Golf 2 1,6 td wymiana pompy wtryskowej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jujo7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt kwie 02, 2013 12:53

Golf 2 1,6 td wymiana pompy wtryskowej

Post autor: jujo7 » wt kwie 02, 2013 16:16

Chcę wymienić pompę wtryskową. Obecna pompa ma chyba walnietą głowice, bo na ciepłym silniku nie chce odpalić. Jak poleje wodą to pali.
Moja pompa ma nr. 0 460 484 027 a pompa na allegro ma nr. 0 460 494 241, czy mogę ją zamontować czy nie?



Awatar użytkownika
KarimBdG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr sty 18, 2012 00:11
Lokalizacja: CB

Golf 2 1,6 td wymiana pompy wtryskowej

Post autor: KarimBdG » śr kwie 03, 2013 14:18

po numerze wydaje mi się że masz silnik 1V (60km) bez lda (8mm) a ta która chcesz kupić po nr wygląda na pompę 9 mm z lda więc bd jak najbardziej pasować nawet lepsza od twojej starej furka bd miała trochę więcej mocy ale żeby poczuć większą różnice musiał byś wykręcić kolano z kolektora ssacego nawiercić wkręcić mały nypelek i do niego podłączyć wężyk podcisnieniowy idący do grzybka czyli do LDA. Działa to tak że gdy turbina pompuje pompa daje większą dawkę paliwa przez co lepiej czuć efekt turbo i auto lepiej jedzie ;)



Awatar użytkownika
jozeph32
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 13:51
Lokalizacja: lubelskie

Golf 2 1,6 td wymiana pompy wtryskowej

Post autor: jozeph32 » śr kwie 03, 2013 14:53

Jak najbardziej możesz ją zamontować tylko będziesz musiał założyć wężyk widoczny na zdjęciuObrazek


Był >http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... t=jozeph32
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;

berthold61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 443
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
Lokalizacja: Ruda Śląska

Golf 2 1,6 td wymiana pompy wtryskowej

Post autor: berthold61 » śr kwie 03, 2013 21:05

KarimBdG pisze: musiał byś wykręcić kolano z kolektora ssacego nawiercić wkręcić mały nypelek i do niego podłączyć wężyk podcisnieniowy idący do grzybka

ale mi się wydaje że wszystkie kolanka mają te nypelki już tylko jak nie ma potrzeby (brak turba) to są normalnie zaślepione kawałkiem wężyka


było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm

Awatar użytkownika
KarimBdG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr sty 18, 2012 00:11
Lokalizacja: CB

Golf 2 1,6 td wymiana pompy wtryskowej

Post autor: KarimBdG » sob kwie 06, 2013 10:10

w passatach z silnikiem aaz były zaslepione ale w golfach II ich nie było



berthold61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 443
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Golf 2 1,6 td wymiana pompy wtryskowej

Post autor: berthold61 » sob kwie 06, 2013 20:46

KarimBdG pisze:w passatach z silnikiem aaz były zaslepione ale w golfach II ich nie było

może w zwykłych kiblach bez turba nie ma ale ja mam ten sam silnik czyli 1v i mam taki nypek na 100 proc bo zakładałem pompę z grzybkiem jak stara padła i tylko wężyk podłaczyłem i jest gitara


było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14608
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf 2 1,6 td wymiana pompy wtryskowej

Post autor: Michał_1977 » ndz kwie 07, 2013 10:10

berthold61 pisze:ja mam ten sam silnik czyli 1v i mam taki nypek na 100 proc
Musiał być kolektor zmieniany lub samo kolanko,bo w 1V nie ma tego króćca.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
jozeph32
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 13:51
Lokalizacja: lubelskie

Golf 2 1,6 td wymiana pompy wtryskowej

Post autor: jozeph32 » ndz kwie 07, 2013 21:18

Ja u siebie w 1v miałem ten króciec oryginalnie tylko zaślepiony gumką :bigok:


Był >http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... t=jozeph32
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;

GIELDZIARZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: wt kwie 20, 2010 02:19

Golf 2 1,6 td wymiana pompy wtryskowej

Post autor: GIELDZIARZ » pt kwie 12, 2013 01:01

Mam ten sam problem jesli chodzi o pompe wtryskowa bo jak spalanie w 1.6 D mi wzroslo do 9L zauwazylem wyciek paliwa z pompy wtryskowej,poza tym silnik glosniej pracuje i odczulem spadek mocy a to typowe objawy padnietej pompy wtryskowej.Mysle raczej o regeneracji w Bosh Diesel Serwis ale przerazaja mnie koszty (podstawowa regeneracja 800zl wymmianiaja uszczelki,oringi rozbieraja i czyszcza ale jak sie okaze ze cos jeszcze trzeba wymienic to moze wyjsc nawet 2000zl).Myslalem tez o zakupie pompy regenerowanej ale takiej nie znalazlem na allegro.Niby najprosciej i najtaniej kupic uzywke za 200zl ale odstrasza mnie to ze malo kto daje sensowna gwarancje wiekszosc jest wyciagnieta z golfow ktore sa w agonalnym stanie bo skoro nie nadaja sie do sprzedazy w calosci to zywotnosc podzespolow bedzie raczej marna i za rok moze byc to samo.Sam nie wiem co zrobic.Sa 3 opcje:
1.Odlozyc kase na regeneracje i liczyc ze 800zl wystarczy.
2.Poczekac az na allegro pojawi sie regenerowana w co watpie.
3.Kupic uzywke i liczyc na szczescie ze pochodzi przynajmniej 50 tys km



misior19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pt cze 03, 2011 18:15

