[MK2 1.8 LPG] Brak ssania. Kłopot z zapalaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

klibeusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz wrz 03, 2006 22:42
Lokalizacja: BB

[MK2 1.8 LPG] Brak ssania. Kłopot z zapalaniem

Post autor: klibeusz » sob lis 11, 2006 22:29

Witam mam nastepujący problem -na zimno dzieje sie tak
BRAK SSANIA-musze trzymać koło 3 minut gaz, żeby chodził rowno, w przeciwnym razie gaśnie
Praca NIE na wszystkie cylindry przy zapalaniu
DUZE spalanie
-12,5 litra gazu
Czasem CZARNY DYM przy zapalaniu-ale oleju nie bierze wogóle

CZASEM w czasei jazdy blokuje sie na obrotach-zawiesza sie powiedzmy na 4 tys, wtedy wysiadam z auta dociskam reką linke i jest dobrze-czy to ma wpływ z silnikime krokowym czy tylko problme będzie z linką??
Ostatnio zmieniony ndz lis 12, 2006 08:30 przez klibeusz, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 11, 2006 22:33

To drugie to pewnie zacierająca sie lnika, a pierwsze: napisz jaki masz rodzaj zasilania (gaźnik, wtrysk jaki)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

klibeusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz wrz 03, 2006 22:42
Lokalizacja: BB

Post autor: klibeusz » sob lis 11, 2006 22:35

SILNIK 1.8 na monowtrysku elektronicznym, wymienione świece, przewody WN< rozrusznik, akumulator.







JAkiś miesiąć temu musialem go ze 3 razy na popych zapalić ..moze coś z rorządem nie tak...nie mam pojęcia już..
DZIĘUKUĘ za odpowiedzi.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob lis 11, 2006 22:38

przy mk3 ppowiedziałbym że to czujnik temperatury ale????? pomału pomału w mk3 jak się odłączy czujnik temperatury własnie obroty wzrastaja i ramie przepustnicy (zaczep linki gazu) sie przesuwa automatycznie i obroty wzrastają

[ Dodano: Sob Lis 11, 2006 21:40 ]
czyli posiadasz czujnik temperatury więc jak zapalisz silnik i odłaczysz czujnik temp zwróc uwagę własnie na ramię przepustnicy i na obroty jezeli u ciebie sie nic nie zmieni to znak że czujnik padł

[ Dodano: Sob Lis 11, 2006 21:43 ]
dziejo pisze:to znak że czujnik padł
raczej na 99.9 %

[ Dodano: Sob Lis 11, 2006 21:47 ]
Czasem CZARNY DYM
czarny dym nie musisz sie martwić to jest skutek jezdzenia na gazie nie jest to szkodliwe dla silnika to czarnr z tyłu to jest olej owszem ale wytracony z gazu na sutek wysokiej temperatury on jak zastygnie osadza sie na zaworach w kolektorze i to jest własnie to bo dymi tylko przez chwilke



klibeusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz wrz 03, 2006 22:42
Lokalizacja: BB

Problmeów ciąg dalszy////////

Post autor: klibeusz » ndz lis 12, 2006 22:10

dziejo-dzięki hm dzisiaj odłączyłęm przewód od czujnika i w jego miejsce wpiąłem opornik 2,8 Kohm....-dalej oboty za niskie i zgasł. wiec czujnik chyba dobry będzie,,,,...:(, jednka pod nogą poczułęm ze pedał gazu szedł w dół....czy może jednak CZUJNIK??

w sumie mam filtr powietrza dość mocno zanieczyszczony-ale nie znam się -watpię żeby on miał aż taki wpływ na to...



krzys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pt lut 04, 2005 10:19
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys » pn lis 13, 2006 12:06

Miałem uszkodzony czujnik podajacy temperature na komputer co prawda w innym silniku.
Objawy:nie palił na zimnym silniku na benzynce, na gazie było ok(o ile można tak mówić o zapalaniu na gazie przy - 20 )!
Jak sie rozgrzał bez względu na paliwo było ok
Dziwi mnie to że nie pracuje na wszystkich cylindrach
życzę powodzenia

[ Dodano: Pon Lis 13, 2006 11:07 ]
no i oczywiscie na zepsutym czujniku zsania nie było



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 135 gości