Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Post autor: jacekPlacekkk » sob lis 13, 2010 21:34

Wiem że temat wałkowany wiele razy ale tu mam pare pytań:

posiadam golfa mk3 Tdi AHU przeebieg coś koło 390.000 jak nic, rok 96

stan auta bardzo dobry wizualny i techniczny jak na ten przebieg:)

pobieranie olejów i płynów: ZEROWĘ !

PROBLEM rozpoczął się jakiś czas temu jak przyszło ochłodzenie. auto zaczeło ciężko odpalać, wygląda to tak że kręci nie chcę załapać puszcza białe chmury, rzuca autem... to samo się dzieję jak podgrzewam świecę jakiś czas,

świece nowę, grzeją jak cholera, rozrząd ma 3000 tyś kilosów, i świece beru również, i nowy filtr paliwa wczoraj zmieniony, rozrząd sprawdzony, vag ok! kąt wtrysku katalogowy.


na ciepłym silniku auto palii od strzała, działa normalnie tak mi się wydaję, jak wystygnie jest problem, razem z mechanikiem obstawiamy pompę wtryskową ( niestety) do tego przed wczoraj coś zaczeło stukać w silniku... doszlismy do tego że to szklanki... dziwny zbieg okoliczności, co prawda obstawiłem że to coś w pompię zaczeło napier,,,ć i wszystko jasnę,

w okolicy u mnie brak kogoś kto by mi doradził z tą pompą, dlatego pytam Tu i Teraz:

czy to są objawy uszkodzonej pompy wtryskowej i jakie są koszta naprawy pompy? bo związku że szklankim ona nie ma..... wiem jedno auto odpala za 10 razem, allbo i wcalę, a jak odpali to nawet można się nim bujnąć 180km/h, na początku myslałem że to wtrsk stuka i problem w wtryskach i myślę ciort będą 216nastki. . . . .

proszę o rady itp... bądź pomysły co mozna sprawdzić jeszczę,


:-)

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Post autor: t0mal » sob lis 13, 2010 22:15

To są objawy padniętych wtrysków (stukanie jak przy szklankach pasuje jak ulał, to samo kopcenie), zużyta pompa wtryskowa powoduje słabnięcie auta na ciepłym silniku i problemy z odpalaniem na ciepłym.
To samo masz na oranżadzie.
Ciekawe kiedy ktoś napisze, że inżynierowie VW są w spisku z kompaniami naftowymi, i że nabijają im portfele każąc nam, biednym, lać olej napędowy zamiast opału.



Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Post autor: jacekPlacekkk » sob lis 13, 2010 22:28

t0mal, widzę że jesteś z radzynia :) gdzieś tam chyba koło lubartowa jakiś sprawdzony zakład... no właśnie nie wiaDOMO czy to wtryski czy co.... Fuck, auto na ciepłym palii jak marzenie, czy jest słabszę? hym chyba nie koniecznie, ostatnio zrobiłem nim w 3 dni 1500 kilosów w trasie i nic się nie działo, takiego... tylko to palenie jest coraz gorzej


:-)

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Post autor: Adamm » sob lis 13, 2010 22:30

jacekPlacekkk, na pewno kat i rozrzad jest ok ? kolo na wale nie szwankuje? paliwo sie nie cofa?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Post autor: t0mal » sob lis 13, 2010 22:37

No właśnie, zapowietrzanie też by podchodziło, tylko wtedy i na ciepłym były by problemy, w zależności od tego jak długo by stał.
jacekPlacekkk,fakt w Skrobowie jest serwis Boscha, chyba najstarszy w województwie, ale nie licz na tanią naprawę, no i trzeba się zapisywać. Jak nie będziesz wiedział co robić to pisz się do nich, tam np. robili nastawniki w TDSach już w 1994 roku



Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Post autor: jacekPlacekkk » sob lis 13, 2010 22:39

rozrząd napewno okej.... kąt jest idelany, chyba jest 30-40, czy 40-50 coś takiego...


:-)

Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Post autor: jacekPlacekkk » sob lis 13, 2010 22:41

koło pasowe wyminianee było z rozrządem...właśnie


:-)

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Post autor: Adamm » sob lis 13, 2010 22:54

jacekPlacekkk, kolo pasowe czy zebate walu?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Post autor: jacekPlacekkk » sob lis 13, 2010 22:57

tak


:-)

Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Post autor: jacekPlacekkk » sob lis 13, 2010 23:04

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=355737" onclick="window.open(this.href);return false;


:-)

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Post autor: t0mal » sob lis 13, 2010 23:06

-Masz samochód czy rower?
-Tak
:helm:

Śrubę dawałeś nową?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Post autor: t0mal » sob lis 13, 2010 23:08

No to wszystko jasne, widocznie przestawia się rozrząd.



Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Post autor: jacekPlacekkk » sob lis 13, 2010 23:18

to zbyt oczywistę :)hym a koło pasowe razem z rozrządem było robione,


:-)

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Tdi pompa wtryskowa, ciężko pali jak zimny

Post autor: Adamm » sob lis 13, 2010 23:19

jacekPlacekkk pisze:tak
to mi odpowidziales ;/
t0mal pisze:-Masz samochód czy rower?
-Tak
:helm:
:kac:

do sprawdzenia ustawienie rozrzadu i zapewne do wymiany kolo zebate walu + sruba


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości