Węzyki przepływowe paliwa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomik109
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 08:30
Lokalizacja: gliwice

Węzyki przepływowe paliwa

Post autor: tomik109 » ndz sty 23, 2011 14:14

witam mam pytanie odnosnie wężyków paliwa idących od swiecy do świecy silnik tdi jest to cały jedem węzyk który idzie przez wszystkie swiece czy mozna wymienic od swiecy do świecy ?Zauważylem ze materiał z tych wężyków schodzi



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Węzyki przepływowe paliwa

Post autor: Adamm » ndz sty 23, 2011 14:20

od swiecy do swiecy? raczej od wtrysku do wtrysku, swiece sa polaczone plastikowa listwa


co do samych wezykow to jesli nie sa mokre a tylko schodzi oplot to nie trzeba zmieniac


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
tomik109
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 08:30
Lokalizacja: gliwice

Węzyki przepływowe paliwa

Post autor: tomik109 » ndz sty 23, 2011 14:26

ok dzięki



Awatar użytkownika
Mako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1030
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 16:41
Kontakt:

Węzyki przepływowe paliwa

Post autor: Mako » wt sty 25, 2011 16:30

podczepie się pod temat, u mnie końcówka wężyka do wtrysku jest mokre http://img831.imageshack.us/f/dsc01022m.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
, gdzie kupić i jak one sie nazywają ? :)

Pozdrówki



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Węzyki przepływowe paliwa

Post autor: italiano_83 » wt sty 25, 2011 16:46

Wężyk przelewowy - kupisz w każdym motoryzacyjnym na metry sprzedają, kupujesz wymieniasz i po sprawie.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Węzyki przepływowe paliwa

Post autor: twardy » wt sty 25, 2011 16:54

ja mam problem z jednym wtryskiem , z przelewów ciagle saczy się paliwo . Przewody wymienione dwa razy , nawet założyłem opaski trytyki i nie pomogły.
Może coś nie tak z powrotem do pompy czy z wtryskiem? Jak sprawdzić?


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Węzyki przepływowe paliwa

Post autor: Adamm » wt sty 25, 2011 17:04

twardy, a odpowiedniej srednicy wezyki dales? na wcisk wchodzily? bo sa rozne srednice, oryginalnie jest 3,5 lub 3,7 jesli mnie pamiec nie myli


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Węzyki przepływowe paliwa

Post autor: twardy » wt sty 25, 2011 18:27

Adamm, nie wiem dokładnie jakiej średnicy ale wchodzą na wcisk i sączy na jednym 1 od strony paska.
Przed remontem ten sam wcisk sączył i teraz też :grrr: To jest ostatni w kolejnośći powrotu , może zmienię i ostatni przewód podepnę do 4.
Zapytam w sklepie może mają mniejsze przewody.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Mako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1030
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 16:41
Kontakt:

Węzyki przepływowe paliwa

Post autor: Mako » pt sty 28, 2011 17:52

u mnie 3,2 rozmiar wchodzi, dzisiaj wymienialem



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Węzyki przepływowe paliwa

Post autor: ciachotdi » pt sty 28, 2011 21:18

u kolegi w seacie ten ostatni weżyk sie pocił na 4 cylindrze i podczas jazdy strzelił i ropka dostała sie do sprzegła i musiał wymienic tarcze bo powiedziała dziekuje. niemozliwe a jednak :D



Awatar użytkownika
arthek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 15:31
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Węzyki przepływowe paliwa

Post autor: arthek » ndz kwie 10, 2011 23:07

Mam dokładnie ten sam problem od dwóch tygodni. :grrr:
W silniku 1,6 TD SB , na drugim wtrysku od strony rozrządu , cały czas sączy mi się z wężyka powrotnego paliwo .
Myślałem najpierw , że po prostu sparciały stare wężyki , więc kupiłem przeznaczony do paliwa , zbrojony przewód 3,2 mm Gatesa i powymieniałem profilaktycznie na wszystkich wtryskach.Wężyki wchodzą ciasno. I :ass: , ten drugi jak lał tak leje......
A kapie zdrowo bo po pięciu minutach od odpalenia mam nakapane pod silnikiem. :otepienie:
Nie wiem dokładnie w czym problem , ale logika podpowiada mi , że być może wewnątrz wtrysku część paliwa podawanego pod ciśnieniem przez pompę trafia na powrót i stąd to zwiększone ciśnienie na powrocie i wyciek..... :?
Pomocy :rozpacz: , nafta nie dosyć że droga to jeszcze gubię ją w czasie jazdy :grin:


Powered by Gnój !
Ropucha > Pumpeduse Dieselicious !
VARIANT 1,9 TDI ASZ
Obrazek

Awatar użytkownika
Krystian GTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
Lokalizacja: Gdańsk

Węzyki przepływowe paliwa

Post autor: Krystian GTD » pn kwie 11, 2011 10:08

Siema. U mnie też się lało z powrotu wtrysku. Wymieniłem przewód na zbrojony - paliwo odporny 3,2 mm i po jakim czasie też się lało. Z czystej ciekawości kupiłem zwykły przewód paliwowy 3,2 mm niezbrojony (jest troszkę miększy). Dobrze oczyściłem króciec wtrysku, założyłem nowy przewód. Teraz nic się nie sączy i jest sucho. Pozdro



Awatar użytkownika
arthek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 15:31
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Węzyki przepływowe paliwa

Post autor: arthek » pn kwie 11, 2011 18:43

Doszedłem , że problemem jest obluzowana końcówka powrotu nadmiaru paliwa na drugim wtryskiwaczu ( od strony rozrządu).
Można ją obracać w palcach.
Co z tym teraz robić ?
Wykręcać wtrysk i do pompiarza ?
Miał ktoś taki problem u siebie ?
Nie da się jeżdzić bo cieknie strasznie.


Powered by Gnój !
Ropucha > Pumpeduse Dieselicious !
VARIANT 1,9 TDI ASZ
Obrazek

Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Węzyki przepływowe paliwa

Post autor: Orzeł_01 » pn kwie 11, 2011 22:28

arthek pisze:Można ją obracać w palcach.
Co z tym teraz robić ?
Wymienić górną część obudowy wtryskiwacza :bigok:


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości