Witam. Mam Seat Ibize 2.0 GTi (2E). zegar od tempreatury płynu chłodniczego na zimnym silniku po odpaleniu pokazuje już 90 stopni a podczas jazdy 110 a nawet potrwafi zamknąć skale stojąc w korku gdzie temperatura oleju ma niecałe 80 stopni. A sam zegar nie moze być chyba uszkodzony ponieważ po wyłączeniu zapłonu kładzie sie na poczatku!
---------------------------
dodam tylko ze:
Na rozgrzanym silniku gdzie oczywiście wsazówka od temperatury płynu lezała już na czerwonym polu ale temp oleju była 76 stopni wypiąłem wtyk z czujnika i wskazówka cofa sie ale tylko do połowy (90stopni a po ponownym wpięciu wraca na 110 stopni!) kładzie się zupełnie dopiero po wyłączeniu zapłonu.
O co chodzi???????
Dziwne wskazania temperatury
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przewód od czujnika temperatury do deski.
W tym modelu auta wkaźnik temparatury jest już chyba na silniku krokowym a nie standardowym wychyle stąd twierdzę że to może być wina "deski". Silniczek może wykonywać za dużą ilość kroków.
Powodzenia.
W tym modelu auta wkaźnik temparatury jest już chyba na silniku krokowym a nie standardowym wychyle stąd twierdzę że to może być wina "deski". Silniczek może wykonywać za dużą ilość kroków.
Powodzenia.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 93 gości