AAZ jest silnikiem lepszym na codzień (ale nie ekonomiczniejszym średnio przy takiej mocniejszej jeździ 6-6,5ltr/100km w cyklu mieszanym) bo nie trzeba często mieszać lewarkiem, można nim ruszać z miejsca z powodzeniem z trójki lub czwórki
A JR to taka dieslowska HAYABUSA i daje maksimum radości z jazdy i dzięki krutszemu skokwi tłoka ma mniejszą prędkość liniową tłoków przy identycznych obrotach a co za tym idzie kręci bardzo wysoko.( silniki mercedesa mają jeszcze krótszy skok tłoków i kręcą się jeszcze wyżej)
[ Dodano: 08 Lis 2008 14:29 ]
A z jakich silników pochodzą?zaprzal pisze:a sprawdzales czy to jakakolwiek roznica? Wiekszosc czopikowych ma otworek 1mm, roznia sie czasem skokiem iglicy. Sprawdzales 310 i 314? :>
Ważna jest pojemność pojedynczego cylidra i to pod jaką głowiczke jest przeznaczona końcówka