jak sie zagrzeje gaśnie i nie chce odpalić

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dzidek-85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz kwie 30, 2006 11:53
Lokalizacja: Turza Śląska

jak sie zagrzeje gaśnie i nie chce odpalić

Post autor: dzidek-85 » ndz kwie 30, 2006 11:59

jeżdże Golfem 2 z silnikiem 1.3 na pełnym wtrysku, problem polega na tym iż że jak sie silnik i elektronika zagrzeje to traci sie impuls na wtryskiwaczu i go nie idzie odpalić, a jak postoi ok. 1 godz to znów zachowuje sie normalnie aż do momentu aż zaś coś sie zagrzej i znowu go nie idzie odpalić.


dzidek-85

Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » ndz kwie 30, 2006 12:12

jeżdże Golfem 2 z silnikiem 1.3 na pełnym wtrysku, problem polega na tym iż że jak sie silnik i elektronika zagrzeje to traci sie impuls na wtryskiwaczu i go nie idzie odpalić, a jak postoi ok. 1 godz to znów zachowuje sie normalnie aż do momentu aż zaś coś sie zagrzej i znowu go nie idzie odpalić.
Sprawdz w kolejności:
-czujnik temperatury
-czujnik halla


[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]

Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » ndz kwie 30, 2006 14:37

czujnik halla na 99% albo kiedys ponad rok temu kumpel w pracy w hondzie acord tak mial i przelutowal styki przy przekazniku od pompy paliwa czy jakos tak bo doradzono mu ze lut moze byc zimny,tak tez zrobil i bylo ok a objawy identyczne

Moge sie mylic albo pomylilem przekazniki bylo to troche czasu temu :)


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

dzidek-85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz kwie 30, 2006 11:53
Lokalizacja: Turza Śląska

Post autor: dzidek-85 » ndz kwie 30, 2006 15:10

sprawdzić czujnik halla ale w jaki sposób ?? idzie go jakoś przemieżyć tak jak np. zwykły tranzystor ??


dzidek-85

Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » ndz kwie 30, 2006 15:20

chyba nie bardzo z pomiarem , zakladam ze wymiana wchodzi w gre, przy okazji wymienic oring w aparacie, a czy dzieje ci sie tak samo przy wilgotnej pogodzie lub dby wpadniesz w duza kaluze, bo wtedy to raczej bedzie wskazywac na ten czujnik


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

dzidek-85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz kwie 30, 2006 11:53
Lokalizacja: Turza Śląska

Post autor: dzidek-85 » ndz kwie 30, 2006 16:04

to sie dzieje nie zależnie od pogody, pierwszy raz od niepamiętnych czasów stało mi sie to w piątek, wtedy świeciło słońce i było ciepło, a dzisiaj zaś go ruszyłem i zaś to samo i dzisiaj jest pochmurnie i wilgotno


dzidek-85

Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » ndz kwie 30, 2006 19:38

moze zacznij od przekaznikow albo sprawdz cewke WN tylko ze zeby sprawdzic to trzeba przelozyc od kogos innego :) a skad wiesz ze akurat na wtryskiwaczu traci impuls?? wyszlo z pomiarow ??


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

dzidek-85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz kwie 30, 2006 11:53
Lokalizacja: Turza Śląska

Post autor: dzidek-85 » ndz kwie 30, 2006 21:43

już kiedyś mi sie to zrobiło, odstawiłem go do elektryka i 2 mce miałem spokój z tym aż do piątku


dzidek-85

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 55 gości