Dokrecanie głowicy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Dokrecanie głowicy

Post autor: michi » śr lut 21, 2007 12:17

Witam !!!

Wiem ze głowice trzeba dokrecic. Przejechałem 1000km i prubuje dokrecac no wiecie Co niebatdzo mi to szło niektore sruby poszły ale niektore naprawde ani drgneły. Wszystkie dokreciłem z odpowiednim momentem tak jak pisaliscie. I teraz nie wiem co jest Dodam ze uszczelke mam z Dezenta i nowe srubu.

Pozdrawiam MiChI



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr lut 21, 2007 12:30

michi pisze:Wiem ze głowice trzeba dokrecic
W książce tak pisze,ale dużo osób na forum twierdzi że sie powinno dokręcac..... Obrazek



michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Post autor: michi » śr lut 21, 2007 12:46

no ja dokreciłem ale te sruby co sie dało tez mam ta ksiazke. ale jak niektorych nie dało sie nawet ruszyc ani drgneła to co ??



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr lut 21, 2007 13:26

michi pisze:no ja dokreciłem ale te sruby co sie dało tez mam ta ksiazke. ale jak niektorych nie dało sie nawet ruszyc ani drgneła to co ??
a na ciełym czy na zimnym silniku próbowałeś je dokręcić?
rób to na zupełnie zimnym,
jak się już nie dało to spoko nic nie ruszaj, tak ma być i już ...


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr lut 21, 2007 14:19

ja twierdze że dobrze jest dokręcić tak jak mówi książka, po montażu, odpowiednimi momentami a potem jeszcze 90* i musi być :)
3 razy tak robiłem i żaden sie nie rozkręcił


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lut 21, 2007 14:32

tez mysle, ze zwykla uszczelke trzeba dokrecic, stalowej nie


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr lut 21, 2007 14:46

Cinek pisze:ja twierdze że dobrze jest dokręcić tak jak mówi książka,
jak wymyślali książkę 20-21 lat temu, tak sądzę bo jest wzmianka o identyfikacji VIN
na stronie 11 w książce od mk2 m.in rocznika to wtedy nie znali pewnie blaszanych
uszczelek ;-) :jezor: :bajer: :bajer: :bajer:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lut 21, 2007 14:52

jeszcze jest zabawna sprawa bo w ksiazce "sam naprawiam" o 1,6td jest napisane
Po przebiegu ok.1000km po naprawie nalezy ponownie dociagnac sruby glowicy cylindrow. UWAGA: Powyzsze nie dotyczy (...) silnika z katalizatorem 1V. Silnik ten wyposażony jest w zmienioną uszczelkę głowicy cylindrów, która nie pozwala na dalsze dociąganie
co o tym myslicie?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr lut 21, 2007 15:03

ja myśle że ta książka jest fajna, ale nie na dzisiejsze realia eksploatacyjne. każe olej wymieniać co 7,5 tyś a filtr co drugą wymianę :) teraz są inne czasy, lepsze materiały. ale poczytać warto co piszą, bo sie konstrukcje nie zmieniły


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Kamils19931
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt paź 28, 2008 14:05
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: Kamils19931 » wt paź 28, 2008 18:20

czy mi pomerzecie z jaką siłą mam dociągnońć kluczem dynamometrycznym (chyba tak się pisze ) przy vw t4 silnik 1.9td

[ Dodano: 28 Paź 2008 19:23 ]
czy mi pomerzecie z jaką siłą mam dociągnońć głowice kluczem dynamometrycznym (chyba tak się pisze ) przy vw t4 silnik 1.9td



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości