Dziwne wskazania temperatury

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Marooo9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: wt gru 27, 2005 21:57
Lokalizacja: Poland
Kontakt:

Dziwne wskazania temperatury

Post autor: Marooo9 » wt lut 27, 2007 10:40

Witam. Mam Seat Ibize 2.0 GTi (2E). zegar od tempreatury płynu chłodniczego na zimnym silniku po odpaleniu pokazuje już 90 stopni a podczas jazdy 110 a nawet potrwafi zamknąć skale stojąc w korku gdzie temperatura oleju ma niecałe 80 stopni. A sam zegar nie moze być chyba uszkodzony ponieważ po wyłączeniu zapłonu kładzie sie na poczatku!
---------------------------
dodam tylko ze:
Na rozgrzanym silniku gdzie oczywiście wsazówka od temperatury płynu lezała już na czerwonym polu ale temp oleju była 76 stopni wypiąłem wtyk z czujnika i wskazówka cofa sie ale tylko do połowy (90stopni a po ponownym wpięciu wraca na 110 stopni!) kładzie się zupełnie dopiero po wyłączeniu zapłonu.
O co chodzi???????



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » wt lut 27, 2007 10:44

Jeśli przewód od czujnika nie jest gdzieś przywarty to w takim przypadku może być uszkodzona "deska" i źle steruje wkaźnikiem temperatury w niej zamontowanym :/


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Marooo9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: wt gru 27, 2005 21:57
Lokalizacja: Poland
Kontakt:

Post autor: Marooo9 » wt lut 27, 2007 10:49

Ale jak by deska była uszkodzona to wskazówka by sie nie kładła całkowicie po wyłączeniu zapłony.
A o jaki przewód chodzi dokładnie??



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » wt lut 27, 2007 10:59

Przewód od czujnika temperatury do deski.
W tym modelu auta wkaźnik temparatury jest już chyba na silniku krokowym a nie standardowym wychyle stąd twierdzę że to może być wina "deski". Silniczek może wykonywać za dużą ilość kroków.
Powodzenia.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 93 gości