immobilajzer

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
patryk2340
Carpe Diem
Carpe Diem
Posty: 552
Rejestracja: sob sie 19, 2006 18:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

immobilajzer

Post autor: patryk2340 » śr cze 13, 2012 18:40

Witam,
czy ktoś próbował demontować immobilajzer z auta?
Posiadam takie ustrojstwo, nie jest to chyba ori (z tego co wiem ori był wbudowany w kluczyk), ja posiadam osobny czytnik, który znajduje się pod pokrętłami nawiewów i pastylkę, którą za każdym razem trzeba przyłożyć przed odpaleniem auta. Strasznie mnie to denerwuje i szukam sposobu by się tego pozbyć.

Obrazek


Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

immobilajzer

Post autor: Paweł Marek » śr cze 13, 2012 19:02

Kluczowym elementem prawdopododobnie będzie przekaźnik załączony przez sterowniczek połączony z gniazdkiem na pastylkę. Trzeba iść po kablach i znaleźć ten przekaźnik i wywalić go i połączyć ze sobą kable które dochodzą do styków roboczych (na ogół podpisanych 30 i 87)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
patryk2340
Carpe Diem
Carpe Diem
Posty: 552
Rejestracja: sob sie 19, 2006 18:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

immobilajzer

Post autor: patryk2340 » śr cze 20, 2012 20:27

Paweł Marek, znalazłem sterownik tego immo. Posiada dość grubą wiązkę kabli, które idą głęboko za skrzynkę z bezpiecznikami i ciężko cokolwiek tam dojrzeć. Druga, cieńsza wiązka zakończona jest chyba gniazdem diagnostycznym. Być może jest możliwość podpiąć się czymś i po prostu zdezaktywować to urządzenie? Czy jednak szukać połączenia z tym przekaźnikiem o którym piszesz? Będzie niełatwo, bo tam naprawdę jest mnóstwo kabli i ciężko nawet rękę tam wcisnąć

Obrazek


Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

immobilajzer

Post autor: jeryk10 » śr cze 20, 2012 21:04

to immo pewnie jeszcze Niemcy zakładali idź po kablach to na pewno napotkasz przekaźnik razy 2 jeżeli go niema to musisz wyczaić masę tego ustrojstwa a reszta to będzie odcięcie


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

immobilajzer

Post autor: ssarna1 » śr cze 20, 2012 21:37

nie możesz na stałe wsadzić tej pastylki?


MK3 ADZ->AGU

Awatar użytkownika
patryk2340
Carpe Diem
Carpe Diem
Posty: 552
Rejestracja: sob sie 19, 2006 18:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

immobilajzer

Post autor: patryk2340 » śr cze 20, 2012 21:49

ssarna1, nie da rady, bo po kilku sekundach z pastylką immo automatycznie się aktywuje.
Na sterowniku jest zaznaczony rok 94 więc podejrzewam, że jeszcze w salonie Niemiec montował :hmm:


Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

immobilajzer

Post autor: agrala » czw cze 21, 2012 07:19

Rozbierz to ustrojstwo i daj zdjecia w dobrej ajkosci plytki zobu stron.
Najprawdopodobniej wystraczy zmostkowac styki przekaznikow w sreodku tego urzadzenia.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

immobilajzer

Post autor: norek111 » czw cze 21, 2012 19:41

Jest opis w Google jak obejść ten fabryczny immobiliser,wystarczy poszukać .


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

immobilajzer

Post autor: jeryk10 » czw cze 21, 2012 19:51

Podjedz do elektryka opanuje Ci to to immo jest tak proste ze bez problemu sobie poradzi


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
patryk2340
Carpe Diem
Carpe Diem
Posty: 552
Rejestracja: sob sie 19, 2006 18:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

immobilajzer

Post autor: patryk2340 » wt cze 26, 2012 16:22

Dziś miałem trochę wolnego czasu więc zabrałem się za rozbrajanie. Sterownik wpięty był w trzy obwody (rozrusznik, cewka i pompa paliwa). Odłączyłem immo, połączyłem przewody bezpośrednio i teraz wszystko hula tak jak powinno. Dzięki panowie za pomoc.


Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości