Witam
Mam pbolemik z obrotami w golfie mk3 silnik 1,4.
bylem na komputerze i wykazalo ze mam zamkniety czujnik polozenia przepustnicy ( czujnik F60).
Mozna go samemu wymienic i gdzie on sie wogole znajduje...?
I ile kosztuje?Jak wyglada??...Szukalem na allegro ale nie ma...
pozdrawiam i dziekuje za pomoc
[MK3 1,4] Czujnik położenia przepustnicy.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Może ten temat coś Ci pomoże..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 15bb19ac0c
a tu dwie fotki
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... ic=0&moto=
i sklep:
http://72.14.221.104/search?q=cache:8Jg ... =clnk&cd=2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 15bb19ac0c
a tu dwie fotki
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... ic=0&moto=
i sklep:
http://72.14.221.104/search?q=cache:8Jg ... =clnk&cd=2
be quick or be dead..
Czujnik ten jest nie wymienialny!!!!!
Jest on przykręcany do dolnego elementu wtrysku na podczas montarzu w fabryce i jest to jedyne właściwe położenie tego czujnika. Nie da się go wymienic i ustawić ręcznie jak to ktoś podaje w wątku przytoczonym wyżej - totalna bzdura!!! Ja też go miałem do wymiany bo robił zwarcie do masy i kupiłem sam czujnik - ustawił mi go mechanik używając do tego Vaga i był spokój z obrotami jakieś 2 miesiące. Po tym czasie usterka znów się pojawiła i dopiero po trafieniu do pożądnego douczonego mechanika dowiedziałem się że nie wolno tego w ogóle odkręcać!!!Musiałem kupić cały wtrysk (choś potrzebny jest tylko dół gaźnika ale nie sprzedają tego osobno) na szrocie. Dopiero za 4 razem trafiłem taki wtrysk w którym nie był odkręcany czujnik i od tego czasu auto chodzi mi równo 850 obr/min na jałowym po rozgrzaniu. Jak chcesz mieć spokój to tylko taka naprawa jaką przedstawiłem jest możliwa. A jak chcesz próbować to moge ci za 100 zł oddać cały wtrysk z 2 czujnikami i baw się.
Jest on przykręcany do dolnego elementu wtrysku na podczas montarzu w fabryce i jest to jedyne właściwe położenie tego czujnika. Nie da się go wymienic i ustawić ręcznie jak to ktoś podaje w wątku przytoczonym wyżej - totalna bzdura!!! Ja też go miałem do wymiany bo robił zwarcie do masy i kupiłem sam czujnik - ustawił mi go mechanik używając do tego Vaga i był spokój z obrotami jakieś 2 miesiące. Po tym czasie usterka znów się pojawiła i dopiero po trafieniu do pożądnego douczonego mechanika dowiedziałem się że nie wolno tego w ogóle odkręcać!!!Musiałem kupić cały wtrysk (choś potrzebny jest tylko dół gaźnika ale nie sprzedają tego osobno) na szrocie. Dopiero za 4 razem trafiłem taki wtrysk w którym nie był odkręcany czujnik i od tego czasu auto chodzi mi równo 850 obr/min na jałowym po rozgrzaniu. Jak chcesz mieć spokój to tylko taka naprawa jaką przedstawiłem jest możliwa. A jak chcesz próbować to moge ci za 100 zł oddać cały wtrysk z 2 czujnikami i baw się.
Pozdrawiam Paweł
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 83 gości