Golf 2 1,6 td wymiana pompy wtryskowej

Post autor: misior19 » pt kwie 12, 2013 14:47

W sumie wiesz za te 800zł będziesz miał 4 pompy używane :hmm: i tylko zmieniał po kolei jak masz czas :P
W sumie to wydaje mi się że mała liczba osób regeneruje pompy wtryskowe ze względu na tą cenę (jeszcze pal licho jakby to była kwota stała, a znając życie zawsze coś dojdzie jeszcze) i kupuje używki. Chyba że planujesz jeździć tym samochodem jeszcze z kilka dobrych lat to może i warto się pokusić o taką pompę.. Chociaż w skrajnym przypadku tych 2 tyś zł to byś kompletny silnik spokojnie dostał :P



berthold61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 443
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
Lokalizacja: Ruda Śląska

Golf 2 1,6 td wymiana pompy wtryskowej

Post autor: berthold61 » pt kwie 12, 2013 21:56

GIELDZIARZ pisze:.Mysle raczej o regeneracji w Bosh Diesel Serwis ale przerazaja mnie koszty (podstawowa regeneracja 800zl wymmianiaja uszczelki,oringi rozbieraja i czyszcza

to nie lepiej samemu kupić komplet uszczelek za 40 zł i po co przepłacać 20-to krotnie


było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm

GIELDZIARZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: wt kwie 20, 2010 02:19

Golf 2 1,6 td wymiana pompy wtryskowej

Post autor: GIELDZIARZ » sob kwie 13, 2013 16:52

Mam zamiar doprowadzis samochod do stanu idealnego moze nawet za pare lat zarejestrowac na zolte blachy wiec nie interesuja mnie rozwiazania krotkoterminowe typu zakup uzywanej bo to jest dobrew opcji na 1-2 lata pojezdzic i sprzedac zanim padnie.Myslalem tez o tym zeby samemu sprobowac rozebrac pompe i wszystko wymienic tylko nie wiem czy czegos nie przestawie poza tym po zdemontowaniu pompy rozrzad trzeba od nowa ustawic.Jak by byla na necie porada ze zdjeciami po kolei jak to zrobic to bym sie tego podjal.

Co do regeneracji to jeszcze sie rozejrze bo na necie wyczytalem ze sporo osob poleca warsztat w moim miescie co sie tym zajmuje wiec w poniedzialek podjade sie zapytac moze bedzie taniej.Kumpel ma tez znajomego ktorego rodzice maja serwis pomp bosha moze po znajomosci dostalbym jakis rabat.
Licze ze poza podstawowa wymiana uszczelek,oringow i wyczyszczeniem elementow nic wiecej nie wyjdzie bo moj mk II ma przejechane tylko 270k km i jest to prawie na pewno oryginalny przebieg bo zostal sprowadzony z Niemiec 10 lat temu przez rodzicow wiec nie przechodzil przez rece handlarzy,nawet tlumik koncowy jest jeszcze oryginalny w dodatku nie zgnily.



arka10
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pt lip 21, 2006 20:45
Lokalizacja: Poznań

Golf 2 1,6 td wymiana pompy wtryskowej

Post autor: arka10 » sob kwie 13, 2013 23:44

Przy 270000 tkm w pompie masz do wymiany ; Wszystkie uszczelki, siemering, tulejkę w pokrywie, i prawdopodobnie oś dźwigni gazu.
Koszty części w Niemczech; uszczelki - 12 E, siemering - 7E, tulejka - 12 E, oś - 25 E. Plus naprawa. Ja naprawiam to w Niemczech za 150 E.
W Polsce powinno to być taniej. Napisz z jakiego miasta jesteś i nr.tel.



berthold61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 443
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
Lokalizacja: Ruda Śląska

Golf 2 1,6 td wymiana pompy wtryskowej

Post autor: berthold61 » ndz kwie 14, 2013 14:01

arka10 pisze: Ja naprawiam to w Niemczech za 150 E.
W Polsce powinno to być taniej.


a ja myślę że w Polsce będzie drożej i to znacznie bo tu zawsze wszyscy się wiecznie dorabiają ,nawet w poradniku auto-świata było zestawienie usług serwisowych i większość tańsza była w Niemczech od wymiany tarcz z klockami po wymianę innych elementów -----dziwaczny ten kraj


było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości