2 mapy wtrysku
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
2 mapy wtrysku
czy da się zrobić żeby mieć w jednym ecu 2 mapy wtrysku . żeby działało na zasadzie przyciskam przycisk i buch mam 150 km . i fajnie jak by to działało w czasie jazdy
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
2 mapy wtrysku
No to trzeba było napisać, jak nie powiesz o co chodzi to nikt nie zgadnie A jeszcze powiedz jaki masz nr sterownika. W jednych da się łatwiej a w innych trochę na około. W dieslu wg mnie to nie ma sensu, no chyba że dajesz mocno zmodzonego diesla dziewczynie i się boisz że wciśnie gaz i wjedzie w płot
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
2 mapy wtrysku
Jeśli chodzi Ci o 4 bloki kodowań to nie da się ich zmieniać w trakcie jazdy. No dobra da się, ale odpalanie laptopa, wyłączanie i włączanie silnika w trakcie jazdy nie jest za wygodne hehe.
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
2 mapy wtrysku
No da się ale mówisz o 4 kodowaniach czyli o zestawach oddzielnych map czy o 1 kodowaniu i 4 różnych torque limiterach? Bo tego pierwszego nie zmienisz podczas jazdy a to drugie tak. No i pytanie na jakim sterowniku? MSA15 czy EDC15? Kolega założył wątek z zapytaniem czy można mieć różne mapy i czy można zmieniać przyciskiem i nic nie powiedział, jaki sterownik, jaki silnik, gdyby wszystko napisał to by się dowiedział czy się da i jak to zrobić.
-
- Ma gadane
- Posty: 191
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 17:59
- Lokalizacja: Żarnów/Kressbronn(Bodensee/DE)
- Kontakt:
2 mapy wtrysku
Az tak dobrze sie nie znam wiec pewnie jest tak jak mowisz ....poprosu mam taki sterownik u siebie z 4 "mapami" czy jakby to nie zwal : tzn serie, eko soft ;1,23 bara i soft z odcinka przelączane w locie 2 przyciskami
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Re: 2 mapy wtrysku
Co Ci da zdjęcie 2 przycisków? Możesz sobie nawet wsadzić dwa dodatkowe przyciski od świateł przeciw mgielnych i nimi zmieniać mapy. Albo 5 stanowy suwak podgrzewanych foteli i nim zmieniać Zimna pupa wolny program, ciepła pupa dużo mocy , hahhaadaniel222 pisze:a jak zrobione to jest zdj czy coś daj
2 mapy wtrysku
W takich sytuacjach można odłączać podciśnienie od turbiny.darwaz pisze:W dieslu wg mnie to nie ma sensu, no chyba że dajesz mocno zmodzonego diesla dziewczynie i się boisz że wciśnie gaz i wjedzie w płot
Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
2 mapy wtrysku
no dobra to mamy sterownik MSA15 028906021GL sa tam 3 codebloki to jak to zrobic na pstryczek elektryczek bez podłaczania lapka ;p?
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
2 mapy wtrysku
Napisałem wcześniej że bloków kodowań nie da się zmieniać bez wyłączenia silnika.Przynajmniej według mojej wiedzy sterownik musi być zresetowany żeby zmienić blok na inny. W trakcie pracy silnika można zmieniać torque limitery ale też nie we wszystkich sterownikach da się to zrobić. Nie zaglądałem do wsadu z twojego ale na pewno 028906021HC ma 3 limitery i miejsce na 4ty więc można mieć 4 zmieniane przyciskiem mapy. W sterownikach msa15 które seryjnie nie mają 3 limiterów jest teoretycznie miejsce w pamięci na 3 ale nie próbowałem tego robić. Jeśli nie da się w sterowniku torque limiterem to można przyciskiem ograniczać doładowanie turbiny i wyjdzie na to samo.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość