Golf III TDI - jak wymienić filtr paliwa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Golf III TDI - jak wymienić filtr paliwa

Post autor: krystek007 » śr wrz 06, 2006 14:20

Witam, nadal mam problem z mocą opisany tu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... trata+mocy
postanowiłem zmienić filtr paliwa, silnik 1Z i wersja filtra wkrecana - taką kupiłem, starą wykręcam...ale widzę że paliwko jest w środku, jak nakręcę nowy to wnioskuję że jakoś trzeba wcześniej napełnić nowy filtr paliwem??? jeśli tak to jak? nie mam pod ręka w buteleczce zapasu ON'a :-) może ktoś wie jak wymienić filtr bezpiecznie, żeby nie zapowietrzyć układu???



bercik2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lis 21, 2005 23:06
Lokalizacja: Połaniec
Kontakt:

filtr paliwa

Post autor: bercik2 » śr wrz 06, 2006 14:47

witam
wszystkie wskazówki znajdziesz tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=10827 , ja u siebie nie zalewam filtra odpalam silik czekam aż zgaśnie i wtedy pedał gazu w podłoge i odpala bo wtedy sie odpowietrza (jak wciśniesz pedał gazu na maxa)


jak by nie było będzie bardzo miło :P

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr wrz 06, 2006 14:57

dokladnie :) wystarczy czasem troche poszukac :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » śr wrz 06, 2006 15:19

Ups sorki i dzieki za pomoc . Jeszcze pytanie jak silnik zgasnie wciskam pedał gazu na maxa i jak długo mam trzymac wcisniety ? i czy potem jak odpalę drugi raz to poczekać jeszcze czy nie zgaśnie?


Pozdrawiam.

matiix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt wrz 05, 2006 23:17
Lokalizacja: kutno

Post autor: matiix » śr wrz 06, 2006 15:26

witam tez wymienialem filt paliwa podlaczylem nowy zapalilem autko po chwili silnik zgasl ale pokrecilem troche i zapalilo i jest oki!



Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » śr wrz 06, 2006 15:33

ok. dzięki :-)

[ Dodano: 06 Wrz 2006 16:14 ]
Filtr zmieniłem, zdziwilo mnie tylko, że nowy jest znacznie dłuższy od starego :-/ i ledwo zmiescił się w stare miejsce, chcialem sprawdzić firmę, ale nigdzie takowej nie ma, pudelko bez napisów, filtr również, mam nadzieję, że nie jakas kicha bo dałem za niego 55zł, ciekawę czy bedzie jakaś poprawa w jeździe :-)


Pozdrawiam.

matiix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt wrz 05, 2006 23:17
Lokalizacja: kutno

Post autor: matiix » śr wrz 06, 2006 16:37

nastepnym razem kup filtr renomowanej firmy np: bosch ja taki kupilem i wcale nie byl az tak drogi dalem za niego 50zl. pozdrawiam!



Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » śr wrz 06, 2006 18:29

Czy złej jakości filtr może byc powodem tego że auto mi teraz nie chce zapalić???? zrobiłem jak pisaliście, ale auta juz ie zapaliłem, męczyłem go godzinę!!! widzę pęcherzyki powietrza w przewodach paliwowych, czyli stało się to czego chciałem uniknąć, jak odpowietrzyć to cholerstwo teraz???


Pozdrawiam.

bercik2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lis 21, 2005 23:06
Lokalizacja: Połaniec
Kontakt:

pęcheżyki

Post autor: bercik2 » śr wrz 06, 2006 20:41

poskręcaj wszystkie objemki dobrze bo może tam ciągnąć powietrze , wciśnij pedał gazu do oporu i kręć rozrusznikiem aż zapali


jak by nie było będzie bardzo miło :P

Awatar użytkownika
Arczi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: wt sty 18, 2005 21:09
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: Arczi » śr wrz 06, 2006 21:37

a moze masz ten zaworek na filtrze uszkodzony i przepuszcza powietrze



Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » śr wrz 06, 2006 22:14

Juz zapalił...po długim...kręceniu, nadal widzę powietrze w przwodzie, ale... nie słyszę aby źle pracował, więc... Dzieki za szybką odpowiedź, byłem w stresei :-)


Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr wrz 06, 2006 23:29

nastepnym razem mozesz kupic filtr Knechta ja mam taki paliwa oleju i powietrza :) i bodajze przeciwpylkowy

co do wciskania pedalu gazu podczas uruchamiania to wedlug mnie w TDI nic to ie daje bo tam pompa jest sterowana elektronicznie a nie linka :P

PS skromnie dodam ze fotoporada jest moja ;)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » czw wrz 07, 2006 08:37

Aaa widzę Adamm, dobra robota z tym tutorialem :-) ja akurat miałem łatwiej bo tylko spodnią część wykręciłem, u mnie góra z wężykami zostaje nie ruszana, więc powietrze w przewodzie napewno jest nie od tego, a czy jesli wszystko jest szczelne, to układ się odpowietrzy sam po pewnym czasie???


Pozdrawiam.

bercik2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lis 21, 2005 23:06
Lokalizacja: Połaniec
Kontakt:

powietrze

Post autor: bercik2 » czw wrz 07, 2006 21:43

układ sie powinien sam odpowietrzyż ale skoro masz pęcheże w wężykach to coś musi być nie tak pewnie rano nie będzie chciał palić ale zobaczysz niewiem dokładnie jak to jest w TDI ale powietrza na wolnych obrotach tam nie powinno być


jak by nie było będzie bardzo miło :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 32 gości