immobilajzer
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- patryk2340
- Carpe Diem
- Posty: 552
- Rejestracja: sob sie 19, 2006 18:23
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
immobilajzer
Witam,
czy ktoś próbował demontować immobilajzer z auta?
Posiadam takie ustrojstwo, nie jest to chyba ori (z tego co wiem ori był wbudowany w kluczyk), ja posiadam osobny czytnik, który znajduje się pod pokrętłami nawiewów i pastylkę, którą za każdym razem trzeba przyłożyć przed odpaleniem auta. Strasznie mnie to denerwuje i szukam sposobu by się tego pozbyć.
czy ktoś próbował demontować immobilajzer z auta?
Posiadam takie ustrojstwo, nie jest to chyba ori (z tego co wiem ori był wbudowany w kluczyk), ja posiadam osobny czytnik, który znajduje się pod pokrętłami nawiewów i pastylkę, którą za każdym razem trzeba przyłożyć przed odpaleniem auta. Strasznie mnie to denerwuje i szukam sposobu by się tego pozbyć.
Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
immobilajzer
Kluczowym elementem prawdopododobnie będzie przekaźnik załączony przez sterowniczek połączony z gniazdkiem na pastylkę. Trzeba iść po kablach i znaleźć ten przekaźnik i wywalić go i połączyć ze sobą kable które dochodzą do styków roboczych (na ogół podpisanych 30 i 87)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- patryk2340
- Carpe Diem
- Posty: 552
- Rejestracja: sob sie 19, 2006 18:23
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
immobilajzer
Paweł Marek, znalazłem sterownik tego immo. Posiada dość grubą wiązkę kabli, które idą głęboko za skrzynkę z bezpiecznikami i ciężko cokolwiek tam dojrzeć. Druga, cieńsza wiązka zakończona jest chyba gniazdem diagnostycznym. Być może jest możliwość podpiąć się czymś i po prostu zdezaktywować to urządzenie? Czy jednak szukać połączenia z tym przekaźnikiem o którym piszesz? Będzie niełatwo, bo tam naprawdę jest mnóstwo kabli i ciężko nawet rękę tam wcisnąć
Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ
immobilajzer
to immo pewnie jeszcze Niemcy zakładali idź po kablach to na pewno napotkasz przekaźnik razy 2 jeżeli go niema to musisz wyczaić masę tego ustrojstwa a reszta to będzie odcięcie
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- patryk2340
- Carpe Diem
- Posty: 552
- Rejestracja: sob sie 19, 2006 18:23
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
immobilajzer
ssarna1, nie da rady, bo po kilku sekundach z pastylką immo automatycznie się aktywuje.
Na sterowniku jest zaznaczony rok 94 więc podejrzewam, że jeszcze w salonie Niemiec montował
Na sterowniku jest zaznaczony rok 94 więc podejrzewam, że jeszcze w salonie Niemiec montował
Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
immobilajzer
Rozbierz to ustrojstwo i daj zdjecia w dobrej ajkosci plytki zobu stron.
Najprawdopodobniej wystraczy zmostkowac styki przekaznikow w sreodku tego urzadzenia.
Najprawdopodobniej wystraczy zmostkowac styki przekaznikow w sreodku tego urzadzenia.
immobilajzer
Jest opis w Google jak obejść ten fabryczny immobiliser,wystarczy poszukać .
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
immobilajzer
Podjedz do elektryka opanuje Ci to to immo jest tak proste ze bez problemu sobie poradzi
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- patryk2340
- Carpe Diem
- Posty: 552
- Rejestracja: sob sie 19, 2006 18:23
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
immobilajzer
Dziś miałem trochę wolnego czasu więc zabrałem się za rozbrajanie. Sterownik wpięty był w trzy obwody (rozrusznik, cewka i pompa paliwa). Odłączyłem immo, połączyłem przewody bezpośrednio i teraz wszystko hula tak jak powinno. Dzięki panowie za pomoc.
Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości