Jak zdjac przedni zderzak?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zieluh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw mar 08, 2007 19:57
Lokalizacja: kujawsko pomorskie

Jak zdjac przedni zderzak?

Post autor: zieluh » czw mar 08, 2007 20:11

WITAM SERDECZNIE WSZYSTKICH!MAM PYTANKO JAK ODKRĘCIĆ PRZEDNI ZDERZAK GDZIE MA ON UMIEJSCOWIONE MOCOWANIA. Z GORY DZIĘKUJE ZA ODPOWIEDŻ :D
Ostatnio zmieniony czw mar 08, 2007 21:24 przez zieluh, łącznie zmieniany 1 raz.



acand
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt lut 24, 2006 22:00
Lokalizacja: PL

Post autor: acand » czw mar 08, 2007 21:18

z tego co pamietam to masz piec srub przykreconych z dolu na calej dlugosci zderzaka i na pewno jedna z gory ktora odkrecisz dopiero po zdjeciu grila i tego pasa pod lampami tak przynajmniej bylo u mnie no i po odkreceniu srub wysuwasz zderak do przodu



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3207
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw mar 08, 2007 21:19

Sciagasz grill (jest na spinki od gory i od dolu, chyba po 4), potem zobaczysz od gory wkrety (chyba 5), od spodu zderzaka rownolegle tez masz wkrety, wystarczy sie schylic, potem odpinasz spinki z nadkoli (te ktore za spiete do zderzaka), potem zderzak ciagniesz do przodu (po bokach jest wsuniety w mocowania, wiec musisz go z nich wysunac) i po sprawie. Montaz w odwrotnej kolejnosci.

Pozdro
Gitner
Ostatnio zmieniony czw mar 08, 2007 21:20 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » czw mar 08, 2007 21:20

Z tego co pamiętam zderzak jast mocowany śrubami wkręconymi pionowo od góry i pionowo od dołu.
Żeby się dostać do górnych trzeba zdjąć atrapę chłodnicy.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw mar 08, 2007 21:28

I przed wyciągnięciem wypiąć wtyczki od kierunków i halogenów


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3207
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw mar 08, 2007 21:44

Paweł Marek pisze:I przed wyciągnięciem wypiąć wtyczki od kierunków i halogenów
Kierunki i blendy to lepiej zdjac (trwa to sekundy) bo i tak same wypadna przy sciaganiu.. odkrecenie halusow to tez nie problem..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » czw mar 08, 2007 21:58

no i pamietaj by od nadkoli lub dokładki zderzaka odkrecic kierownice powietrze (jesli jeszcze sa)



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3207
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw mar 08, 2007 22:05

ku_bi pisze:no i pamietaj by od nadkoli lub dokładki zderzaka odkrecic kierownice powietrze (jesli jeszcze sa)
Nie trzeba.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » czw mar 08, 2007 22:09

Gitner pisze:
ku_bi pisze:no i pamietaj by od nadkoli lub dokładki zderzaka odkrecic kierownice powietrze (jesli jeszcze sa)
Nie trzeba.

Pozdro
Gitner
kierownice powietrza przykrecone sa do dokladki zderzaka i nadkoli, wiec trzeba odkrecic, chyba ze chce sie je polamac



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3207
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw mar 08, 2007 22:17

ku_bi pisze:kierownice powietrza przykrecone sa do dokladki zderzaka i nadkoli, wiec trzeba odkrecic, chyba ze chce sie je polamac
Ja nic nie odkrecam i nic nie mam polamane :P Kierownica powietrza siedzi gdzie jej miejsce.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » czw mar 08, 2007 22:27

Gitner pisze:
ku_bi pisze:kierownice powietrza przykrecone sa do dokladki zderzaka i nadkoli, wiec trzeba odkrecic, chyba ze chce sie je polamac
Ja nic nie odkrecam i nic nie mam polamane :P Kierownica powietrza siedzi gdzie jej miejsce.

Pozdro
Gitner
byc moze w tylnej czesci nie masz jej przykreconej, prawidłowo jest dokrecona z przodu do dokładki zderzaka a z tyłu do wewnetrznego nadkola, wiec jak sciagnac zderzak bez odkrecania skoro trzyma sie nadkola



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3207
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw mar 08, 2007 22:46

ku_bi pisze:byc moze w tylnej czesci nie masz jej przykreconej, prawidłowo jest dokrecona z przodu do dokładki zderzaka a z tyłu do wewnetrznego nadkola, wiec jak sciagnac zderzak bez odkrecania skoro trzyma sie nadkola
Zderzak zderzakiem, nadkole nadkolem. Opis jest wyzej, wg niego sciagam zderzak. Jutro zreszta porobie fotki, moze wszystko sie wyjasni.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » czw mar 08, 2007 22:51

Gitner pisze:
ku_bi pisze:byc moze w tylnej czesci nie masz jej przykreconej, prawidłowo jest dokrecona z przodu do dokładki zderzaka a z tyłu do wewnetrznego nadkola, wiec jak sciagnac zderzak bez odkrecania skoro trzyma sie nadkola
Zderzak zderzakiem, nadkole nadkolem. Opis jest wyzej, wg niego sciagam zderzak. Jutro zreszta porobie fotki, moze wszystko sie wyjasni.

Pozdro
Gitner
wiec te 2 plastiki - osłony kierownicy powietrza łączą pod spodem zderzak z nadkolem i trzeba ja odkrecic, inna sprawa ze wiele mk3 jest powypadkowych lub tez mogly sobie ot wypasc od jazdy po dziurach i nie wszystko jest skrecone jak ma byc

wiec nie kazdy mk3 ma kazda srubke wkrecona, ale zakładac nalezy ze ma wiec autorowi tematu radze sprawdzic czy ma tak jak radzę



zieluh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw mar 08, 2007 19:57
Lokalizacja: kujawsko pomorskie

Post autor: zieluh » pt mar 09, 2007 09:55

DZIEKUJE BARDZO ZA ODPOWIEDŻ.JESZCZE TYLKO JEDNO PYTANKO CO TO SĄ TE KIEROWNICE POWIETRZA? :D



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 64 gości