TDi - traci moc

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

domek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: domek » czw sie 24, 2006 20:24

Witam. U mnie to samo sie dzieje. Bylem na dynamicznym i jest cos z podcisnieniem. W poniedzialek jade na znaczny remoncik autka i przy okazji ma tez popracowac nad tym. Moj meches stawia na wezyki od podcisnienia. Jak zdarzy wszystko zrobic w poniedzialek a ja przezyje moment zaplaty :grrr: to od razu pisze co sie dzialo. Pozdrawiam


"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"

Anusia
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn lut 06, 2006 13:25
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: Anusia » czw sie 24, 2006 20:30

ZagorTDI, Adama nie ma ..wyjechał ... tak ostatnio mi mówił, jak rozmawialismy ze sobą


[url=http://www.wunschkinder.net][img]http://www.wunschkinder.net/forum/ticker/tick/08/01/2008/47/26/Julian/0/153/0/51.png[/img]
[/url]

Projekt mk2 gti ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&start=900

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sie 24, 2006 22:12

Anusia pisze:ZagorTDI, Adama nie ma ..wyjechał ... tak ostatnio mi mówił, jak rozmawialismy ze sobą
ZagorTDI ostatecznie moze jest mała szansa, ze znajde chwilke w sobote koło poludnia - mam fejsa to mozemy podiagnozowac :)



Awatar użytkownika
ZagorTDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr sie 23, 2006 18:56
Lokalizacja: Zakręt
Kontakt:

Post autor: ZagorTDI » czw sie 24, 2006 22:23

Cowboy.

jezeli bedziesz miec czas, to z wielka chcecia...
bede wdzieczny.
z gory THX

Pozdrawiam.
Zagor


SERIALIK :) tak sie powinno odnawiać samochodziki http://www.voodoo-people.com/~daz/mull/wmv/

JAK TANKOWAĆ BEZ OGRANICZEŃ http://video.interia.pl/obejrzyj,film,33697,sortuj,sm,st,18303,pozycja,6,Stacja_benzynowa

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt sie 25, 2006 18:35

wocilem heheh i juz sie wstepnie z Zagorem umowilem


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » pt sie 25, 2006 18:36

Witam, jestem po diagnozie - u mnie wyskoczyło zwarcie do B+ opisane tu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59576
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
ZagorTDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr sie 23, 2006 18:56
Lokalizacja: Zakręt
Kontakt:

Post autor: ZagorTDI » sob sie 26, 2006 13:54

Bylem w piatek wieczorem na Vagu u Adamm'a.
i wszystko wyglada dobrze
nie ma zadnych bledow...
po jezdzie jak podlaczylismy sie ponownie, to rowniez nie wystapily bledy...

wiec nie mam pojecia czym to moze byc spowodowane....

pozdrawiam



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob sie 26, 2006 14:31

ZagorTDI pisze:nie ma zadnych bledow...
po jezdzie jak podlaczylismy sie ponownie, to rowniez nie wystapily bledy...
wy się macie w czasie jazdy VAGowawać, a nie zczytywac błędy...

diagnoza MUSI być dynamiczna pod obciażeniem..



irwin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lut 18, 2005 14:02
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: irwin » sob sie 26, 2006 14:41

Tak jak wcześniej kolega powiedział możliwe że to przepływka. Podaje za małe napięcie a ECU nie traktuje tego jako błąd. Naj prościej podmienic przepływke, bąć podpiąć oscyloskop i wszystko bedzie jasne.



Awatar użytkownika
ZagorTDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr sie 23, 2006 18:56
Lokalizacja: Zakręt
Kontakt:

Post autor: ZagorTDI » sob sie 26, 2006 15:30

oscyloskop powiadasz,,,
nie posiadam takiego urzadzenia...

ale z wielka chcecia bym sie podlaczyl aby sprawdzic Traktora...
denerwuje mnie to ze traci moc ... i to nie wiem gdzie... :(


SERIALIK :) tak sie powinno odnawiać samochodziki http://www.voodoo-people.com/~daz/mull/wmv/

JAK TANKOWAĆ BEZ OGRANICZEŃ http://video.interia.pl/obejrzyj,film,33697,sortuj,sm,st,18303,pozycja,6,Stacja_benzynowa

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » sob sie 26, 2006 16:47

oscyloskop powiadasz,,,
nie posiadam takiego urzadzenia...
To i lepiej bo diagnostyka LMM oscyloskopem to jak polowanie na muchę z dubeltówką :)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob sie 26, 2006 18:00

szczerze to ja nie odczulem spadku mocy przy jezdzie ponad 3000 tylko ze padal deszcz i na 5 juz nie bylo sensu wlaczac ale jak dla mnie jedzie dobrze

co do diagnozy dynamicznej to niestety brak laptopa z RS232


mam natomiast wykres z pracy na wolnych i jesli ktos potrafi to odczytac to udostepnie bo auto nie pracuje rowno

poza tym jaka powinna byc dawka paliwa na wolnych??

u mnie jest v3.4 -3.6 a u Zagora 8.8- 10.2 chyba za duza (lub za mala)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
ZagorTDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr sie 23, 2006 18:56
Lokalizacja: Zakręt
Kontakt:

Post autor: ZagorTDI » sob sie 26, 2006 18:05

Adamm.. nie udalo nam sie przekroczyc 130km/h..
tym bardziej ze pogoda byla kaszanka...
moze innym razem zobaczysz ze nie jest tak jak trzeba.
i jeszce jedno. sam zauwazyles ze na wolnych obrotach lekko nie rownon chodzi.

Pozdrawiam
i jeszcze raz dzieki Adamm.. piwko dala ciebie


SERIALIK :) tak sie powinno odnawiać samochodziki http://www.voodoo-people.com/~daz/mull/wmv/

JAK TANKOWAĆ BEZ OGRANICZEŃ http://video.interia.pl/obejrzyj,film,33697,sortuj,sm,st,18303,pozycja,6,Stacja_benzynowa

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz sie 27, 2006 00:05

no wlasnie dziwnie chodzil na wolnych - chodzil tak jak u mnie przy brudnym nastawniku tez byly wtedy takie objawy pracy na wolnych chwila dobrze i takie zakrztuszenie.

i cos mi ta dawka paliwa na wolnych nie pasuje


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości