodzi mi po głowie takie małe COMBO GT20+G60


Tylko po co? Po to w VNT masz zmienną geometrią żeby dostosować charakterystykę doładowania do własnych potrzeb
_________________
A czemu nie?
A tak na poważnie;
Po to żeby silnik jak najbardziej odciążyć na wydechu.
Przy VNT jeśli zrobisz nisko doładowanie to przy jeździe ze stałą prędkością np 120km/h masz spore ciśnienia około 0,5-0,7bara silnik bardziej się nagrzewa i więcej pali, można by tą drogą iść gdyby była dłuższa skrzynia biegów np z 1Z a nie poczciwa 4T.

A co do wtrysków to będą pasować hoć jeśli niezamierzasz zakładać w przyszłości dużej pompy to nie wiem czy jest sens zabawy poszukiwania mocy we wrtyskach ponieważ paliwo będzie za wolno podawane.
Pozdro dla wszystkich kombinatorów
Ostatnio zmieniony sob lis 08, 2008 22:08 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz lis 09, 2008 00:04

arwam pisze:założ GT2052V do tego zrób avance i wtrysk wody i powstanie pierwsze 400KM w polsce z 1.6TD
:lol: 400km i 6tys obrotow zostawiam dla Ciebie ;)
Ostatnio zmieniony ndz lis 09, 2008 00:07 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob lis 15, 2008 04:43

Mam pomysł założ GT2052V do tego zrób avance i wtrysk wody i powstanie pierwsze 400KM w polsce z 1.6TD
A to wszystko to i tak grzebanie palcem w dupie :)


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
ksionc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: ksionc » wt lis 18, 2008 11:41

aw69 pisze:A to wszystko to i tak grzebanie palcem w dupie :)
o tototo :grin:


Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn

arwam

Post autor: arwam » wt lis 18, 2008 18:21

aw69 pisze:
Mam pomysł założ GT2052V do tego zrób avance i wtrysk wody i powstanie pierwsze 400KM w polsce z 1.6TD
A to wszystko to i tak grzebanie palcem w dupie :)

znaczy się i tak mnie wyprzedzisz na ćwierć mili? :rotfl:
Poczekaj do wiosny :chytry:
a potem :mlotek:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt lis 18, 2008 20:12

arwam, z calym szacunkiem ale mozesz miec "drobne" problemy zeby objechac golfa aw69... chocbys na glowie stanal i nie wiem co wtryskiwal :green_fuck:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt lis 18, 2008 20:24

arwam pisze:znaczy się i tak mnie wyprzedzisz na ćwierć mili? :rotfl:
oj chyba nie wiesz do kogo napisałeś :PP



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości