webasto sharan

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

radmen2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr sty 20, 2010 17:00
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

webasto sharan

Post autor: radmen2 » pn paź 25, 2010 16:57

Witam wszystkich,
czy ktoś orientuje się w jaki sposób można włączyć webasto w Sharanie rocznik 2003? Wiem, że powinno uruchomić się samo poniżej 5 st., ale chyba przedtem trzeba je jakoś włączyć?


Ford Escort 1.4 1990 - był
Audi 100 Avant 2.6 1994 - było
VW Golf 1.8 1993 - był
VW Golf Variant 1.9 TDI 1Z 1995 - był

Awatar użytkownika
martinezz123
DZIADZIA
DZIADZIA
Posty: 938
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 20:59
Lokalizacja: kamienna góra
Kontakt:

webasto sharan

Post autor: martinezz123 » pn paź 25, 2010 23:38

te co sie włączy poniżej 5 *C to sie pewnie nazywa podgrzewacz silnika a nie webasto :hmm: . jak byś miał webasto to miał byś pulpicik do włączania mały wyświetlacz ze sterowaniem .
sprawdź po wiązce gdzie dochodzi i tam sprawdź przekaźniki i bezpieczniki , bo gdzieś muszą się znajdować .
jak chcesz jakies konkretne info do daj więcej informacji ( jaki są oznaczenia na piecyku )


vw golf IV 1.9 tdi MARTINEZZ
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO

radmen2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr sty 20, 2010 17:00
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

webasto sharan

Post autor: radmen2 » wt paź 26, 2010 10:32

no to właśnie o to mi chodziło :grin: Wiem, że powinien się włączyć po naciśnięciu AUTO na panelu klimy, jeśli temperatura spadnie poniżej 5 st. Niestety nic takiego się nie dzieje, a silnik podczas jazdy nagrzewa się baaaardzo długo. Postaram się sprawdzić jakie są oznaczenia na tym piecyku.


Ford Escort 1.4 1990 - był
Audi 100 Avant 2.6 1994 - było
VW Golf 1.8 1993 - był
VW Golf Variant 1.9 TDI 1Z 1995 - był

greg

webasto sharan

Post autor: greg » wt paź 26, 2010 13:12

trzeba zdiagnozować to twoje webasto - może piecyk zdechł, może tylko bezpiecznik



radmen2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr sty 20, 2010 17:00
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

webasto sharan

Post autor: radmen2 » wt paź 26, 2010 17:57

Bezpieczniki były już sprawdzane. Istnieje jakiś sposób na sprawdzenie czy to piecyk padł, czy może to wina jakiegoś przewodu?


Ford Escort 1.4 1990 - był
Audi 100 Avant 2.6 1994 - było
VW Golf 1.8 1993 - był
VW Golf Variant 1.9 TDI 1Z 1995 - był

greg

webasto sharan

Post autor: greg » śr paź 27, 2010 00:08

radmen2 pisze: Istnieje jakiś sposób na sprawdzenie czy to piecyk padł
jeśli webasto oryginał montowany to linia diagnostyczna dołączona do wtyczki OBD - zdiagnozować VAGiem - lub tez wpiąć się bezpośrednio kabelkiem i programem przetestować



radmen2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr sty 20, 2010 17:00
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

webasto sharan

Post autor: radmen2 » czw paź 28, 2010 11:50

Zaraz po zakupie diagnozowaliśmy go VAGiem. Nie było w błędach nic podejrzanego. Dla pewności podepnę go jeszcze raz, może coś później się spieprzyło z tym piecykiem.


Ford Escort 1.4 1990 - był
Audi 100 Avant 2.6 1994 - było
VW Golf 1.8 1993 - był
VW Golf Variant 1.9 TDI 1Z 1995 - był

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

webasto sharan

Post autor: mariusz75 » czw paź 28, 2010 23:02

radmen2 pisze:Zaraz po zakupie diagnozowaliśmy go VAGiem. Nie było w błędach nic podejrzanego.

błędy pojawia się dopiero w temperaturze poniżej 7-5 stopni kiedy ma ono dogrzewać silnik i auto a z jakiś powodów się nie załącza i tego nie robi

w temperaturze powyżej 7 stopni jest ono wyłączone ze względu na brak konieczności dogrzewania silnika i wnętrza i diagnozowanie nie będzie generować Błędów

Po pierwsze prawidłowo ustawić panel klimatronika w trybie dogrzewania auta przez webasto, a następnie diagnozować VAG-iem.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

webasto sharan

Post autor: mariusz75 » czw paź 28, 2010 23:06

Jeśli masz VAG-a to spróbuj je odpalić ręcznie kompem.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

radmen2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr sty 20, 2010 17:00
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

webasto sharan

Post autor: radmen2 » pn lis 22, 2010 09:55

Nie miałem ostatnio za dużo czasu, dopiero wczoraj udało mi się podpiąć Sharana pod VAG. Pojawiły się dwa błędy - 1414 Wentylator powietrza spalania - V6 (???) - obwód przerwany oraz błąd 18062. Gdzieś wyczytałem, że ten drugi błąd może dotyczyć czujnika temperatury zewnętrznej, ale pewien nie jestem.


Ford Escort 1.4 1990 - był
Audi 100 Avant 2.6 1994 - było
VW Golf 1.8 1993 - był
VW Golf Variant 1.9 TDI 1Z 1995 - był

andrew8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr lis 24, 2010 10:17

webasto sharan

Post autor: andrew8 » czw gru 02, 2010 19:46

Witam jestem tu nowy na forum ale dokładnie to moj Sharik
Diagnozowałem go vagiem Bład 1414 sprawdziłem bezpiecznik ok: dalej pompka obiegowa zuzyte szczotki zrobione:ok
dalej podłaczajac pod vag bład sie nie zmienił sprawdziłem pompke paliwa działa (tyka cyka tryka) czyli działa:
a dogrzewacz jak nie działal tak nie działa.

Jeszce jedno czy to moze byc czujnik tem załaczajacy piecyk (stycznik) czy poprostu swieca lub szczotki dmuchawie pieca



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości